Czy w 155 występuje osłona silnika??????? ja miałem z tyłu osłaniającą zbiornik
Printable View
Czy w 155 występuje osłona silnika??????? ja miałem z tyłu osłaniającą zbiornik
Osłona silnika, w sensie, od miski olejowej? Raczej nie.. Ewentualnie w dieslach, ale tez się nie spotkałem
(?) Ja mam plastikową osłonę pod silnikiem. A i chętnie kiedyś dorobie zamiennik z solidnego metalu ;->
Występuje, ale niestety nie w Twojej wersji silnikowej, tylko w 16V.Cytat:
Napisał 75andrew155
Aż się zdenerwowałem że jak kupiłem auto i zpiepszałem do domu nocą to mi odpadła :mrgreen: a tu jak zwylke T.S mają te dziwne rzeczy awarje , osłony i duże spalanie :lol:Cytat:
Napisał Pablo.
Nie jest tak źle, taka osłonka, to nawet fajna sprawa. Zimą fajnie jest coś takiego mieć.Cytat:
Napisał 75andrew155
Eeeeeeeeeeeeeee ;//Cytat:
Napisał Pablo.
Andrew jest niereformowalny ;-)Cytat:
Napisał 75andrew155
Jestem doskonałym uczniem ale jeszcze lepszym nauczycielem :mrgreen:
O ile osłony do 156 lub 147 są dostępne na allegro tak do 155 brak..
Tego akurat nikt nie kwestionuje. :idea:Cytat:
Napisał 75andrew155
w v 6 oslony niet aby zwiekszyc efektywnosc chlodzenia oleju .bowiem nie wszystkie v6 posiadaja chlodnice oleju
Ja mam chłodnicę oleju i nie mam osłony
ja tez tak mam :P
Które w 155 V6 nie posiada chłodnicy olejowej ? chyba nawet T.Sy taką chłodnicę mająCytat:
Napisał piotriix
oj andrzej ty niedowiarku .jak poszukam to ci podam
czekam z niecierpliwością 8)Cytat:
Napisał piotriix
75andrew155, ten co umie - robi, ten co nie umie - uczy. :)
Andrzeju jeśli chcesz to dam Ci namiar co takową osłonę pod silnik mogą Ci zrobić :)
zapytać nie zaszkodzi :)
Skoro w V6 nie występowała to b.dziekuję :)
jednak nie trzeba szukać daleko :)
Osłona silnika ALFA ROMEO 155 gwarancja 3 lata (610811270) - Aukcje internetowe Allegro