instalacja stag 300
reduktor scorpion gt
miedz 8
wtryski magic
autko traci nagle cisnienie co jakis czas zanim dostanie temperatury reduktor jest ok
wywala gaz w okolicy 3500 - 4000 rpm
zal z jazdy
alfa 2,5 v6 :)
Printable View
instalacja stag 300
reduktor scorpion gt
miedz 8
wtryski magic
autko traci nagle cisnienie co jakis czas zanim dostanie temperatury reduktor jest ok
wywala gaz w okolicy 3500 - 4000 rpm
zal z jazdy
alfa 2,5 v6 :)
Chwilke przez zrzucenie na PB widać że opada ciśnienie gazu, regulator w reduktorze próbuje podciągnąć ale widać że brakuje fazy ciekłej no i pyk na PB bo za niskie ciśnienie. Do sprawdzenia elektrozawór butli i reduktora. Na początek sprawdź czy nie zanika zasilanie cewek zaworów, zasil je bezpośrednio z akumulatora, dodatkowo wyjmij trzpień z elektrozaworu reduktora i możesz to samo zrobić z trzpieniem z zaworze butli.
Jak nie wiesz jak bez uszczerbku na zdrowiu przeprowadzić ten eksperyment pytaj, pomożemy :D
wlasnie zapomnialem napisac czasem wyskakiwal mi blad za niskie napiecie ok wiec co i jak zrobic :) prosze o pomoc :) reuktor ma 3 tyg :P
Ten błąd zapamiętuje przy zapalaniu, może już akumulator być nie za dobry, swoją droga powiem Ci że masz nie za tęgie ładowanie, w czasie jazdy do 13,6V to tak sobie.
Weź się na początek za elektrozawór reduktora, wywal trzpień z niego, nie zasilaj cewki i zobacz co się będzie działo, jak dla mnie odcina Ci zasilanie fazą ciekłą reduktora.
uzkodzony nowy reduktor ??? jest taka opcja
na boku reduktor na plecach
Wystaw łapy, będę lał linijką po nich za karę!!!
Elektrozawór ma być w pionie na gorze cewką, zasilenie LPG wtedy masz w poziomie, wodą od dołu, wyjście gazu na górze. Tak się montuje każdy reduktor ze zintegrowanym elektrozaworem. A dlaczego?? Żeby ograniczyć zasyfianie oleinami z LPG i innym syfem wnętrza elektrozaworu w którym pracuje trzpień, inaczej w krótkim czasie potrafi się zakleszczać i do chwili nagrzania porządnie reduktora aż ten wspomniany klejący syfek się nie rozpuści przycinać i ograniczać przepływ!!!
ok ale gdzie go tam wsadzuc w pionie czy cos mozna na to zaradzic hmmm wywalic elektro moze sie da :( co mi radzisz teraz ?????
W pionie w 156 masz problem??? A za lampa na dole w zderzaku od strony kierowcy to mało miejsca??
hmmm no tak a cos bez przerabiabia teraz wszystkiego ?? teraz mam go po stronie pas nad zbiorniczkiem na plyn :( moze wywalic ten trzpien co myslisz o tym ??
na ta chwile problem zaleczony rozebralem elektomagnesz oczyscilem i jest ok co dziwne w srodku byly jakies opilki metalu
Opiłki normalna sprawa, pochodzą z pomp gazu na stacji i zbiorników LPG na stacjach.
Teraz już wiesz dlaczego tak a nie inaczej powinno się montować reduktor, mimo że sposób montażu nie wpływa na pracę regulatora ciśnienia to na inne elementy już tak :D
Mam do Ciebie jedną prośbę, nagraj teraz plik OSC z jazdy i przeciągnij auto na 3,4,5 biegu tak jak się V6 powinno zakręcić :D Coś sobie jeszcze zerknę.
Jeśli nie chcesz przerabiać montażu reduktora, wyjściem dla Ciebie jest zrezygnowanie z elektrozaworu zintegrowanego w reduktorze i montaż zewnętrznego zaworu i umocowanie go tak żeby pracował w pionie.
ok spoko do jutra zamieszcze pozdrawiam
prosze :)
Podnieś mnożnik dla czasów od 10ms czyli praktycznie dla jazdy na WOT, przy klepnięciu w podłoge od 4200rpm gdy sterownik PB nie czyta już wskazań sondy lambda i idzie w open loop masz za ubogo, sonda ucieka na 0,3V, podnieś mnożnik jak pisałem dla tego zakresu inaczej podpalisz gniazda i zawory. Kolejna sprawa masz źle wybrany czujnik temperatury reduktora lub gazu, temp. reduktora nie może być niższa niż temp. gazu, a u Ciebie tak jest ;] Na Scorpionie temp. gazu jest mniej więcej 2/3 temp. reduktora.
A dlaczego tak piszę, proszę bardzo ( po kliknięciu otworzy się w pełnym rozmiarze):
http://images39.fotosik.pl/341/90261b08938d1878m.jpg