bawił sie ktos moze w typowa przeróbke 155 po lifcie? zderzaki, maska itd? ciekawi mnie to jaki bylby tego koszt, luknijcie do mojego albumu i doradzcie mi co by mozna do niej dodac zeby gustownie sie prezentowała, dzieki za pomoc
Printable View
bawił sie ktos moze w typowa przeróbke 155 po lifcie? zderzaki, maska itd? ciekawi mnie to jaki bylby tego koszt, luknijcie do mojego albumu i doradzcie mi co by mozna do niej dodac zeby gustownie sie prezentowała, dzieki za pomoc
No ja bym na Twoim miejscu uważał z dokładaniem wiejskiego plastiku z allegro do AR 155... Efekty raczej mizerne, zainwestuj w ładne koło ~16", do tego zadbać o stan techniczny, jak masz to wywalić basowy tłumior i będzie cud malina :) Z maską na pewno nie ma co robić, no chyba, że masz jakieś turbo i potrzebujesz chłodzenia :D Cała bryła AR jest piękna i też nie ma co dokładać do niej dodatków, bo 155 zazwyczaj od razu zajeżdża wiochą (choć widziałem ładne zrobione, ale to koszta już nie na nasze portfele... ;) ) I nie martw się, jak zaczniesz inwestować w świece/kable/termostat/przepływki/sondy etc. inne głupoty, które prędzej czy później mogą dać znać o sobie, to nie będziesz miał ochoty dokładać $ w jakieś plastiki na klej :)
Pozdrawiam i powodzenia, niech Ci ta 155 służy, bo silnik fajny i można posmigać :)
GrzesiuŻar
Zmień felgi, pomaluj scudetto i plastiki, oprócz tych większych listew na zderzakach, pod kolor auta i będzie wystarczająco dobrze.
Ewentualnie zmiana felg (choć uważam, że oryginalne Speedline są niepowtarzalne i identyfikowalne z Alfą) a reszta to tylko stan fabryczny bez żadnego podmalowywania.
Widziałem ostatnio piękną 155 - w stanie niemal fabrycznym, jedynym delikatnym śladem tuningu były diodowe światła z przodu u dołu - nawet pasowały, zwłaszcza ze bella była srebrna. W 155 najlepiej się sprawuje full oryginał, ew. gleba+ładne felgi (ale to w większości aut dobrze wygląda ;))
felgi mam zendera 15, ale dziwi mnie jak wy 16 dajecie, na jakim profilu wtedy macie opony?
Bez problemu wejda. Ja mam 205/50 R16 i nigdzie nie obciera, a jest o wiele bardziej komfortowo niż na 45.
No właśnie u mnie na 45 licznik był nie precyzyjny, nie pamietam juz w którą strone ale był błąd około 4-5 km/h, natomiast na 50 prędkość jest IDEALNA z tym co pokazuje GPS!!!Owszem na 45 lepiej wygląda ale 50 ładniej wypełnia nadkole takze kwesia gustu.
A wg. mnie najlepiej wygląda 195/50 ew. 195/45 bo opona się ładnie układa na feldze i nie robi się z niej taki balon :) Chyba, że macie jakieś szersze felgi niż 7'
a ile mogłoby kosztowac obmalowanie całych czarnych listew pod kolor auta?chodzi mi o te na zderzakach i progi, małe detale przy lusterkach
Hmmm, chyba ciężko będzie dobrać lakier, żeby nie było widać różnicy z resztą detali... (po taniemu w miarę). No i trzeba dać dobry podkład pod plastiki, żeby nie pękał lakier po kilku miesiącach, czyli trzeba będzie się ciut wypłacić... wg mnie lepiej za te $ kupić jakieś ładne alu, choćby oryginalne SL :) A efekt będzie lepszy, niż malowanie detali, które w cale nie przeszkadzają.. Choć najlepiej podjedź do jakiegoś polecanego lakiernika i niech Ci oceni ile +/- za to by wziął.
a jaki jest wogóle rozstaw srub w 155 po lifcie? mam na 4 srubki, silnik 2.0 ts 16v 96 rok...ktos wie?
4x98
Ja mam u siebie z przodu 195/50/16 a z tyłu z braku kasy :( przy zakupie opon 195/55/16 :P. Do tyłu takie wejda ale do przodu juz nie da rady. Najlepiej oczywiscie wyglada na profilu 45 ale wtedy komfort jest cięki z twardszą zawiecha.