Witam
Szukam pracy w okolicach Tychów posiadam prawo jazdy kat. c+e świadectwo kwalifikacyjne matura skończone technikum mechaniczne podejme niemal kazda prace od zaraz tel.667 021 549 inter17@vp.pl
Printable View
Witam
Szukam pracy w okolicach Tychów posiadam prawo jazdy kat. c+e świadectwo kwalifikacyjne matura skończone technikum mechaniczne podejme niemal kazda prace od zaraz tel.667 021 549 inter17@vp.pl
:D:D a to ciekawe :DCytat:
podejme niemal kazda prace od zaraz
btw. ja też szukam pracy... ale ciężka to sprawa
ciezko znalezc, latwo sie zwolnic :D
ja tez robot szukam;pp tyle ze mam na tyle fuch ze na zbyt duzo wolnego czasu nimoga narzekac;p
Witaj Piotras! Tak sie sklada ze tez jestem kierowca w transporcie krajowym. Nie wiem jaki system pracy cie interesuje ale proponuje ci podjechac do Oświecimia do Nicrometu, tam byly ost przyjecia. Ja tam czasem jestem z towarem i stad wiem.
ja szukam bardziej na miejscu roboty zeby byc dziennie w domu
Podłącze sie pod temat
Tylko ja Szukam czegoś dla mojej Laski w Krakowie i okolicach
Będę wdzięczny za każda informacje
dolaczam do grona bezrobotnych:/
Poszukuje pracy jako pracownik ogolnobudowlany.
u mnie to raczej już nie przyjmują dodatkowo praca dla studentów z ważną legitymacją oraz do 26 roku życia jakoś
U mnie tak samo, sezon na części samochodowe się skończył i na zatrudnianie nowych ludzi, teraz pewnie zaczną się zwolnienia ;/
up!
niestety dołączam do grona... jakby ktokolwiek miał jakieś informacje proszę o kontakt na PRIV
A MOŻE KTOŚ DO hOLANDJI BY CHCIAŁ ...DAM NAMIARY ..ALE NIE JEST ŁATWO ...PISAĆ NA PRIV
nie będę gorszy wkraczam w wasze szeregi od 8 grudnia free
Ja raczej nie zamierzam na razie pracować w Polsce, toż to śmiech na sali jeśli miałbym 10zł/h zarobić :P
Też niestety od pewnego czasu jestem z Wami i nie pracuję. Ale cóż jakoś radzić sobie trzeba by nie musieć tyrać za te 8.60 brutto/h :D
nie bede robil za 8,60, nie bede robil za 10.