Witam! jestem nowy na forum.
Chciałbym sie dowiedziec jak mozna ustawic rozrzad w AR 166 3.0 24V
mozna go ustawic bez blokady?
Czy sa jakies znaki? jezeli sa to gdzie
POMOCY
Z gory dzieki
Printable View
Witam! jestem nowy na forum.
Chciałbym sie dowiedziec jak mozna ustawic rozrzad w AR 166 3.0 24V
mozna go ustawic bez blokady?
Czy sa jakies znaki? jezeli sa to gdzie
POMOCY
Z gory dzieki
sprawny mechanik zrobi to bez blokad - ja w Kappie 3.0 V6 miałem wymieniany rozrzad bez blokad i jest ok.
Odradzam bez blokad. Temat był już wałkowany na forum.
Tak sie sklada, ze jestem mechanikiem
w mojej alfie urwal sie pasek, gdybym mial tylko wymienic rozrzad nie byloby zadnego problemu.
Wie ktos moze jak powinny byc ustawione znaki?
pzdr
o to nie ciekawie z tym paskiem :(
podobno powinny byc fabryczne znaki ale głowy nie dam- mój mechanik sam sobie porobił znaki - zreszta juz były wcześniej zrobione przy poprzedniej wymianie w ASO :)
czyba zbytnio ci nie pomoge bo nie robię w tej materii :)
życzę powodzenia
Jeżeli była by to tylko wymiana rozrządu ( dobrze ustwionego ) to sprawny mechnik sobie z tym poradzi - natomiast jeżeli chodzi o ustawienie to niestety na kołach rozrządu jak i na samych wałkach nie ma znaków, producent przewidział do tego blokady i bez nich się nie obejdzie jak chcesz mieć 100%.
No dokladnie, jezeli chcialbym wymienic rozrzad to zrobilbym to z zamknietymi oczami. rozebralem ta alfe co do srubki, w serwisie mowili mi, ze ona nigdy nie bedzie dzialac, bo zmienialem wszystkie centralki sterujace (była po pozarze) a mimo to jezdzila bez problemu przez 3 lata.Cytat:
Napisał Bedboys
Znaki oczywiście, ze są -na wałkach rozrządu. tylko jak je ustawic.
mimo wszystko dzieki za pomoc
Pozdrawiam
tu masz problem z ustawka poszukaj popatrz na zdjecia moze Ci pomoga http://www.forum.alfaholicy.org/topi...tm,ewentualnie odezwij sie do chlopakow ktorzy to robili napewno pomoga!powodzenia
wczoraj bez blokady robilismy i... kolega miał rację.Cytat:
Napisał kmito