Czy nasze aktywne amorki w 164 są dostępne na rynku ? Cena ? Da się je jakoś regenerować ? Moje są sprawne ale pytam z czystej ciekawości.
Printable View
Czy nasze aktywne amorki w 164 są dostępne na rynku ? Cena ? Da się je jakoś regenerować ? Moje są sprawne ale pytam z czystej ciekawości.
Masz regulację twardości zawieszenia?? :eek:
Myślałem żeby to do swojej 164 wrzucić ale jest pare ale:
- sterowanie?
- sprężyny (czy są różnice)
- zmiana ukł elektrycznego
To tak pare na wstępie. Co do amortyzatorów są dostępne chyba ale ich cena jest mocno zaporowa.. Chyba ok ~2kzł. Poczekajmy na odpowiedź amigasa :D:cool:
jak dam rade od nastepnego tygodnia bede mial dostep do amortyzatorow boge. wtedy pogadamy wstepnie kolo 1700 za sztuke
Są zajebiaszcze - na sporcie niszczy szczękę ;)hehe
---------- Post dodany o godzinie 20:57 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:55 ----------
Czyli około 8000 z wymianą :D PROMOCJA ;)hehe - a tak serio nie ma tragedii, w ASO mówił że koło 3000 szt - ale nie sprawdzał tylko przypuszczał.
A regeneracja tego ustrojstwa jest wogóle możliwa ?
A tak serio to nie wiem czy warto w to inwestować jak nie masz w swojej belli, szczerze to włączam to tylko jak się chce komus pochwalić:D:cool:, raczej na naszych super drogach nie jest to przydatne. A potrzebne mi było tylko jeden jedyny raz: zlot we Wrocławiu bo na szybko pokonywanych ciasnych zakrętach Alfa kładła się i tarła oponą o nadkole, jak po 2 okrążeniu przypomniałem sobie, że mam "sport" to jechało się zdecydowanie lepiej i nic już mi sie tarło:)
U mnie po załozeniu 18" jak włacze sport to antena CB sie odrywa :):)
A w jakich wersjach występowała regulacja twardości ?
A co z tą regeneracją - jest możliwa ?
Poszukaj użytkownika o nicku maciekczer . On zna zakład, który przeprowadzał regenerację takich amorków.
Czyli da radę? Bo w ASO jak pytałem to swteirdzili, że nie ma takiej możliwości.
opcja
--------------------------------------------------------------------------------
Regulowane w sensie utwardzane- reg. twardości zawieszenia- dwie pozycje AUTO I SPORTw auto centralka odbiera sygnały od czujników;
AUTO;
przyspieszenia pionowego umieszczony pod poduszką tylnego siedzenia z boku centralkiel. mierzy drgania samochodu,
czujnik kąta i predkości obrotu koła kierownicy, czujnik hamowaniaw pompie ham.- ciś >20bar,
czujnik predkościomierza-pomory chwilowe
funkcja auto - 3 sposoby działania
1przy predkości do 5 km/h-sztywny
2 przy pr. 5-28km/h - miekki
3 powyzej 28 km /h- rególuje wg czujników-
SPORT;
sztywne zawieszenie
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
---------- Post dodany o godzinie 15:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:06 ----------
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...codriwe-2.html
wTym temacie kidyc sie to przewinęło
Mam u siebie na przodzie Koni regulowane ręcznie, śrubką od góry, gdyby ktoś rozważał to polecam, ale zapomnijcie o komforcie. nawet w najłagodniejszym ustawieniu są dość twarde, mocniejsze ustawienia to raczej tylko na trasę a nie po dziurawym mieście.
Jeżdże na nich prawie 3 lata i są trwałe, ostatnio na przeglądzie nie wykazały zużycia wogóle.Nie są to kompletne amortyzatory lecz wkłady. Należało wybebeszyć stare i użyć rury z dolnymi mocowaniami do wsunięcia koni.
Robiłem to u gościa kótry zajmuje się regeneracją amorów w krakowie na mogilskiej ,gdyby ktoś potrzebował to polecam.
Czyżby coś w tym stylu??:
# http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...ont::1304.html
# http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...ear::1309.html
Pamiętasz może ile mniej więcej za te amorki zapłaciłeś?
Tu wychodzi coś ponad 700 zł za przód i jeszcze więcej za tył :D
Tak, dokładnie takie. Te ceny są w normie z tego co się orientuję, a w porównaniu do regulowanych elektrycznie wręcz atrakcyjne. Mnie udało się kupić komplet na przód za cenę normalnych amorów, akurat gdy coś potrzebowałem to były takie na allegro, nowe oczywiście, także fuksa miałem.
Trochę stresu tylko było czy będą pasować, bo u mnie w aucie ktoś już wymieniał wczesniej oryginalne Boge na Monroe gazowo-olejowe i wystarczyłoby żeby obudowa miała milimetr różnicy w średnicy wewnętrznej no i wkłady by nie weszły, ale na szczęście pasowały idealnie.
EDIT
Ważna informacja, gdyby ktoś się zamierzał pokusić. Wkłady Koni nie pasują do obudowy tych elektrycznych. Czyli aby przesiąść się na nie trzeba kupić zwykłe, mogą być zużyte z demobilu dla samej rury.
Tylko te regulowane ręcznie to takie rozwiązanie pośrednie, w sumie jak ktoś nie ma wcale regulowanych to z pewnością fajna sprawa ale jak już są w belli regulowane elektrycznie to lepiej robić wszystko aby takowe zostały.
Może nie tyle pośrednie, co o zupełnie innym przeznaczeniu. Używając Koni i dedykowanych sprężyn jestes w stanie zbudować auto na tor, co część posiadaczy 164 za granica czyni. Z resztą nawet instrukcja Koni tak określała ich przeznaczenie. Wtedy faktycznie auto prowadzi się pewno jak gokart.
Amortyzatory elektrycznie regulowane są praktyczniejsze i z tego co wiem w całokształcie mają lepiej dopracowany kompromis między komfortem a sportem. Faktycznie, jeśli masz takie u siebie to wg mnie warto zrobić wszystko żeby ten stan zachować, ale niestety droga to impreza. Pocieszające jest jedynie to że mają opinię bardzo trwałych.