Witam.Prosilbym o dane do regulacji luzu z. silnika Twin Spark 1.8 8V tzn luz na zaworach ssacych i wydechowych i czy regulacja jest na plytkach?
Za pomoc z gory dziekuje:)
Printable View
Witam.Prosilbym o dane do regulacji luzu z. silnika Twin Spark 1.8 8V tzn luz na zaworach ssacych i wydechowych i czy regulacja jest na plytkach?
Za pomoc z gory dziekuje:)
Płytki.
http://img51.imageshack.us/img51/7593/schowekl.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
I jeszcze ten temat się może przydać
http://www.forum.alfaholicy.org/145_...oche_info.html
rozumiem,ze do ustawienia rozrzadu nalezy miec blokady?
nie, ustawiasz na znaki (na wałkach) ew. + czujnik zegarowy GMP
nie da sie tego zrobic bezinwazyjnie? tzn bez rozpinania rorzadu? metoda 2 srubokretow? chce sam sie za to zabrac,juz mam pomierzone luzy.
Jakie masz teraz luzy na zaworach ?
Te luzy są stanowczo za duże wydech ustaw na 0.45 a ssące 0.40
Czerwone napisy to mają paski GETZA i nie jest to napis Alfa Romeo
Musisz dokładnie zapisać wymiary luzów poszczególnych zaworów potem zdjąć wałki i wyjąć ze szklanek płytki(pastylki) regulacyjne i dobrać odpowiednio grubsze do zamierzonego wymiaru luzu czyli mw. 0.025 grubsze na wydechy i 0.010 grubsze na ssące
głośno Ci klepią te zawory? Bo ja mam graniczne maksymalne wartości i klepią co mnie bardzo irytuje.
Na śrubokręty się nie da bo tam płytek nie ma jak w fiacie.
nie, nie chodziło mi raczej o kształt to taka 'piguła' :D i jest oddzielnie montowana dobiera się ją o odpowiedniej grubości
No właśnie ja bym się też podepł pod temat, ssące w v6 są chyba na płytkach, da się to zrobić bez ściągania wałka??? w temprolocie też miałem na płytkach i tam na upartego dało radę wkładać płytki bez ściagania wałka, pytam bo to dużo pracy zaoszczędza.
Dobrze, że tych pigułowatych nie kupiłem. Trzeba będzie najpierw zdemontować i dopiero po nowe lecieć bo sprzedawca pomylił się już drugi raz (za pierwszym dał mi za krótkie wahacze...) Dzięki za info.
Andrew na jakie wartości ustawiałeś u siebie tzn. czy ustawiać na minimalne książkowe czy lepiej troszeczkę większe?
Zawsze na minimalne, popychacze, krzywki wałków po jakimś czasie się wycierają i wybijają, luz zawsze jak już się zmienia to tylko na większy stąd potrzeba regulacji