Witam!
Zrobiłem filmik z pracy silnika na postoju temp. ok 75 - 80 stopni C
Czy te stukanie to wariator?
http://www.youtube.com/watch?v=Ley-_z8D-8A
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Printable View
Witam!
Zrobiłem filmik z pracy silnika na postoju temp. ok 75 - 80 stopni C
Czy te stukanie to wariator?
http://www.youtube.com/watch?v=Ley-_z8D-8A
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Ja obstawiam wariator u mnie tak samo klekotało przed wymianą rozrządu.
Witam!
Zrobiłem filmik z pracy silnika na postoju temp. ok 75 - 80 stopni C
Czy te stukanie to wariator?
http://www.youtube.com/watch?v=Ley-_z8D-8A
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam
tego się wlaśnie obawiam , dzięki za odp przerzucam temat do podfora
Cyka jak wariator do bani.
Dzięki , tegoż się obawiałem nie ma wyjścia trzeba zrobić pzdr
To też był by wariator? http://skawol.wrzuta.pl/film/0J8K0Dgm8v1/mvi_1905
Upss ale wpadka ;) niestety moja wiedza z mechaniki jestem znikoma :)
W środe jestem umówiony z mechanikiem na ściągnięcie paska rozrządu i przejrzenieje rolki napinającej itd. jest jakaś szansa że przyczyna leży gdzieś indziej?
Powiem ci ze ja tez z mechaniki to jakos nie bardzo ale taka podstawe to wiedzialem :)
Może dlatego że rok dłużej na forum jesteś i masz ts-a ;-)
tez mi sie tak wydaje
jaki masz olej?
Problem rozpoznany jest to rolka napinająca dzięki za podpowiedź :)
do thing:
Mobil 1 10W40 jeszcze 1000 km do wymiany (co 10kkm)
Ile wariator potrafi wytrzymać przy odpowiednim traktowaniu ?
Myśle że 100tys wytrzyma.
kolego gdzie masz osłonę pod silnik,zadbaj o to zaoszczędzisz kasy