witam.
Ostatnio podczas jazdy wył. mi sie esp i abs ale wystarczy zgasic auto i znow dziala.:(Juz kiedys tak sie midzialo ale przestało a teraz znow:(
Printable View
witam.
Ostatnio podczas jazdy wył. mi sie esp i abs ale wystarczy zgasic auto i znow dziala.:(Juz kiedys tak sie midzialo ale przestało a teraz znow:(
Akumulator masz w 100% dobry?
Elektronika lubi świrować jeżeli jest słaby aku.
Nie jechałeś czasami na ręcznym?
aku mam troche slabawy bo czesto mi pisze ze mam slaby po odpaleniu:)
No to czas zastanowić się nad nowym akusiem.
Niestety jeśli chodzi o prąd to Alfa jest bardzo wrażliwa.
Miałem tak samo, po wymianie aku, wszystko było ok ;)
Rozładował mi się aku. Po naładowaniu go i odpaleniu Alfy świeci mi się błąd ASR i ABS. Czy skasuje go kablem VAG KKL i FES-em?
Sam powinien zniknac, jesli wszytsko jest ok to blad nie jest trwaly - tak mie sie wydaje.
Dla mnie tez byłoby to logiczne,ale nie znikł wiec nabieram podejżeń. Czy kablem VAG KKL i FES-em mogę sprawdzić co to za błąd ewentualnie?
Tylko takim przerobionym co obsluguje ABS albo elmem zrobionym pod FES z tego co pamietam.
Mam taki kabel:
Załącznik 24788
Da rade to obadać? W boxerze nie chce mi się łączyć z AirBag-iem, a z ABS się łączy. W czasie połączenia miga mi tylko kontrolka AirBag-u i wyświetla "No ECU response". Pytam czy czasem tu nie będzie tego samego problemu, bo ze 147 jeszcze nie próbowałem się połączyć.
Oczywiscie przejsciowka zbedna - ale widze, ze masz przelacznik czy tym wlasnie zmianiasz ECU/ABS ? Jesli tak to powinno dzialac.
Tak, do tego służy wg instrukcji :) Mam napisane dokładnie tak:
- pozycja w kierunku od złacza OBD umolziwia diagnostyke silnika, ABs i wspólpracę z adapterem na 3 piny
- pozycja w kierunku do złacza OBD umożliwa daignostyke poduszek ( pin 3 złacza obd II)
Błąd ABS/ASR rzeczywiście znika sam. Nie trzeba go kasować w tym przypadku.