Witam,posiadam 156 z silnikiem 1,9 JTD 8V 105 KM po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "P0404 - Ster zaworu EGR" po przejechaniu dołącza sie błąd Przepływomierza.Czuje że auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć prosze o pomoc
Printable View
Witam,posiadam 156 z silnikiem 1,9 JTD 8V 105 KM po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "P0404 - Ster zaworu EGR" po przejechaniu dołącza sie błąd Przepływomierza.Czuje że auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć prosze o pomoc
to moze byc wada elektromagnezu ,mialem kiedys ten blad gdy podlaczylem inny elekromagnez do EGR-u bo myslalem ze moj jest wadliwy ,kiedy zmienilem na moj stary ,blad zniknal mam swoj na zbyciu bo kupilem nowy EGR jesli chcesz to moze opchnąć ? aj sorki Ty masz inny silnik...
A auto masz od nowości, czy z drugiej ręki, bo jeśli masz błąd EGR to prawdopodobnie pokazuje punkt otwarcia na 1%, a to oznacza, że jest zaślepiony, a to nie jest problem. Sprawdź zaślepienie EGR-a i ten błąd rozwiązany, w razie jakby był niezaślepiony pozostaje czyszczenie, a co do przepływki, to jeśli uważasz, że jest padnięta, to wprowadź auto w tryb awaryjny odłączając ją, i wtedy będziesz, a raczej powinieneś czuć różnicę jeśli w tym jest problem. A tak na wielkim marginesie sprawdź KATALIZATOR...
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:09 ----------
BTW ładny kolorek autka...
Ta diagnoza jest nieodpowiednia dla tego silnika. To jest CF2 czyli sterowanie EGR za pomocą podciśnienia.
Sprawdź przewody dochodzące do gruszki sterującej EGR. Oprócz tego tak jak napisał szerszeń wyczyść sam zawór. Tam lubi zebrać się pokaźna ilość sadzy, która blokuje normalną pracę zaworu.
Uszkodzony zaworek elektromagnetyczny sterujący podciśnieniem doprowadzanym do zaworu. No i uszkodzony przepływomierz, albo sam EGR się otwiera - trzeba go zaślepić tym:
http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-c...545389309.html
Witam.Mam AR 147 115KM 2002rok.Jakiś czas temu kupiłem kabel i mam błą 404,dałem do mechanika który wyczyścił zawór,ale mimo to błąd jest nadal.Co mam z tym zrobić?Czy mam zastosować zaślepkę jeżeli tak to jaką mam kupić do tego modelu i gdzie dokładnie mam ją zamontować?Czy może jeszcze raz wyczyścić zawór.
wszystko pochytane EGR zaślepiony,zaślepkami właśnej roboty :) autko jeździ tak jak powinno . Dzięki za pomoc
Warto warto, aczkolwiek po podpięciu pod kompa wyskoczy Ci błąd zaworu i będzie pokazywał 1% otwarcia, ale tym akurat nie ma się co przejmować, a odnośnie katalizatora, to samemu nie da się sprawdzić czy jest ok, zresztą w dieslach katalizator zapycha się szybciej, więc albo wymiana na nowy, albo wycięcie... I mocy przybędzie i spalanie delikatnie powinno spaść.