Mam problem z nawiewem na tył. Tzn jak ustawiam na nogi to z przodu wieje ale z tyłu tylko z tych wylotów w tunelu srodkowym a pod nogi nie wieje. Od czego to zależy? Nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum. Możliwe żeby radio coś tam blokowało?
Printable View
Mam problem z nawiewem na tył. Tzn jak ustawiam na nogi to z przodu wieje ale z tyłu tylko z tych wylotów w tunelu srodkowym a pod nogi nie wieje. Od czego to zależy? Nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum. Możliwe żeby radio coś tam blokowało?
to chyba dziwne. bo ustawiajac nawiew na nogi powietrze powinno leciec z wylotow pod przednimi siedzeniami. wyloty umieszczone w tunelu srodkowym dmuchaja chyba jak ustawi sie nawiew na twarz. nie sadze zeby radio mialo na to jakis wplyw. moze masz cos pomieszane z doprowadzeniem powietrza na tyl?
Ponawiam pytanie może ktoś wie?
U mnie działają oba nawiewy na nogi dla pasażerów z tyłu. A z tych nawiewów między fotelami dmucha przez cały czas niezależnie od tego jak ustawię nadmuch.
A ja się dowiedziałem właśnie że jest nawiew dodatkowo spod foteli :)
Może dywaniki przsłaniają . sie zawineły abo co
odnośnie tego tematu to mam pytanie, ponieważ pokrętło od nawiewu a konkretnie od ustawienia miejsca nawiewu( nogi, szyba itd.) u mnie nie działa jakby je nie ustawił to cały czas dmucha na szybę, do się to naprawić bez zdejmowania obudowy zewnętrzne ? i drugie pytanie czy jest za tym pokrętłem jakaś linka czy może coś innego co reguluje miejsce nawiewu powietrza ? jeżeli ktoś już takie coś robił to prosiłbym o pomoc jak to naprawić
1. Może zawiesiła się klapka sterująca kierunkiem nawiewu, niesprawny panel sterujący, zepsuty silniczek odpowiadający za przestawienie klapki. (jeżeli dmucha tylko na szybę to chyba wentylacja pracuje w "trybie awaryjnym" jak w większości samochodów, często spotykane rozwiązanie). Być może da się to naprawić, wykonać procedurę resetu opisaną gdzieś na forum (użyj wyszukiwarki), a jak nie to szukać co może być niesprawne.
2. Jeżeli masz wersję z klima to nie znajdziesz tam żadnej linki, wszystko jest sterowane elektronicznie a klapy przestawiane są silniczkami. Jak nie masz kliny to są linki i być może będzie łatwiej znaleźć usterkę.
postaram się znaleźć, czyli tak czy siak skoro i tak jest elektronicznie sterowane , to muszę rozbierać deskę żeby dostać się i wymienić ten silniczek.
jeszcze jedno moje spostrzeżenie, ponieważ mam guziczek do zamykania obiegu powietrza czyli zewnętrzny / wewnętrzny. jak naciskam ten guzik to słyszę że jakiś silniczek pracuję ale to chyba nie ten który mnie interesuję
---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
przy przekręcaniu pokrętła od regulacji nawiewu nie słyszę żeby jakikolwiek silniczek pracował, poza tym szukałem tej procedury awaryjnej i jakoś nie za bardzo go widzę
---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 01:10 ----------
powiedzcie mi jeszcze jedno, w którym miejscu jest ten silnik regulacji nawiewu , jak go wyjąć ? z tego co widziałem to koszt tego elementu nie jest wielki więc jeżeli trzeba będzie wymienić to chyba najtańszy sposób
Może i będzie tanio ale na pewno nie łatwo, te silniczki są umieszczone na obudowie nagrzewnicy na wysokości schowka, trochę mizerny dostęp ale dla chcącego nić trudnego. Pozaglądaj tam posprawdzaj połączenia elektryczne, sprawdź które silniczki działają może znajdziesz coś co pomoże rozwikłać przyczynę usterki
w obudowanie nagrzewnicy na wysokości schowka od strony pasażera ? musze całą deskę rozdzielczą zdejnować czy tylko tą część od schowka ?
Pomaga wymontowanie schowka, trzeba się położyć na podłodze głowę wsunąć pod deskę i szukać cierpliwie.
no dobra , zobaczymy co tam siedzi