-
Ogrzewanie 155
Mam taki problem. Nie mam nadmuchu ciepłego powietrza. Zimne leci, a ciepłe nie. Węże które dochodzą do nagrzewnicy sa ciepłe(oba).Kierunki nawiewu(szyby,korpus,nogi) działają bezproblemu. Dopowiem jeszcze że mam elektroniczne sterowanie nawiewami i klimatyzacje(nie nabitą ;) )
-
U mnie wszystko zależy od ustawienia temperatury
-
Ja wlasnie czy ustawie na maxa HI czy na minimum LO to cały czas mam to samo powietrze
-
jest kilka mozliwosci 1 to czujnik temperatury /kratka po prawej ponizej kierownicy /odkrec i zobacz czy wiatraczek sie kreci druga to po odkreceniu od strony kierowcy boczku na tunelu zobaczysz silniczek krokowy od nagrzewnicy sprawdz go .powyzej bedzie silniczek od klapy zimne cieple rowniez sprawdz.no i jeszcze czujnik temp ale zewnetrznej lewe lusterko pod spodem podgrzej go zobacz czy reaguje na zm temp na wyswietlaczu/ zakladam ze masz climatronik/ tylko nie zapalniczka :mrgreen:
-
Od strony kierowcy widzialem dwa silniczki. jeden obsluguje kierunek nawiewu a drugi otwiera zawór w nagrzewnicy oraz reguluje jakas klapke. odkrecilem go(działa). Postanowilem sam sobie otwirac zawór i ruszalem ta klapka...ale jakos bez porażającego efektu. Bardz..ale to bardzo delikatne odczucie cieplego powietrza było(gdy ruszalem ta klapka).....ale moze tylko dlatego ze bardzo chcialem to poczuc :P
-
majkel ty masz gaz ? wez morsa i scisnij wezyk od parownika i zobacz czy grzeje ok i napisz jaki efekt/ tylko wez na benzynie to zrob
-
Mam gaz... jakiego morsa? A czego powinienem sie spodziewac?
-
no takie szczypce moga byc i kombinerki ale potrzebna ci druga osoba scisnij i zobacz czy grzeje
-
Podjałem inne działanie. Spuscilem wode z układu chłodzenia i odkreciłem ten kruciec ktory doprowadza wode do nagrzewnicy. Okazalo sie ze....no nie działa...nie reaguje.mechanizm ktory go zamyka i otwiera złamał sie chyba w środku.Mogło to wogóle nie doprowadzać wody cieplej do nagrzewnicy. Odprowadzajacy wąż mógłbyć ciepły gdyż ogrzał sie od silnika...wstecznie nabierał ciepłą wodę, a nie z nagrzewnicy.
-
Wymieniłem zawór nagrzewnicy...i.....i nic. Dalej nie leci ciepłe powietrze. Nagrzewnica jest drożna(dmuchałem przez nią) Moze strumień zimnego powietrza nie jest kierowany na nagrzewnice.
Piotrix, zrobiłem tak jak mowiles(scisnąłem jeden z wezy idących na parownik). Niestety bez efektu.
-
Zdejmij weza doprowadzajacego do nagrzewnicy i zapal na chwile silnik zobaczysz czy jest cisnienie w ukladzie, albo zaraz po odpaleniu zimnego sprawdz czy sie rownomiernie nagrzewaja weze od nagrzewnicy na calej dlugosci, zarowno dolot jak wylot, moze jakas niedroznosc.
-
Nagrzalem silnik do temp 90 stopni i zdjalem waz dochadzacy do nagrzewnicy...musialem sie poznije smarowac kremami przeciw oparzeniom :P Teraz skladam wszytsko do kupy. Wymieniłem korek na zbiorniku wyrównawczym,bo tamten mógłbyć zły i nie trzymać cisńienia w układzie. Węże nagrzewają sie stosunkowo długo.
-
majkel a z tego wezyka co wchodzi do zbiorniczka leci plyn /przelewa sie/ bo jak nie to albo cos zatkane albo pompe szlag trafil a ona nie grzeje ci sie.a dobrze odpowietrzyles?
-
Tak przelewa sie. Pompa wodna jest raczej wporzadku bo silnik nagrzewa sie w normalnym tępie. Gdyby pompa nie chodziła to woda nagrzałaby mi sie w szybkim tępie(mogłaby sie nawet zagotować). Co do odpowietrzenia..... jest tam gdzie taki odpowietrznik...(Taki jak w kalofryferze :D :D )
-
nie nie ma. ja tam zawsze odpowietrzam tak= nalewam plyn tak na min nie zakrecam korka odpalam i czekam az otworzy sie termostat potem daje mu pochodzic jeszcze chwile zakrecam korek .potem po ostygnieciu uzupelniam jak trzeba. oczywiszcie nagrzewnica musi byc max
-
-
Majkel, a przycisk economy nacisnąłeś? I wyjaśnij - czy chodzi o 155, czy o 164.
-
A popatrzcie na date to było 3 lata temu :D
-
Czasem wracam do starych tematów......ale mnie rozwaliłeś....., dlaczego znalazło się na pierwszej stronie?
-
I co z tego, że sprzed 3 lat. Po co zakładać nowy wątek jak ten zawiera wszystkie pytania?
-
bez OT. faktycznie lepiej dołączyć do starego niż kolejny zakłądać