Prosze o pomoc brak mocy 2,5 v 6 ecu 2.1 156 scr
Printable View
Prosze o pomoc brak mocy 2,5 v 6 ecu 2.1 156 scr
- cos sie uwziął na te parametry adaptacyjne, ważne sa ale na nich nie kończy się diagnostyka.
- pokaż czas wtrysku, temperaturę silnika, obroty biegu jałowego, wyprzedzenie zapłonu, kąt otwarcia przepustnicy na biegu jałowym oraz Lambda Regulation Row 1, Lambda status pre-cat.
- dynamiczny test przepływomierza.
sprawdzane na biegu jalowym
mam nadzieje ze to wystarczy pozdrawiam
- MAF - przepływność dobra
- ale za to wychodzą błędy Unidiaga, szczególnie temperatura powietrza , potem napięcie baterii oraz temperatura wody chłodzacej.
- sonda lambda ładnie działa, brakuje mi statusu sondy ale może dla tego modelu nie ma takiego parametru.
- także nie ma Lambda Regulation Row 1, może brak w parametrach Unidiaga.
scr z alfadiaga :)
Zauważyłem ze jak rano jade to autko jest bardziej chętne do jazdy( zimne ) jak się rozgrzeje to robi mułowaty poza tym jest spore spalani paliwa poprawia się jak wyl akumulator przez kilkadziesiąt kilometrów jest bardziej chętna do jazdy a potem znów L
- witamy w klubie alfadiaga,całkiem inne i prawdziwe wykresy, dane.
- jeszcze troche zbyt pomieszane parametry ale to jest wybaczalne na poczatek.
- jak dajesz sond lambda numer 1 na wykresie, to na tym samym nie zamieszczaj sondy lambda numer 2.
- sonda lambda , obroty silnika, temperatura silnika i lambda regulation Row 1 , wszystko dla danej sondy.
- ale z wykresów nic nie widać, wszystkie parametry poprawne.
- no moze wyprzedzenie zapłonu ale ja nie znam parametrów tego silnika.
- FRA dobre, TRa dobre, Lambda regulation row 1 dla sondy 1 poprawne, sonda druga ( chyba za katalizatorem nie ma wykresu sinusoidy, czyli dobrze ), czas wtrysku w normie
- tu trzeba poczekać na użytkowników tego modelu + programu alfadiag 3.3.0.11.
- aby sie nie nudzić można zrobic "test odciecia " dla MAF-a , przepływomierza.
- czyli na wykresie obroty, temperatura silnika, MAF napięcie oraz MAF przepływnośc wyliczona przez ECU.
- nie wspomnę że ten test ma być robiony z dynamicznym dodaniem gazy, po nagrzaniu silnika. Jak my to mówimy do odcięcia obrotów przez ECU.
- poszukam na sieci innych wykresów dla ECU Me2.1
- a może reset silnika krokowego , reset parametrów adaptacyjnych juz robiłes ??
- po resecie naturalnie adaptacja ECU, czyli obroty jałowe i zagrzanie do włączenia wentylatora na II bieg.
jeśli reset polga na odłączeniu akumulatora to już był robiony i pomogala to na kilkadziesiąt kilometrów jeśli jest Inn metoda to bardzo proszę o informacje
pozdrawiam
- tak jak pisałem znam sie na M1.5.5 , w twoim modelu nie ma resetu parametrów adaptacyjnych.
- kilka fotem z sieci, nie znalazłem z czasem wyprzedzenia zapłonu oraz lambda status.
--
http://img199.imageshack.us/img199/1872/16011.th.jpg
--
http://img62.imageshack.us/img62/1103/16034w.th.jpg
--
http://img41.imageshack.us/img41/7885/16069.th.jpg
--
http://img708.imageshack.us/img708/1...womierz.th.png
--
pomiary mafa i reszty :)
- wszystko ładne parametry, to gdzie jest problem ?
- a nie ma dziur w rurze dolotowej, w 156 TS to częsty problem na tej harmonijce.
własnie nie na dolocie jest wszystko
zastanawiam sie nad wydechem bo mi ost troszke pierdzi ale za sonda wiec to raczej bez znaczenia
czy jest opcja sprawdzenia swiec w alfadiagu ? czy tylko wymiana
nie ma, tylko dla tego modelu jest sprawdzenie cewek W.N.
- i to tez tak na skróty.
ok to wymienie swiece i zobaczymy czasem na wolnych wydaje mi sie ze zaczyna NIM TELEPAC
a co do resetowania kiedys znalazlem informacje ze wył aku na 30min -1 godz kasuje wszystkie nastawy czy moze to byc prawdą ?