Witam
na wstępie dodam iz szukałem i znalazłem jeden temat ale nie do konca mnie zadowala ;/ zakupiłem linki oczywiscie prawa i lewa no i co dalej? wiem ze mam sie pozbyc calego tunelu... a jak wyglada kwestia regulacji i mocowania przy kolach?
Printable View
Witam
na wstępie dodam iz szukałem i znalazłem jeden temat ale nie do konca mnie zadowala ;/ zakupiłem linki oczywiscie prawa i lewa no i co dalej? wiem ze mam sie pozbyc calego tunelu... a jak wyglada kwestia regulacji i mocowania przy kolach?
regulacja i naciąg jest w dzwigni hamulca ręcznego ,a przy kole tylko zaczepiasz ten młoteczek .
A powiedz mi trzeba sciagac kolo? czy z kanału da rade bez sciagania?
heh jakos nie zabieralem sie za to nigdy ;/
ja wymieniałem co prawda w 156 i nie musiałem ściągać kół...
żeby przepchnąć linki to panie raczej kanał a i do zaczepienia linek też lepiej zdjąc koła ,bo po co sie gimnastykować.
Środkowym tunelem i konieczny jest demontaż tylnej kanapy.
Montowałem obie linki i jestem pewien, że trzeba zdjąć obudowę tunelu przy hamulcu ręcznym, ale nie trzeba zdejmować tylnej kanapy. Wystarczająco dużo miejsca jest aby dostać się do otworów w tunelu od spodu, oczywiscie potrzebny jest kanał.
W takim razie szacunek i gratulacje. Ja oddałem alfe w celu wymiany obu linek do znanego wszem i wobec Pablo a on zdejmował kanapę. Nie twierdzę już że jest to konieczne ale u mnie tak się to odbyło.
Już dwa razy wymieniałem przedmiotowe linki. Samochód na kanał, demontaż osłony dźwigni hamulca ręcznego, wymiana linek. Nie zdejmowałem kół, czy też kanapy. To wszystko.
nie trzeba ściągać kół ani wyjmować kanapy czy tunelu środkowego.
Radością mnie napełniło gdy przeczytałem Wasze posty. Demontaż tego tunelu już po wstępnych oględzinach nie zapowiadał się dobrze. A że też ta robota mnie czeka - dziękuję za cenne rady ;)
Witam ja wymienialem link hamulca recznego w mojej belli A156 i bez problemu nic nie trzeba ściagać są zaczepy do linek itd zaden problem 15min roboty jak sie ma kanał :D
---------- Post dodany o godzinie 18:26 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:11 ----------
Tak ze mysle ze 166 jest szystko podobne bo mam kumpla co jezdzi taka wloszka
ok wszystko wymienione smiga :) bez sciagania kanapy i nawet bez sciagania kół :)
thx wielkie i pozdrawiam :D
Odgrzebuję temat. Jak sobie poradziliście z mocowaniem uszczelki gumowej na lince, ta co wchodzi do auta? U mnie ciężki dostęp jest żeby ją jakoś ładnie spasować, bo jest osłona termiczna wydechu?? Demontowaliście ją? Druga sprawa, podciągaliście podłogę (dywan) do góry? Ja próbowałem i jest taki sztywny, że ani drgnie... Trzecia sprawa, modyfikacja uchwytu linki...Fabryczny jest za wysoki, przez co linka pęka na końcu...oto co znalazłem na zagranicznym forum...co o tym myślicie? Jakby ktoś mógł to proszę o jakiś dobry (czytelny) opis...Pozdr ( hehe czeka mnie wymiana bez kanału :_) )
A i jeszcze jedna sprawa, które linki polecacie? Jutro muszę kupić, aby robotę mieć na weekend :_)
1. http://moto.allegro.pl/linka-hamulca...954166087.html
2. http://allegro.pl/linki-hamulcowe-al...965609727.html
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._recznego.html
myślę ze to tyle w temacie :)
Gra muzyka widziałem to, ale osłony termicznej tłumika nie ma na "how to". No i temat mocowania linki (modyfikacja uchwytu).