Witam jak w temacie mam do wszystkich pytanko, może ktoś wie gdzie najlepiej udać sie w celu zachipowania AR 159 2.4 JTD-m 200 KM Z góry dzięki Pozdrawiam
Printable View
Witam jak w temacie mam do wszystkich pytanko, może ktoś wie gdzie najlepiej udać sie w celu zachipowania AR 159 2.4 JTD-m 200 KM Z góry dzięki Pozdrawiam
1. V-tech
2. Masters Tuning
3. Dynosoft
Jest jeszcze w Krakowie jedna firma ,kolega Mat ją polecał ale wyleciała mi z głowy w tej chwili ,może ktoś przypomni :confused:
a kolega z pomorza ? najpierw bym DPFa wywalil
Dzięki wszystkim za podpowiedzi podzwonie popytam bo tak żeby ktoś chipował i miał sprawdzoną jakąś firme to chyba nie ma co
Pozdrawiam
Ja robiłem program w ECUSOFCIE
Ja robilem w Polcar w Poznaniu jezdze juz 2 lata i nie mialem zadnego problemu moc 225 km moment 457
w ASO Fiat ? maja tam taka mozliwosci ? hamownie tez ? hmmm .... nie wiedzialem nawet
dpf mam dalej
ahhh... tak to kazdy lata :) myslalem ze sa "az" tak dobrze zaopatrzeni ....
Chyba swego czasu ASO Dukiewicza w w-wie dysponowało nawet własną hamownią..
tez planuje z chipowac moja 2.4 i mysle nad 44tuning. co o nich sadzicie
Jak ktoś wydaje kilkadziesiat tysięcy na auto to chyba dobrze jest zrobić program profesjonalnie u dobrego tjunera zamiast psuć auto pseudo-profesjonalnymi power-boxami i innym gów..... . Ja polece kilku tunerów - Compsport z BB, Rogalatti z Wawy, Aligator z Katowic, Masters z Wawy, TTC z Krakowa. Oczywiscie kilka innych firm tez potrafi wystroić auto ale ww. polecic mogę. Liczy się indywidualne podejście do kazdego auta i odpowiednie indywidualne wystrojenie je a nie wgrywanie gotowca. Z ASO generalnie dał bym sobie spokój - większość i tak korzysta z usług firm specjalistycznych naliczając swoja marże a gwarancja to raczej mit. Poczytajcie sobie ludziska w necie np na racingforum.pl kto dobrze stroi auta w PL. Nie dajcie robic z siebie idiotów. I nie ma co się podniecac za bardzo wynikami bo dobrze napisany program nie polega na tym, żeby było ponad 400 nm z silnika 1.9 przy 2000 obr. tylko, żeby moment był optymalnie rozłozony a silnik ciagnąl w calym zakresie. Jak ktoś z góry wie ile KM wyjdzie po programie to albo oszust albo jasnowidź, wiec nie dajcie sobie wmówić jak ktos powie np - zrobie ci program na 187 km. Oczywiscie może tak kombinowac, że w końcu tyle mu wyjdzie ale nie o to chodzi. Boxy, powerboxy i tzw. chipy (nie mylić z chiptunningiem) są w 99% o kant du... rozbić. A jak cos jest made in germany albo inne germany to nie oznacza, że jest super-hiper. Zachodni tunerzy doja klientów aż miło i każą sobie płacic za gów...ne "chipy" kupe szmalu aklient jest dumny, że ma super profi chipa od kogos tam znanego. I jeszce jedno - auto przed zabiegiem powinno być maksymalnie sprawne. Zrpbic dobry program naprawde warto a 90% negatywnych opinni bierze się z tego, że klienci robią to u kogo popadnie a potem sa efekty. Dobrym tunerom też moga zdarzyć sie wpadki ale zdarzaja sie one równiez producentom aut i stanowia nikły margines.
Ja również polecam Cinka - gość na prawdę zna się na rzeczy. U niego zrobiłem pierwszy stage w mojej Alfie i mam na tą chwilę wynik 242KM i 509Nm (212 i 400Nm seria). U niego też będę robił dalsze modyfikacje mechaniczne, takie jak dolot, nowy IC, wywalenie DPFa, nowy wydech i dalszy soft.
Na to na co możesz liczyć to przede wszystkim właśnie indywidualne podejście, znajomość szczególnie aut marki Fiat/Alfa/Lancia ale nie tylko. Są też na pewno inni, równie dobrzy tunerzy w PL, ale Cinek na prawdę dba o klientów, a przy tym jego ceny są co najmniej atrakcyjne.
Jak będziesz poważnie zainteresowany tematem, daj mi znać na priv, zapowiem Cię, może wynegocjuję jakiś rabat również:)