Mam problem z ustawieniem paska rozrzadu. Slyszalem ze pierwszy tlok musi byc u gory czy to jest prawda. Pilnie potrzebuje pomocy :twisted:
Printable View
Mam problem z ustawieniem paska rozrzadu. Slyszalem ze pierwszy tlok musi byc u gory czy to jest prawda. Pilnie potrzebuje pomocy :twisted:
Nawet nie próbuj sam- jak już rozbebeszyłeś-na hol i do porządnego mechanika :shock:
Z tej wiadomości wnioskuję, że na temat ustawiania paska masz niedużo większe pojęcie ode mnie ;). Tak jak pisali koledzy - hol do DOBREGO warsztatu, sam nie reguluj, bo możesz sobie narobić duuużo kłopotu.Cytat:
Napisał alfa145
Pewnie ze pojechal bym do dobrego mechanika ale jestem w niemczech i nie znam dobrego mechanika a nawet to jest strasznie drogo. ja ta alfe dopiero kupilem z uszkodzonym silnikiem . pasek rozrzadu przeskoczyl. wymienilem wszystkie zawory i chce teraz poskladac autko i wrocic do polski.
Jaki wyszedł CI koszt wymiany wszystkich zaworów i rozrządu?
zaworki mnie kosztowaly 480 zl + 350 zl wymiana z planowaniem i regulacja.
pasek kosztowal mnie 60 zl continental
do tego dokup jeszcze napinacz i rolke.a jesli nie masz pojecia o ustawianiu rozrzadu(a widze ze tak jest)to zarezerwoj kase na nowe zawory ;//Cytat:
Napisał alfa145
dobra wprowadze kilka wyjasnien. nie jestem laikiem motoryzacji i pasek wiem jak sie wymienia i co razem z nim. :mrgreen: Kupilem alfe w niemczech za strasznie nisk cene.
Miala popsuty silnik tak bylo napisane mianowicie pasek rozrzadu przeskoczyl o kilka zebow.
po ogledzinach okazalo sie ze stary pasek nie mial na odcinku 15 cm zebow. Zdjolem glowice zawiozlem do mechanika w polsce i wlozyl mi nowe zaworki i ustawil walki. Ta alfa ma nowy silnik i przejechane na nim okolo 60- 70 tys.km. wiec co do rolek to nie wymieniam. A co do wymiany rozzadu to juz wszystko wiem i zrobie to sam z malo pomoca taty i bedzie jezdzila bez problemu. jak nie to sie ja sprzeda z uszkodzonym silnikiem i na niej nie strace za wiele. :shock:
taki glupi to nie jestem i wiem ze rolki powinny byc zmienione ale narazie nie moge. a jaki kosz jest tej rolki i napinacza.
wiesz co ze nie wiem. nie pytalem taki bylem zabiegany jak do polski przyjechalem. ale mam do niego pewne zaufanie. to taki serwisant wszystkich aut jakie posiadam i posiadalem wiec jestep przekonany ze zrobil to dobrze. a z reszta okaze sie...... oby dobrze to wyszlo
zobaczymy jak bedzie u mnie. pozdrawiam
postanowilem kupic rolke i napinacz . znajomy jedzie dzisiaj do polski w tygodniu wraca to mi kupi. pozdrawiam i dzieki za pomoc i za doradzenie mi o kupnie napinacza i rolki . pozdrawiam :roll:
Jesli mechanik nie jest bardzo kumaty to bez blokad rozpiepszy Ci silnik na nowo , odradzam ustawień bez blokad wczoraj rozmawiałem ze swoim mechanikiem i wszystko mi wyłożył jeśli chodzi o rozrząd ze zmiennymi fazami , ustawianie bez blokad to jest loterja nawet dla kumatych mechanikówCytat:
Napisał alfa145
jupppppiiiii
Alfa naprawiona. silnik pali tylko obroty plywaja co to moze byc..... Ajednak udalo mi sie alfinke zrobic z mala pomoca mechanikow...... :D oby dlugo sluzyla.
wymienilem w niej:
wszystkie zawory
paski
rolki i napinacz
glowica plantowana
nowe uszczelki
swiece zaplonowe
i jeszcze zostala klima do napelnienia.
Mam pytanko czy po wlaczeniu klimy powinien sie wlaczyc wentylator!!! bo jezeli tak to u mnie sie nie wlacza
pozdrawiam
I jest klawo tak powinno być <haha>Cytat:
Napisał alfa145
Nie ma sie wlaczac, bo 145 1.4 mna tylko 1 wspolny wentylator z glowna chlodnica