164 po liftingu zawsze mi sie podobały, ciekawe jak z utrzymaniem takiej sportowej limuzynki :roll: tutaj
Printable View
164 po liftingu zawsze mi sie podobały, ciekawe jak z utrzymaniem takiej sportowej limuzynki :roll: tutaj
Niekoniecznie lepeij jednak kupić wersje po liftingu po roku 96 miały złotą zamiast srebrnej listwy ładniejszą tapicerke fajniejsze kierownice i ładniejsze zegary. 164 może byc autem oszczędnym np 2,0T.Spark lub 2,5TD firmy VM to samo co Chrysler Voyager osobiście TD nigdy nie jechałem i słyszałem różne opinie na temat tego silnika. Ale T.Spark to dobra propozycja dla oszczędnych ja miałem 2,0V6 TB i było wszystko fajnie tylko paliła jak smok ale kopa miała naprawde super a komfortem jazdy nieodbiegała od aut klas wyższych za to prowadziła się jak gookart pomimo wspamagania czuć było auto i idealnie trzymała się na zakrętach (koła16") Generalnie dużo części jeśli chodzi o zawieszenia jest bliźniaczych z fiatem croma i lancią kappą to i zamianników jest sporo do tego blachy były ocynkowane tylko polecałbym raczej modele bezwypadkowe(cała sztuka polega na znalezieniu takowego) reasumując 164 to naprawde bardzo fajne auto za niewielkie pieniądze dające komfort i prawdziwego ducha alfy
A czy ktoś miał doczynienia z silnikiem 3l V6 w Alfie 164. Chce zmienic model i tak mysle moze 164. Bardziej bym sie jednak sklanial ku 155 2,5TD. Panowie jakie wasze opinie?
3.0 v6 naj .silniczek pod każdym wzgledem
[ Dodano: 2006-05-12, 23:39 ]
mam juz trzecią 164 ,najpierw 12v dwie a teraz 24v z zawieszeniem hydro active rewelka
[ Dodano: 2006-05-12, 23:39 ]
polecam stosunkowo oszczędna max 17l min 9l średnio 12,5l
[ Dodano: 2006-05-12, 23:41 ]
aaaaa , no i 337 KM jak założe turbo to może być ok 295km no i oczywiście skrzynia b. manual viscodriwe
[ Dodano: 2006-05-12, 23:42 ]
sorki 237KM
A w mieście przy jeździe w granicach 2000-2500 ile benzyny wciaga?
Domyślam sie ze silnik jest bardzo elastyczny. A jakl z awaryjnościa?
dbam o moją ar-(maniak)- wiesz raz w tygodniu - ja garaż i moja AR.-
W mieście jest to ok 12 l przy tzw tempomacie- załączam tempa na 55km/h(niżej sie nie da) i wtedy przewaznie na 2,3 biegu- 164 superka 3.0 24v najlepsze parametry ma na poziomie 5500 obr/min, i niezbyt gwałtownym dodawaniu lub ujmowaniu gazu- wychodzo w gr. 9 l /100 km
Hm a zegar zamyka? :D na video.google.com znalazlem filmik jak jakas 166 zamykala zegar, ktory jest wyskalowany do 260 km/h :)
to mozliwe czy jakies przeklamanie na tym filmie?
Panowie..... spójrzcie na ta Belle...Ta jasna skóra w środku....wymiękam
zegar zamkąłem na 265km/h na autostradzie na Wrocław ale adrenalinka
Mam kumpla z AR 164 3,0 V6 TB.Jak to mozliwe.Kupił po prostu 164 2,0 v6TB i rozwiercił na 3,0.Jeszcze tym nie jechałem ale muszę zrobić podchody....
nie wierz w bajki
To teraz ile mu plynu chlodzacego wchodzi?!... :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Cytat:
164 2,0 v6TB i rozwiercił na 3,0
Bo rozumiem ze cylindry tez wypelnia :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hahahihi- ah ci specjalisci!!!!!!!!!
Bajk to nie dla mnie.Nie należę do ludzi co kity odstawiają.Walczył z nią pół roku,bo ciągle dłubania było (cały silnik od podstaw).(stara turbina padnięta była,zregenerowana też nie dawała odp.ciśnienia i do poprawki była)Sam widzałem + ludzie z ASO też doradzali.Opla Vectrę 3,2GTS objeżdża w cuglach.No ale GTS to ja 75 3,0v6 robiłem jak chciałem.Przejadę się to zapodam jak toto chodzi.
P.S.Rafał współczuję ci tego zawieszenia(też miałem) 1amor. 2000PLN x4...
co to znaczy stara turbina??? w 3.0 nigdy nie było yurbiny a jesli chciałby rozwiercic cylindry to niepasują kanaliki z głowicy 3.0 do 2.0 TB , juz nie mówie o uszczelce- to szybciej takie cos mozna z 2.5 v6 ale musi zmienic wał-- nieopłacalne!!!
Przeczytaj dokładnie poprzednie posty,a potem pytaj.Stara turbina z 2,0V6 12v TB już nie śmigała.Nic nie przekładał,ani dołu ani góry ani bóg wie jeszcze czego.Poprostu rozwiercił silnik 3,0v6 12v i splanował głowice,wyliczył potrzebną uszczelkę pod głowice (po rady był w Sulejówku VTG i PromotoR-ze) i inne takie i wszystko pasuje.Jedyna różnica to denka jedne są mniejsze a drugie większe i zachodzą wtedy na uszczelke,ot filozofia,na angielskich stronach są też bi-turbo.
PZDR.
jest możliwość kontaktu z tym gościem , który z 2l TB zrobił 3lTB- zainteresowała mnie ta przeróbka
Pozdrawiam
Chcesz powiedziec, ze z cylindrow o srednicy 80mm zrobil jakies 96mm(skoro dolu nie przekladal i skok tloka jest ten sam), czyli rozwiercil scianki o jakies 8mm? To ile mialy w standardzie?Cytat:
Napisał LUKE
Czytam dokladnie i za bardzo mi sie to w glowie nie chce pomiescic. Bo jak do tych wiekszych tlokow(wyzszy st. sprezania) dodac to, ze zachodza bardziej na uszczelke(jeszcze wyzszy st. sprez.) i dodac jeszcze splanowane glowice(jeszcze jeszcze wyzszy st. sprez. :mrgreen: ) to... wychodzi pewnie niezla podstawa do jakiegos wykreconego wolnossacego silnika(tudziez diesla :D ). Bo tak na ogol, to jak sie montuje turbo, to raczej albo sprezanie zostawia sie seryjne, czyli te 9-10:1 i daje male cisnienie, albo przy wiekszym cisnieniu z turbiny sprezanie sie jeszcze zmniejsza, co by silnik sie nie rozpadl po pierwszym odpaleniu - chyba tak jakos :wink:
no txt
Podobne pytania chciałem zadac- może gościu ma jakis pomysł na taką przeróbke- chetnie z nim pogadam!
Ja zawsze sadzilem ze do turba silnik sie odpreza... :mrgreen:
No problem Rafał,numer zapodam ci na priv.
oki dzieki!!!