Właśnie przed chwila na trójce był wywiad z gł. projektantem AR. Opowiadał o projektowaniu AR, znaczeniu scudetto dla marki itp. Za najciekawszą stylistycznie uznał 33 stradale, stąd też pewnie obecny kierunek stylistyczny
Printable View
Właśnie przed chwila na trójce był wywiad z gł. projektantem AR. Opowiadał o projektowaniu AR, znaczeniu scudetto dla marki itp. Za najciekawszą stylistycznie uznał 33 stradale, stąd też pewnie obecny kierunek stylistyczny
Na trójce czyli gdzie? Program trzeci polskiego radia?
saroo, sprawdź jaką masz TV na trzecim kanale to będziesz wiedział;)
ja TVP 3 :)
ale to chyba o radio chodziło:)
Polskie radio program trzeci-to na wypadek gdyby ktoś miał pod trójką w radiu jakiś inny program:). No ale już było. Koleś był w Polsce przy okazji jakiejś imprezy designerskiej. Oczywiście nie było mu łatwo od razu odpowiedzie jaką AR uznaje za najciekawszą ale stradale wydaje mu sie najbardziej oryginalna. Tak że Pingwin jemu musi mu przemówić do rozsądku a nie Marchionne że ten styl jest passe:). Tyle że facet pewnie już pojechał do domu. Mówił też że styl to względna sprawa i że wbrew pozorom nietrudno zrobić "uniwersalnie ładne" auto. Zrobienie czegoś zaskakującego jest trudniejsze (i trzeba uważac nawet na nazwy)-na jednym rynku coś się podoba a na innym to wtopa. Kwestia co dla firmy jest ważne.
Po co te cierpkie komentarzyki, Metan? Po co? I tak Marchione decyduje a nie jakiś koleś od projektowania. On ma wykonywać wytyczne i tyle.
Tak to jest w firmie pana staśka-on coś karze a inni bez gadania wykonują bo zabierze 100 zł premii. Na pewnym szczeblu jest dialog (owszem wytyczne dotyczą wielu parametrów techniczno użytkowych, choć niekoniecznie kształtu przednich swiateł) a styliści realizują pewne swoje wizje(podobnie jak architekci, kreatorzy mody itp "artyści"). Po to co jakiś czas się ich zmienia bo równie dobrze CEO firmy mógłby sobie sam wszystko wymyślić
Ja tylko czekam, aż się dowiem, że przód Stradale jest za mało agresywny :).