witam czy ktos wie jakie są tarcze z przodu, a jakie z tyłu bo planuje wymienić na nowe. moze ktoś poleci jakiej firmy kupić??
Printable View
witam czy ktos wie jakie są tarcze z przodu, a jakie z tyłu bo planuje wymienić na nowe. moze ktoś poleci jakiej firmy kupić??
Do Alfy 147 montujesz tarcze o śr 284mm (przód) (wym. tyłu nie pamietam ale pewnie coś ok 251 mm ,.
(większe na przód i tył ma wersja GTA)
Ja poleciłbym Ci następujące firmy :
- Brembo - dobra jest wersja nawiercana
- ATE - generalnie mają pozytywne opinie
- TRW LUCAS - fuzja 2ch producentów
- Ferodo
Na pewno pozostali użytkownicy dorzucą coś do tego zestawienia, nie mniej jednak trudno odmówić w.w pozycjom jakośći.
Sam wkopałem się w taniznę i "telepią" jak się zagrzeją...czeka mnie więc także wymiana...nie oszczędzaj.
PZDR.
Popieram Lucasa. To co napisał to klasa sama w sobie. Ja w lato wymieniałem sobie hamulce z tyłu zakupiłem zestaw tarcze ATE i klocki z TRW. Przody zrobil przedni właściel przed sprzedażą. Niestety nie wiem co wsadził, ale jak troche pojeździłem to popiskiwały, a teraz jak hamuje z dużych prędkości to słysze dudnienia. Troche irytujące no ale cóż. :/
na przód pakuj tarcze brembo max :P na tył coś nienacinanego.
Ja polecam tarcze firmy MIKODA mam w Hondzie Civic jak i w Alfie 147 i nie mogę powiedzieć na nie złego słowa. Klocki też odgrywają ważną rolę ja wybrałem firmy ATE.
Dokładam się z pytaniem.
Posiadam wersję 1.6TS 120KM ale z tego co wiem wymiary tarcz się nie zmieniają.
Zastanawiam się nad tarczami MIKODA GT ( nawiercane i nacinane ) Czy ktos może mi udzielić profesjonalnej informacji z jakimi klockami te tarcze dobrze współpracują ( chodzi mi o temperatury pracy )
Drugie pytanie:
Czy ktoś może podać numer seryjny lub linka z ceną tarcz Brembo ( nacinane i wentylowane )
Trzecie pytanie
Dostane na tył jakieś nawiercane tarcze lub nawiercane i nacinane??
Z góry dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam
Ja mam z przodu jak i z tyłu tarcze ATE klocki przód ATE tył TRV co do nacinanych nawiercanych to trzeba zainwestować w dużo lepsze klocki bo zwykłe klocki szybko zostaną zjedzone przez nacinane tarcze !!!!! i a prócz nazwe to fajnego wyglądu na zwykłe użytkowanie totalnie zbędny bajer byle były wentylowane i git :D ale to tylko me zdanie pozdrawiam :)
dzieki bardzo za pomoc, skusze sie na te brembo... dzieki wielkie
a ja jestem przeciwnika Brembo powody są dwa
1. Cena o wiele wyższa niż TRW
2. Gdzie u nas wykorzysta się możliwości Brembo? Chyba raz na rok jak się rozgrzeje maksymalnie auto na torze jakimś tak po mieście i na autostardzie to jest kompletnie zbędne i nie wykorzysta się tego potencjału
poniekąd o tym pisałem wcześniej i jeszcze trzeba zainwestować w lepsze klocki jedyny plus może to ładniej wyglądac
Klocki TRW z nacinanymi Brembo dadzą radę....mój ojciec pracuje w technologii tejże firmy, więc w kwestii tarcz wiem co mówię :)
ja zakupilem zestaw przod i tyl z TRW i jestem jak najbardziej zadowolony, hamuja bardzo skutecznie, nie piszcza, nie mialem tez problemow z przegrzewaniem sie . widze ze forumowicze ubóstwiają firme Brembo..
niestety nie wiem czy wiecie ale dostepne w Polsce robione sa ze starych zeliwnych grzejnikow, mozecie sie smiac albo i nie, jakis czas temu wybieralem do drugiego samochodu tarcze z polki wyzzszej chcialem Brembo bo oczywiscie legendarna firma, ale sprzedawca odradzil mi ze wzgledu na niska zywotnosc poprzedzajac tym co wyzej pisalem, polecono mi tarcze EBC i tak tez sie stalo . EBC TurboGroove i klocki EBC GreenStuff dla kogos kto chce miec "sportowe" hamulce w Belli ;)
Zgadza się, Brembo jakiś czas temu borykało się z niską jakością mieszanki żeliwnej używanej do produkcji kilku typów tarcz - problem zażegnano.
Ja zakupiłem na tył tarcze firmy Jurid, ponoć też są bardzo dobre. Jeszcze ich nie zakładałem, ale na dniach to zrobię. Jakby coś to wyrażę swoją opinię ;)