Napisał
michal_lc4
Wymiana wysprzęglika to jakieś 30-40 min z odpowietrzaniem. Wyjmujesz aku,odkręcasz jego podstawe (4 śrubki,klucz 13) Odkręcasz przewód (metalowy,klucz 13 dobrze jak do przewodów hamulcowych) doprowadzający płyn. Odpinasz duży zeger na wysprzęgliku i wyjmujesz wysprzęglik. Wkładasz nowy,zapinasz zeger,przykręcasz przewód,odpowietrzasz itd. Przyda się druga osoba do pompowania pedałem sprzęgła (sąsiad,żona,dziewczyna ;)) i z pół litra nowego płynu DOT4 do przepłukania układu.
U mnie ewidentnie była wina starego (bardzo) płynu i prawdopodobnie wysprzęglika (czyt. wyżej) Wszystkie objawy jakie były do tej pory (twardy pedał po rozgrzaniu,skrzypienie itp. )nie powróciły. Dzisiaj turlałem się po mieście sporo czasu i sprzęgło jest takie samo cały czas (NORMALNE) :P