Przepraszam ale muszę zarabiać w niektórych usterkach moge pomódz mail m4341@o2.pl tel 727608742
Printable View
Przepraszam ale muszę zarabiać w niektórych usterkach moge pomódz mail m4341@o2.pl tel 727608742
Nie przepraszaj ;)
Wielu musi... ;D
Pozdrawiam,
Wojtek :)
fajnie...
Właśnie, zróbmy zrzutę, może nam wystarczy na tajemniczy sekret ;D
Gwarancja a jaką daje Fiat że się psują. Mogę dać na swą pracę. Podstawa to czyszczenie przepustnic tak wielu pisze ale to nie to ? Mają tą usterkę też Fiaty jak Stilo ,Ople maja też inne samochody. Przyczyn może być wiele . I jężeli już Prawdziwy Polak rozbierze całe auto i dalej nic to wtedy ja to naprawiam . Niemniej zapraszam .
ile taka przyjemność kosztuje (mogą być widełki)?
rozumiem, że jak falowanie powróci to zwracasz kasę?
Podziel się konkretnie ceną ;)
no właśnie! ile kosztuje ten sekret?? ;-D
stawiam że sekret nie działa i się kolega rozmyślił ;-)
ktoś odwazny zadzwonil?
a po co?? hehe
ktoś sobie jaja robi i tyle :-D
W sumie to ja też znam ten sekret tylko, że w wersji premium;)
Ok, ja znam ten Sekret (wielka litera nie jest tu przypadkowa!) - otóż jedynym skutecznym remedium na falujące obroty jest pozytywne myślenie i homeopatia. Tylko ciiiś, nikomu ani słowa, bo to sztuki, w których diabeł palce maczał...
daj numer konta ;-)
na forum co jakis czas pojawia sie taki "Kaszpirowski ",a pozniej okazuje sie ,ze te jego patenty ,leczenie o kant d..y rozbic
zacina się silnik krokowy i wyrabia ośka przepustnicy
No to co żartujemy czy naprawiamy?
Problem jest bo konstrukcje są złe gdyby były dobre to tematu by nie było. Są samochody w których ten temat nie istnieje? Naprawiam nie często usterkę jakieś 7 lat ale nawrotów nie miałem. Więc albo biorę drogo albo nie ma już z tym problemu. Kiedyś gość miał dwa auta z
Włoch handlowiec naprawiałem je na tę usterkę i powiedział mi że załatwi pracę we Włoszech u swego dostawcy. Miałem niby ich uczyć jak to robić ale to chyba jakaś ściema bo nie wierzę w takie bajki, że tam nie ma kto naprawiać . Pozdrawiam wszystkich serdcznie .
dalej nie wiemy ile kosztuje ta "przyjemność" ;)
P.S. Jakie to uczucie być jedynym w Polsce (może na świecie) który posiada taką wiedzę
ale ja na nim nie wieszam psów!
autentycznie mnie to interesuje :D bo gościu jest "kimś" posiadając tę wiedzę
Kilka postów wyzej ktos napisał co jest powodem falowania.
Człowiek jak kazdy inny chce zarobic. Wiadomo, ze kazdy chce pare groszy ukrecic na tym na czy sie zna.
Nie będęsię rozpisywać co było powodem falowania u Mnie bo nie o to chodzi.
Chce człowiek pomóc i zarobic przy okazji na tym to pasuje dac mu okazję do tego
Powodów falowanie może być co najmniej kilka.
Każdy mechanik powinien taką usterke usunąć lub ją zlokalizować jest tylko problem czy ma chęć i czas bawić się w poszukiwanie przyczyn falowania bo tak jak napisał wcześniej Pablo: przyczyn może być co najmniej kilka i nie jest to żadna tajemna wiedza
- bardziej powinno nas interesować rekomendacje kogoś z forum,
- kto miał falowanie, facet mu zrobił i już nie ma tego falowania.
- jak dzwoniłem jakieś 2-3 lata temu, to facet się kręcił jak piskorz i nie dał żadnej gwarancji że falowanie nie powróci.
- tak, można zlikwidować falowanie, pisałem kilka razy o tym na forum w dziale 156.
Może po prostu wybierzcie się do mechanika, a nie przelewajcie kasy za "poradę telefoniczną" ? :P
Pierwsze co to bym umył przepustnice, po drugie sprawdziłbym świece, a po trzecie przepływomierz . Albo podpięcie pod kompa, może jakiś błąd wyczyta.
U mnie wymiana świec pomogła, a u kolegi przepływomierz .
miałeś błędy silniczka cz strzelałeś? zakupiłeś nowy?
A u mnie ani to ani to, więc co?
Auto to AR 156 2.0 TS
Wymieniłem i wykonałem:
-Nowa sonda Bosch,
-Nowy przepływomierz BOSCH,
-Czyszczona przepustnica,
-Robiony reset krokowca,
-Wymieniony kolektor ssący!!!,
-Nowa uszczelka pokrywy zaworów,
-Czyszczona pokrywa zaworów z oleju,
-Czyszczony zaworek odmy,
-Czyszczony elektrozawór wariatora
-Nowe świece NGK platyna,
-Nowy wąż gumowy przed przepustnicą,
-Rozrząd wymieniony 6 m-cy temu, wszystko nowe, sprawdzany u dwóch innych niezależnych mechaników- ustawiony OK
-Ciśnienie paliwa sprawdzane, dobre
-Robione resety i adaptacje kilka razy
Czego nie sprawdzałem:
-Nie wiem w jakim stanie są wtryskiwacze,
-Przegnita lekko chłodnica
-Może krokowy
-Może...
I co Panowie dalej ktoś ma lekarstwo na falowanie ? :)
Pewnie, nie sprawdziłeś jeszcze paru rzeczy:D
Hehe zapewne jeszcze by się znalazło, fuck :)
krokowiec
Zawór przewietrzania zbiornika paliwa
Uszczelka między głowicą a kolektorem ssącym
Servo
-uszczelka między głowicą a kolektorem ssącym jest nowa, wymieniana razem z kolektorem
-servo także sprawdzane
ten zawór przewietrzania zbiornika paliwa to o co chodzi? gdzie to jest? wiem że jak wyjeżdżę paliwo i jadę na tanken, to jak odkręcam korek wlewu to słychać jak zasysa powietrze.
Zawór przewietrzania masz od dołu na kolektorze ssącym
Idą tam takie aluminiowe rurki.
Gdy odkrecasz korek paliwa to powietrze Ci zasysa do baku czy wydmuchuje??
czesany trudno stwierdzić to, wydmuchu na dłoni nie czułem, więc raczej zasysa
Hehe a ja tankuje do pełna i falowanie znika, zaświeci się żyd i obroty falują jak dojeżdżam do świateł itp :D Krokowy po sprawdzeniu okazał się zepsuty ale jest nie wymieniony.
Po prostu tankowanie do pełna załatwiło sprawę u mnie.