jeszcze 42 dni i moje maleństwo znajdzie się w moich rękach:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: D:D
jak tylko będzie zaraz opublikuje jakieś zdjęcia:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Printable View
jeszcze 42 dni i moje maleństwo znajdzie się w moich rękach:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: D:D
jak tylko będzie zaraz opublikuje jakieś zdjęcia:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Czemu ma sluzyc ten temat, skoro wiekszosc watkow zostala poruszona w innym temacie o MiTo. Chyba, że chcesz sie pobrandzlowac :P
Temat rzeczywiście niespecjalny, ale rozumiem kolegę - podniecenie sięga zenitu. Nie dość, że szykuje się zmiana auta, to jeszcze na Alfę, na dodatek QV, a jakby tego było mało jeszcze nowiutka z salonu - jak tu tłumić w sobie te emocje? Można zwariować ze szczęścia, hehe. Niech się cały świat o tym dowie - a przynajmniej alfaholicy... Życzę każdemu, żeby przeżył kiedyś coś podobnego, ale niekoniecznie musi od razu zakładać tego typu tematy...
Panowie Alfiści proszę nie mieć pretensji do kolegi jamrozow ,że chce się podzielić z nami swoimi emocjami i radością.Bo niby gdzie ma to zrobić ?-na forum BMW,Audi albo Kia.
Myslę że jest to bardzo pozytywne ,ze ktoś zdecydowal sie na zakup salonowego auta,w dodatku tak inowacyjnego jak MiTo w wersji QV.
Zwróćcie uwagę że facet nie lamentuje nad niszowością AR(grożącą już zniknięciem z rynku-jak Saab), zlym stanem finansów firmy,jej kiepską przyszlościa,nie roztrząsa do bólu utraty wartosci auta itp.,ale wspiera ją konkretnie wyciagając swoją niemalą kasę i kupując najnowszy topowy model-BRAWO!!
Tego marce potrzeba najbardziej.
Jest to duża odwaga z powodu zerowej informacji dilerskiej,braku mozliwości odbycia jazdy próbnej.
Prawdopodobnie będzie to pierwszy taki egzemplarz w Polsce.
Miejmy nadzieję że najdalej za 50-60 dni kolega podzieli sie wrażeniami z nowego nabytku.
Reszta niech potraktuje to jak unikalną okazję do zapoznania się z topową wersją AR,a nie tylko narzekajcie na wiecznie mrugające kontrolki,skrzypiące zawieszenia,zerwane paski,zatarte wariatory(takich postów są tutaj tysiące)
Kolego jamrozow czekamy na szczegóły techniczne tego auta(zawieszenie,silnik,elektronika,wyposażenie itp.)
Kolego jamrozow,wiemy już że odebrałeś QV więc podziel sie z nami swoim szczęściem (najlepiej szczegółowo i po kolei)
otto, rozejrzyj się... http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...lio_verde.html
bobryt foty widziałm dzisiaj w nocy, ale ja chcę szczegółów!,wrażeń z jazdy!
powoli dajcie sie nacieszyć narazie musze sie przestawić i przyzwyczaić do mojego maleństwa, obiecuje że jak tylko ochłone napisze co i jak
Jest tydzień odkąd nabyłem Mito QV czas podzielić się obserwacjami
No to od początku
Pierwsze co się rzuca w oczy to inne lampy no i oczywiście znaczek na błotniku wewnątrz dużej różnicy nie ma nie licząc całkowicie czarnego wnętrza no i zmienionej długości drążka zmiany biegów (bardzo pozytywnie).Tak naprawde to co najlepsze znajduje się pod maską
Zapłon samochód zapala i odzywa się mruczący wydech, miły ale nie natarczywy. No to jazda pierwsze wrażenie twardy skurczybyk(17 cali i nisko profilowe opony)
No ale nie ma co narzekać przecież tak chciałem.
Jazda.
Pierwsza reakcja na gaz pedał jak by miał dwa ustawienia najpierw idzie gładko a później z pewnym oporem,przy mocno wciśniętym pedale przyspieszenia szybka zmiana biegów i 100 błyskawicznie pojawia się na liczniku, a to wszystko na normal a dynamic:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D poraża auto przyspiesza jak szalone i to nie tylko na niskich biegach.Zawieszenie znakomite samochód trzyma się bardzo dobrze chodzenie ciasno po zakrętach sprawia ogromną przyjemność, hamulce też dobre chociaż nagłe hamowanie z dużych prędkości często kończy się miganiem świateł awaryjnych i zamiataniem tyłem.
Teraz ta mniej przyjemna sprawa spalanie.Jak narazie przejechałem samochodem 1300 km na początku nie schodziłem poniżej 11 litrów teraz podczas spokojnego poruszania się zaczyna działać multiair przy jeździe 90 - 120 auto pali spokojnie 5.5 do 7 w wow sam w to nie wierzyłem także zszedłem w średnim spalaniu do 8 litrów.
Dobra to tyle na razie.
Kolego jamrozow dzięki za pierwszy odcinek,czekamy na nastepne.
Ps.wpadniesz jutro do Żywca?
no mam taki zamiar
A ja chciałbym wreszcie coś usłyszeć ( poczytać) od ciebie na temat tego specjalnego zawieszenia dynamicznego ,którego tak bardzo oczekiwałeś w swoim MiTo .
niestety jeśli chodzi o aktywne zawieszenie to go nie ma jest dostępne tylko w opcji ale nie na rynku Polskim może za jakiś czas jak narazie cieszę się tym co mam i nie marudze
no cóż ciężko jest kupić samochód jeżeli nie ma żadnej informacji
Ciekawe kiedy to zawieszenie sie pojawi wreszcie. Bo w aucie nawet przewidziano miejsce na centralke sterującą (po lewej stronie w bagażniku jest nawet nacięcie w tapicerce i uchwyty przyspawane do błotnika). Amory o regulowanym elektrycznie tłumieniu nie są przeciez jakąś nowością. Polityka i tyle. Jak się Mito już ludziom znudzi to wprowadzą to i owo.
a jak wogóle brzmi te 1.4 ? sportowo czy raczej cicho? turbinka świszczy?
W golfie V GTI mimo 200KM silnik ledwo jęczy a turbo nei słychać więc to mało sportowe auto dla mnie...
dzwięk jest bardzo podobny do tego jaki wydobywa się z TB155 w środku słychać miłe mruczenie wydechu im bardziej nagrzany tym bardziej mrukliwy
No i czar miłości prysł :D:D:D
http://www.forum.alfaholicy.org/samo...6-mito_qv.html
prysł na rzecz czegoś innego
tajemniczo chyba nie , pewnie mozna sie domyslic jedynie co teraz mnie wystarczajaco zadawalalo to chyba tylko G QV:):) ale to niestery nie odrazu
Mógł też jeździć gdzie indziej :)
radosuaf jeździł we Włoszech, jako pasażer :)
juz sie przyzwyczaiłem do tego ze kupuje samochody w ciemno.Niestety zakup GQV odciaga sie i chyba bede musiał poczekać z drugiej strony dobrze bedzie poczekać wtedy zamowie juz samochod z 2 sprzeglowa skrzynia biegów