jakie amortyzatory na tył?:confused:
Printable View
jakie amortyzatory na tył?:confused:
Coprawda wymieniałem sam przód - kupiłem kayaba w intercarsie
jestem zadowolony :)
mija żona ma AR 147 i ma na przodzie delphi (osobiście uważam tą marke za za słabe) ale kupiła autko z takimi - przejechała pona 30tys w dwa lata po dziurawych drogach i dajej sa sprawne, a niewiadomo ile jescze porzedni właściciel na nich jeździł.
dzięki.bo zastanawiałem się też nad BILSTEINA choć teraz będę miał trudny orzech do zgryzienia.
Tylko jeśli chodzi o Bilsteina to wg. katalogu do GT idą B6 do standardowego zawieszenia lub B8 do sportowego. A one nie są tanie.
Gdybyś był jednak zainteresowany takimi amorkami to możesz odezwać sie do mnie na prv.
slom22@gmail.com
Pzdr
witam ja posiadam w swojej alfie b8 na sprezynach firmy Weitec. Swietne zawieszenie sportowe ale jezeli szukasz kompromisu pomiedzy cena i jazda to polecam b6. Jezeli masz caciecie sportowe to polecam to na czym jezdze, tylko ostrzegam jest naprawde twarde :cool:
-40 mm idzie autko w dół i od razy tez lepiej wyglada. Jesli nie szalejesz po uliach i torach to rozpórka nie jest Ci do niczego potrzebna. Ja teraz zamówilem alu rozporke dla swietego spokoju. :D
Maykee to Twoja alfa była ostatnio na alledrogo?
Można zobaczyć zdjęcie podglądowe jak to wygląda ?
pozdrawiam.
moja ostatnia furka była na kompletym kicie -40 i musze Ci powiedzieć, że po założeniu rozpórki poczułem dużą róźnicę, min. w tym, że plastiki tak nie trzeszczały i buda dak nie pracowała. polecam jak najbardziej rozpórkę do codziennej, normalnej jazdy nawet na standartowym zawieszeniu. świetnie usztywnia bude przez co przyjemniej sie jeździ.
OMEN: trzymaj linki
http://www.flickr.com/photos/michalh...7604075628117/
http://www.flickr.com/photos/michalh...7604075628117/
niedługo bede robić nową sesje wiec cos wrzuce do siebie do albumu .
Tak wystawiałem ja do sprzedarzy bo chcialem GT gta.
100P: no mam nadzieje ze jazda sie poprawi :cool: ale u mnie plastki jakos nie trzeeeeszcza :P
Kayba, Sasch, Bilstein i eeee nie pamiętam więcej firm o tej godz :D
o ile się nie mylę to bilstein ma:
B4 - odpowiedniki seryjnych (w f focusie używałem jako zamienników i były ok.)
B6 - gazowe, twardsze, mogą być do sprężyn obniżających do 35mm (mam i są OK)
B8 - jw, jeszcze twardsze, krótszy skok, do większych obniżeń (ja nie ryzykowałem - Wrocław dziurawy jest ...),
Z zamienników seryjnych dobre są b4 i kayaba excel-G są dobrą propozycją cena/jakość - użYwałem i były OK.
A może kayaba AGX ???
B6 to standard, bez obnizania
problem w tym ze teraz ich nie dostanie nigdzie bo sa niedostepne, ponoc bilstein ma jakies problemy ... walcze o takie na przod...chyba kupie B8 i zmodyfikuje ;-)
dostałem B6 zamontowałem i po dzisiejszej podróży powiem że już innych nie kupię :)
zastanawiam się jak bolid musi super chodzić obniżony i na B8, pewnie polyka zakrety jak pociag po torach:)
hehe nie mówiłem ze zrobi robote zawiecha, polecałbym Ci tylko zamontowac teraz jakies twardsze sprezyny bo to nie jest jakis ogromny koszt :cool: a bedzie jeszcze lepiej :D
wyciekł mi jeden :( muszę coś kupić ale zastanawiam się co. Możecie mi powiedzieć skąd taka różnica cenowa pomiędzy Kayaba/Sachs ~350zł a Bilstein B4 ~260zł skoro są takie dobre?