Przestało mi podświetlać ICS ,zaczeło sie od mrugania podświetlenia aż wreszcie przestało wyświetlać , jak moge sprawdzić co poszło .
Printable View
Przestało mi podświetlać ICS ,zaczeło sie od mrugania podświetlenia aż wreszcie przestało wyświetlać , jak moge sprawdzić co poszło .
Wydaje mi się że padł ci czujnik natężenia światła, taka kropka o średnicy 3-4 mm obok wejścia na kasete, u mnie też czasami migota, jak zaświece w aucie światło albo poświece na niego latarką to przestaje migać i się rozjaśnia.
Przerabiałem ten temat ze 2 m-ce temu. Sprawdź po ciemku czy jak podświetlisz ekran np latarką pod dużym kątem to widać co wyświetla. Jeśli widać, to obstawiam przetwornicę (jest wbudowana na dolnej płytce ICSa). W takim wypadku może kolega Szerszeń ma jeszcze jakieś wolne części :). U mnie konkretnie padł trafo z przetwornicy, raczej trudny do kupienia w sklepie elektronicznym bo dość nietypowy.
dokładnie jak piszesz gdy jest słoneczny dzień to widze pod kątem że ekran wyświetla ,ile kosztuje taki bajer tzn, przetwornica żeby odpalić monitorek.
Zagadaj na PW do szerszenia (jeśli się tu sam nie odezwie jak poczyta forum ;) ), mnie poratował gratami do ICSa jak byłem w potrzebie. Ewentualnie jeszcze można szukać na Alledrogo, bywają części oraz całe ICS, tylko ceny losowe i jakość też...
Acha, jeszcze jedno - są różne wersje ICS i dość znaczące różnice w budowie "wnętrzności", tak że dobrze jest potwierdzić, którą masz wersję, wtedy mógłbyś wymienić całą płytkę bez kombinowania.
w razie czego ja mam kompletny wyswietlacz do ISC-a:)
Witam . Ja posiadam icsa razem z kodem za 150 zł. W pełni sprawny. Pozdrawiam
a wiecie jak wyciagnac ta kostke zailajaca ics-a( wypialem ta kostke od switel awaryjnych i przeciwmgielnych a z ta druga nie moge sobie poradzic ) ?? bo musze wymontowac zeby spisac kod radia. Sorki za OT
Kostkę zasilającą? Kostek jest w sumie przynajmniej 6:
- od awaryjnych (z lewej)
- od sterowania nawiewami (na dole, dostęp zaraz po lekkim wysunięciu ICSa)
- wtyczka ISO od zmieniarki (z tyłu ICSa, na samej górze)
- wtyczka zasilająca ( z tyłu ICSa, pod ISO)
- 2 podłużne wtyczki bodajże 24pin, zielona i niebieska (pod w/w, zapinane na takie hebelki)
Wszystkie wtyczki poza zieloną i niebieską wypina się na podobnej zasadzie, trzeba wcisnąć taki "dinks" zatrzaskowy i zwyczajnie wyciągnąć wtyczkę. W tej wtyczce do sterowania nawiewami ten zatrzask jest jeśli dobrze pamiętam od góry.
chodzi mi o ta od sterowania nawiewów bo do tylu ics-a jeszcze nie doszedlem. Dziek wielkie bo meczylem sie z tym dluzej niz z samym wysunieciem ics-a a ile k*** polecialo :)
hehe ja miałem to samo. ale warto to robić samemu. ja jak pojechałem do serwisu alfy w olsztynie i chciałem żeby wyjeli mi icsa to powiedzieli żeby zostawić samochód na cały dzień bo to roboty na pół dnia (mi zajęło to 10 minut) i że usługa będzie kosztowała od 600 do 800 zł. !!!! Zawinąłem sie na pięcie i tyle mnie tam widzieli. Pozdrawiam
No ja przy pierwszej próbie z 3 lata temu, po godzinie dłubania jak mi w końcu ciśnienie podskoczyło to wyrwałem ramkę i wyjąłem radio :). Ale już mam nową ramkę ;).
Witam parę lat minęło od założeniu tematu, ale u kuzyna był podobny problem, ze słabo podświetlało i winna była przetwornica tak jak ktoś wyżej napisał
Tutaj link do filmu gdzie borykaliśmy sie z problemem
https://youtu.be/V8onss5xHdQ
Może komuś się przyda