Wymieniłem wariator ale klekocze jak przed wymianą POMOCY nie wiem co robić a wydałem juz 1000 zł
Printable View
Wymieniłem wariator ale klekocze jak przed wymianą POMOCY nie wiem co robić a wydałem juz 1000 zł
A może przez przypadek założyłeś stary??
A ktoś to stwierdził że to wariator, a nie zużyty popychacz, lub może wytarty wałek...
Objaw podobny.
Może być popychacz uszkodzony ,lub jak pisze wyżej kolega wałek ,coś z zaworami związane ,nie chce Cię straszyć ale to będzie kosztować następne tysiąć złotych albo i lepiej ,mnie wymiana popychaczy kompletu kosztowała 1,5 k zlp i stukanie znikneło jeżdze prawie 2 lata i ladnie mruczy silniczek,musisz jechać do jakiegoś dobrego mechanika co sie zna i obada sprawe
wariator w seszłym roku był naprawiany teraz stwierdziłem ze musi byc nowy i tak zrobiłem wymieniłem i lipa a mechanicy mówia ze wałek oki popychacze równiez problem był taki równiez ze przychaczyłem gdzies miska olejowa i paliła mi sie kontrolka od oleju w te cholerne mrozy i troche jezdzilem ale to juz naprawiłem wyklepałem miske bo smok do niej przylegał i nie mial jak zaciągnac oleeju
---------- Post dodany o godzinie 10:14 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:12 ----------
a ten hałas wydobywa sie z pod pokrywy silnika i odzywa sie przy obrotach od 2 do 4 tys a potem znika i silnik chodzi idealnie
Kolego, nagraj ten dźwięk, kieruj mikrofon w różne miejsca (rozrząd, urządzenia pomocnicze, dekiel, druga strona silnika itp).
Jak jeździłeś autem i paliła Ci sie kontrolka oleju to super... Sprawdź ciśnienie oleju może gdzieś jakieś łożyska sie przytarły.
cisnienie oleju oki
---------- Post dodany o godzinie 13:25 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:54 ----------
koledzy a jak mam wrzucic plik na forum bo jestem poczatkowy
---------- Post dodany o godzinie 13:26 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:25 ----------
chodzi o plik dźwiękowy
Jeżdzić z palącą się kontrolką od oleju zatkanym smokiem (o zgrozo ) ,dziwne ,że ten silnik jeszcze działa ,a póżniej opinia idzie w świat ,że alfa to gówno i wiecznie się psuje
wszystko wskazuje na popychacze bo wariator jest oki a dzwięk nagrałem ale mam problem z wrzuceniem na forum
Obrazowo:
- popychacze: cyk cyk cyk cyk
- wariator: ciągły diesel
- panewki: stuk stuk stuk stuk
Zresztą, co będę gdybał, macie tutaj nagranie dźwięku kolegi:
http://www.youtube.com/watch?v=W0s-K1Rgwdc
http://www.youtube.com/watch?v=d7vNZ2lYGuo
http://www.youtube.com/watch?v=d7vNZ2lYGuo
Witam. Nie Chce straszyc ale obawiam ze to panewki skoro jezdziles z palaca kontrolka od cisnienia oleju to moze na to wskazywac.
jakiś postęp ?
tez jestem ciekaw jak postepy.
auto stoi u mechanika jutro będzie rozbierane i się okaże czy popychacze czy cos innego:confused:
I co wyszło u tego mechanika ?
Tego klocka dałeś za sam wariator czy razem kompl rozrządem ?
koledzy uratowałem moją alfę popychacze z wałkiem zostały zmienione i teraz moja niunia chodzi jak zegareczek szwajcarski troszkę mnie to kosztowało bo rozrząd,wariator i reszta 1500 zł byłem u 3 mechaników i tylko brali kasę a nie mieli zielonego pojęcia wię kolega polecił mi fachowca z Bydgoszczy który naprawia wszystkie auta i się udało:)
---------- Post dodany o godzinie 23:28 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:25 ----------
mechanik 1 klasa :) . łacznie za wszystko 1500 zł
Gratulacje :)
Powiedz mi jeszcze na dobranoc, ile kosztuje sam komplet popychaczy? ;)
mam kolegę w hurtowni motoryzacyjnej więc załatwił mi popychacze za 33 zł za sztukę a w sklepach pytałem to około 50 zł także dobrze mieć kogoś takiego