Nie wiem czy próbował ktoś tego ale jak wszystkim wiadomo lewarek 156 jest dosyć długi i stąd moje pytanie możne by go troszkę ukrócić bez żadnych konsekwencjii?
Wydaję mi się że nie powinno być z tym większego problemu ;)
Pozdrawiam
Printable View
Nie wiem czy próbował ktoś tego ale jak wszystkim wiadomo lewarek 156 jest dosyć długi i stąd moje pytanie możne by go troszkę ukrócić bez żadnych konsekwencjii?
Wydaję mi się że nie powinno być z tym większego problemu ;)
Pozdrawiam
próbował i to zapewne nie jeden
ja zrobiłem prosto i brutalnie - uciąłem kilka cm
pokaż efekt :)
ja też ciąłem. Jest tylko jeden problem. Ciężko schodzi gałka.Później ucinasz metalowy lewarek, plastikową tuleję która zabezpiecza wsteczny bieg i masz ok 3 cm krótszy. Pierścień za który podnosisz zabezpieczenie wstecznego zastępuje pierścień na którym zaczepia się "skórzany" mieszek dźwigni biegów.
Długość jest jak najbardziej prawidłowa i nieprzypadkowa.
Bocian czekamy na jakieś foto choćby telefonem :D
jaka firma gałeczki? ładnie ładnie :)
ile cm skrócona ?
wydaje mi sie ze kolega przegioł w drugą strone.. (ale moze mi sie zdaje)
jak kwestia wygody? jeździsz z podłokietnikiem czy bez? jak generalne odczucia funkcjonalne przykrucenia gały ?
Skracanie lewarka powinno iść w parze ze skróceniem tulejki odpowiedzialnej za podnoszony wsteczny. Obcinając pręt metalowy należy wyciąć tyle samo tulejki i potem ją pospawać (skleić). Spawanie musi być po wierzchu z użyciem odpowiedniego plastiku (bodajże PP) i mamy wtedy pewność, że podczas włączania wstecznego nie zerwie się nam tulejka, choć nie ma ona jakichś specjalnie wielkich obciążeń. Ja miałem tak zrobione w mojej poprzedniej AR 156 i działało bez zarzutów nie psując przy tym wyglądu wnętrza.
dlugosc lewarka jest taka zeby zmieniac biegi trzymajac reke na podłokietniku czyli wygodnie.chyba ze nie posiada sie podłokietnika wtedy ok.
ja tez bede skracał lewarek bo faktycznie lewarek jak w jelczu a przy szybkiej agresywnej jexdzie zle wrzuca sie biegi tym bardziej ze chce zamontowac 7 calowy lcd