Jaki rozmiar zimmera siedzi w skrzyni na półosi po stronie kierowcy.
Silnik 2.4 JTD 136 kucy CF2 1999r.
Pozdro
Dugi
Printable View
Jaki rozmiar zimmera siedzi w skrzyni na półosi po stronie kierowcy.
Silnik 2.4 JTD 136 kucy CF2 1999r.
Pozdro
Dugi
Jak chcesz, to dla pewności podaj numer nadwozia, ale powinien być taki:
40004430 - numer oryginału
12012697 - numer corteco
wymiary - 32x52x10/13,5
ceny oryginału, czy corteco mniej więcej w granicach 20zł.
JFC zeby nie robic ot.
A jestes w stanie podac mi jaki zimmer w tym samym miejscu co u kolegi do AR GT 1.9 JTDM 150 KM ? Z gory dzieki
ZAR93200000092550
Pozdro
Dugi
Dzięki wielkie
Pozdro
Dugi
Podłącze się.
Czy przy wymianie półosi konieczna jest wymiana zimmeringów?
Warsztat w grudniu wymieniał mi półoś, a teraz zauważyłem wyciek. Zastanawiam się, czy mogę to podpiąć pod gwarancję. Boję się, że powiedzą: "Mielimy wymienić półoś to i my wymienili. Widać zimer puścił." Ile powinna kosztować wymiana?
A z drugiej strony jest taki sam zimmer (po stronie pasażera prawa dłuższa półoś)?
Pozdro
Dugi
Ok. Dzięki wielkie a jeśli masz wymiary to będę wdzięczny.
Pozdro
Dugi
Znalazłem takie wymiary dobre??
corteco 12016360 - 29,8x50x10/11,5
Czy aby na pewno bo zamawiałem w sklepie i ten który podajesz jest niby uszczelnienie wał - skrzynia.
A na półosiach niby są takie same po lewej i prawej.
Pozdro
Dugi
Zrzut wg. Twojego numeru nadwozia...
http://img687.imageshack.us/img687/8...c00001m.th.png
pozycja 8 i 10 :)
Tak wiem sam sprawdzałem szperałem i zgadza się choć dopiero jak rozkręcę to będzie wiadomo na bank.
Hmm nigdzie nie mogę dostać tego zimmera, dziwne nawet w fiatowskich salonach tego nie mają na stanie :(
Pozdro
Dugi
E..tam, zamów oryginał, bo pewnie corteco ciężko dostać. Oryginał, cena jakieś 35 zł. Muszę Cię przeprosić, bo jak podałem Ci numer oryginału wcześniej umknęło jedno "zero" ma być 40004910, może dlatego nie znalazłeś w ASO, bo u nas Auto-Res'ie mają bez problemu. Chyba, że pytałeś o część nie podając numeru, to dziwne, że nie mają. Ale zamów, przecież każde ASO ściągnie na następny dzień.
Już zamówione w fiacie oryginał 29zł będzie w czwartek. Dzięki wielkie :) Tak jak piszesz z corteko jest problem nie mają na hurtowniach.
Pozdro
Dugi
Kolego JFC, byłbym Ci wdzięczny, jeśli i mnie pomógłbyś w temacie uszczelnienia skrzyni przy półosiach (obie strony).
Oto VIN mojej Alfy:
ZAR93200000209930
A przy okazji mam jeszcze pytanie - które miejsce skrzyni biegów rozszczelnia się najczęściej, czy jest to właśnie simering półosi, czy może jakieś inne miejsce?
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
- Rafał
Cześć Rafał.....proszę:
Prawy uszczelniacz
oryginał 40004760, corteco 12014825.....ceny 24zł./ok. 15zł.
Lewy uszczelniacz
oryginał 40004830, corteco 12014824.....ceny 22zł./ok. 18zł.
w sumie rozbieżność cen jest tak mała, że można się pokusić o zamówienie oryginału.
Co do wycieków, to chyba właśnie te uszczelnienia na półosiach to najbardziej newralgiczny punkt.
Pozdrawiam.
Jacek
Wielkie dzięki Jacek.
W poniedziałek odstawiam auto do mechanika, bo mam drobny wyciek i mam wielką nadzieję, że problem tkwi w którymś z uszczelniaczy.
Pozdrawiam.
- Rafał
kolego JCF, też potrzebowałbym Twojej opiini, podłącze się pod ten temat, choć problem dotyczy nieszczelności na wyjściu wałka sprzęgłowego( duże wycieki na łączeniu skrzyni i silnika). Sprawdzałem w programie ePER (rysunek podobny jak zamieszczony wyżej przez Ciebie w załączniku) wspornik wałka-numer 1 na rysunku, ale nie wiem czy jest to razem z uszczelniaczem, czy może zimering to osobna część. Dla pewności podaje jeszcze nr VIN: ZAR93200000077228
Pozdrawiam i z góry dziękuje
za tą cenę to rzeczywiście nie ma sensu kombinować z zamiennikami, dzięki za pomoc
pozdrawiam
Panowie po wymianie uszczelniaczy półosi(lewy i prawy), dalej lekko cieknie ale tylko z uszczelniacza prawej półosi. Może być przyczyna to że półoś w tym miejscu trochę "straciła" na średnicy i dlatego przepuszcza lekko olej ? Ponownie wymienić ten uszczelniacz ?
Całkiem możliwe :) Nawet mając maleńką ryskę nowy uszczelniacz będzie przepuszczał olej. Jeśli to miejsce jest wyrobione to trzeba wymienić półoś (napawanie wątpię by wchodziło w grę) lub o jakiś milimetr przesunąć uszczelniacz by w innym miejscu pracował - jeśli da się go przesunąć ;)