1,9 8V?
1,9 16V?
2,4?
mysle o zakupie takiego w SW a chodzi mi o moc i dalsze modyfikacje z tym. 2,4 i 1,916V maja podobne osiagi.jak jest z awaryjnoscia i spalaniem?
bede wdzieczny za pomoc
Printable View
1,9 8V?
1,9 16V?
2,4?
mysle o zakupie takiego w SW a chodzi mi o moc i dalsze modyfikacje z tym. 2,4 i 1,916V maja podobne osiagi.jak jest z awaryjnoscia i spalaniem?
bede wdzieczny za pomoc
jesli chodzi o Awaryjnośc to jak ma cos walnac to w kazdym CI pojdzi cos nie ma reguły raczej obydwa sa dobre nie brał bym 1,9 8V za mały troche
ja mam 2.4 w swojej 166 to pali niesamowicie (chociaz pozwinienem mniej niz 1.9 )
ale jak do twojego bierz 1.9 masz lekka bude 1.9 8V stanowczo wystarczy
A wlasnie jakie jest spalanie w 2,4 i w 1,9 16V??
Powiedzcie mi jeszcze bo ogladam 156 w na przlomie 2001/2002 zmienili srodek-calą deske i kierownice.Czy jeszcze jakies zmiany byly? Kiedy dokladnie to zrobili i czemu po tym w 2003 roku dopiero zmienili z zewnatrz? bardziej mi sie podoba z nowym srodkiem :mrgreen:
Ja mam 2.4 JTD fabrycznie 140 KM i 305 nM (chociaż miał 317 nM przed modami), teraz 170 KM i 390 nM. Jak dla mnie rewela, przyspieszenie na poziomie 8,3-8,5 sek 100km/h, spalanie trasa 300 kilometrów dystans, średnia predkość 103 km/h 6,4l/100km, miasto do 9l/100km, generalnie jeżdzę trybem mieszanym miasto-trasa to mi srednia 8 l teraz w zimie wychodzi.
Ty mASZ 2001 rok wiec srodek jeszcze starszy tak? A jak z awaryjnoscia? co sie sypie najczesciej?
Tak, przed liftingiem wnetrza, mam ją dopiero 4 m-ce, jeszcze sie nic nie zepsuło, to nie wiem, chociaz ostatnio mi poskrzypuje cos w lewym przodzie na górze, podobno to normalne na mrozie przy wielowahaczowym zawieszeniu, ale miałem accorda też na takim zawieszeniu i nic nie skrzypiało. Generalnie jedno z najlepszych samochodów jakie mialem do tej pory,(było ich 8 ) design, ekonomia, osiągi, komfort, rocznik to za te pieniądze, nic nie znajdzie lepszego, no chyba, że porównawczo jakis Rover, albo coś z koreańczyków.
a ile cie kosztowalo autko? czyli przez te 4 miesiace nic nie wymieniales? a jak z bagaznikiem? bo troszke maly ten kombi ale wpakuje sie lodówke?? :mrgreen: :mrgreen:
Powiedz jakies wrazenia
Nie no cos tam wymieniałem z rzeczy czysto eksploatacyjnych np klocki ham. do przodu firmy Remsa 100zł, filtr powietrza Mann 45 zł, kabinowy 35 zł, linka ham. ręcznego, od jazdy na klamie 38 zł, wymiana samemu 5 minnut. Drążek kierowniczy Lemforder 80 zł i osłony przegubów 26 zł., to rzeczy które wymieniłem zaraz po zakupie bo wymagały wymiany. Jeżeli chodzi o bagażnik to nie traktuje tego jako kombi bo kupiłem ja w wersji SW tylko i wyłącznie dlatego, że mi się bardziej podoba niż sedan, jeśli chodzi o pojemnośc w porównaniu do innych marek kombi to porażka. Jeżeli chcesz przewieźć lodówkę to wszystko zależy od rozmiaru, ale myslę, że taka 165x60x60 nie wejdzie, ja miałem problem z przewiezieniem telewizora 32 cale w pudełku. :) Mi to w ogóle, ale to w ogóle nie przeszkadza, bo wczesniej miałem rovera coupe, miałem małe dziecko i dawałem radę to teraz mam extra komfort. Jeżeli chodzi o samą jazde to jeździ się najlepiej spośród wcześniejszych które posiadałem, Civic'em pod wzgledem prowadzenia po zakretach jeździło mi się podobnie, z tym, że ten jest precyzyjniejszy, wystarczy lekki ruch kierownicy i juz jedzie tam gdzie chcemy, z tym że ma starsznie mały promień skrętu i katastrofa jest z zawracaniem i parkowaniem na ciasnych parkingach.Cytat:
Napisał johny
A gdzie robiłes mod?? Parametry brzmią ciekawie. A jak to sie ma do obciążonych podzespołów?Cytat:
Napisał bosniak_sg
W Nowym Sączu, z tym, że teraz robilem pewne zmiany, mianowicie mapa jest zestrojona tak, żeby moment narastał płynnie, żeby napedu za bardzo nie obciążać, za to dłużej ciągnie bo ponad 4000obr/min. i praktycznie zero dymka. Jesli chodzi o podzespoły nic niepokojacego na razie nie zauważyłem, na chip'ie ma zrobione około 18 tys.Cytat:
Napisał Matt21
A ile taka przyjemność kosztuje?
Do 1000 zł.
Chlopaki a jesli chodzi o srodek po lifcie to na tych pokretlach sa 2 temperatury.czy ustawia sie temperature dla przodu i tylu inna? klima 2 strefowa?
http://img341.imageshack.us/img341/5...fciefv9.th.jpg
a mi sie ten nowy srodek duzo mniej podoba
a mnie wlasnie bardziej i ma wiecej funkcji. czy w starszym tez jest komputer ktory pokazuje spalanie?
raczej na dwie strony, kierowca pasazer, klima 4 strefowa to masz tak samo ale i z tylu,Cytat:
Napisał johny
ja mam w swojej jednostrefową klimatronic i zupelnie mi to starcza i bedzie starczalo, wiadomo dwie strefy zawsze lepiej, mi sie tak trafilo wiec nie narzekam ale i tak jest cool!
ja np. w mojej nie mam komputera, jest to dla mnie dziwne, ale co zrobic, nie mam wiec nie martwie sie o to, ale jest to dobry gadzet jak nie jezdze swoim autem to przewaznie takimi co mają komputer i zawsze sobie zgrzebie. ogolnie najlepiej kupic full opcje jak sie trafi i cos tam doplacic, to wtedy nie bedziesz chcial wysiadac z niej!
No wlasnie chce full wypasa i takiego szukam. Ale zastanawiam sie czy jest sens kupowac nowszego tzn 2003 po lifcie srodka bo sa drozsze. nawet 2001-2002 mozna kupic do 23 tysi a za 2003 po lifcie srodka juz trzeba wybulic ok 27-28 tysi + oplaty.
Czym sie rozni ten srodek oprucz klimy 2 strefowej i innej kiery i wizualizacji?
Czy wlasnie ten komputer pokazujacy spalanie jest tez w starszych?
Ja mam wersje distinctive z 4 poduchami i klima automatyczna ale kompa brakCytat:
Napisał johny
Jakos mi to wogole nie przeszkasza , nie lubie wyswietlaczy
ja bym olał ten lift środka, patrząc cenowo, i wyposaznie, to nie ma chyba za duzo sensu, u jesli jezdzisz w polsce, to klima automatyczna, ci zupelnie wystarcza, a z tym komputerem nie wiem jak to jest, bo ogolnie kazdy kto wsiada do mojego auta to dziwi sie ze tu cos skory duperele a komputera brak! ale patrzac w twojej sytuacji to te pare tysiecy to bym wolal sobie wlozyc samochod, ale to tez ma wszystko dwie strony medalu, mlodszy rocznik prawdopodobnie:) nizszy przebieg...
Fajna sprawa jest z kompem jak wiesz jakie spalanie itd. Ja mialem 166 Alfe która zreszta została wsród klubowiczy i miło było miec komputer-chociaz wolalem nie wiedziec ile pali bo to 3L było :mrgreen:
Moze wypowie sie ktos kto ma juz po lifcie środek czy to sie w praktyce rózni>
Komp jest bardzo przydatny i nie liczą sie tylko wzgledy estetyczne. W poprzedniej AR nie mialem kompa...cos sie porobiło z pompa wody podczasj jazdy! I gdybym nie luknał na wskaznik temperatury pewno bym zajechal auto! W nowszej wersjii z kompem zostałbym odrazu ostrzezony sygnałem dzwiekowym! Pokazuje tez szereg innych waznych parametrów i alarmów. Pozatym wnetrze po lifcie ma przyjemny material z ktorego wykonany jest kokpit i tapicerka! Nie swieci sie tak jak we wnetrzach przedliftowych i daje przyjemne wrazenie...
Silniczek raczej 2.4 ! Spalanie 6.5 i masz spory zapas mocy! A to wazne nawet jesli nie chodzi Ci o sportowa jazde! Np. krótszy moment wyprzedzania!