Proszę o podzielenie się opiniami forumowiczów, którzy mają lub mieli wkładki K&N w swoich V6.
Printable View
Proszę o podzielenie się opiniami forumowiczów, którzy mają lub mieli wkładki K&N w swoich V6.
Dużo lepsze rozwiązanie niż sam filtr stożkowy! Lepszy od wkładu to już jest Airbox CDA, ale pod względem finansowym brałbym wkład. Testowałem wkłady ITG i K&N W 2.5V6 i 2.0TS obydwa jakościowo bdb.
Zależy co chcesz osiągnąć, jeżeli wzrost mocy to stożek bądź odmiany Airbox CDA. Wkład miałem i rzeczywiście moc się zwiększyła dźwięk praktycznie bez zmian może minimalnie głośniejszy, ale ciężko zauważalne. Posiadałem wkład firmy BMC. Przy jego zastosowaniu moc max wzrosła około 3,5 KM.
Czyściłem od BMC. Nie wiem jak wygląda dokładnie wkładka od k&n z czego jest zrobiona bo jeżeli ktoś wie i jest z takiego samego materiału a zapewne sprawa wygląda bardzo podobnie to pewnie spokojnie można te środki zastosować zamiennie.
a gdzie to kupiles, bo w 155 mam kn i musze wyczyscic ,takze chce kupic srodek z jednej firmy ,moim zdaniem fiitry sa zrobione z podobnych materialow
Na allegro kiedyś złapałem w całkiem sensownej cenie. Z dostępnością nie powinno być problemów. Spokojnie powinno być dostępne w sklepach motoryzacyjnych z jakimiś gadżetami tuningowymi. Przez internet to np. http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=255&p=1 . Z tym ,że cen najlepszych to już sam musisz sobie poszukać. Tutaj masz coś jeszcze: http://tuning.pl/_tuning_Czyscimy_fi..._aid_612_.html Może się przydać.
dzieki wielkie, no wlasnie srodki do czyszczenie firmy bmc nie sa tak popularne jak kn, tak wiec z ich dostepnoscia roznie bywa ,tam gdzie kupilem filtr bmc nie maja srodkow do czyszczenia z tej firmy pozdr
Jak byś wolał od ręki zakupić te detergenty to podejrzewam, że spokojnie dostaniesz je w inter cars'ie. Nie wiem czy jakiegoś obok siebie masz czy nie ale tam powinni to załatwić na miejscu. No fakt bmc są rzadsze. Taki urok ;-)
Na hamowni.
jeździłeś na hamownię zbadac wpływ wkładki ? Masz może wykresy?
Już nie mam. Od tamtego czasu mój dolot znacznie się zmienił, więc nie potrzebowałem już wykresów - przykro mi. Tak pojechałem na hamownie, żeby zmierzyć wpływ wkładki. Zrobiłem to głównie dla spokoju własnego sumienia. Mało tego wkładka została zamontowana pomiędzy próbami. Najpierw dwie na standardowym filtrze (bardzo dobry stan) a potem zaraz dwie na wkładce bmc. W związku z tym, że zebraliśmy się grupą kilkuosobową to i koszt hamowni nie był wcale tak duży zresztą sama wkładka to koszt prawie 400zł. Chciałem wiedzieć jak wpływa na pracę silnika. Jego charakterystyka praktycznie się nie zmieniła poza minimalnym przyrostem mocy i momentu.
Co do BMC I K&N to obydwa filtry wykonane są z bawełnianej tkaniny, bez problemu można czyścić i oliwić środkami K&N. Jeśli chodzi o oliwę K&N ma ciemniejszy kolor, po spryskaniu BMC oliwą K&N będzie wyglądać identycznie jak K&N. Kiedyś testowłem wkłady K&N i ITG a także Pippercros Viper box i CDA w alfie V6 i TS w moim odczuciu, nie na hamowni, bo to można dokładnie wyczuć na którym lepiej się zbiera i na którym jest bardziej elastyczny, po jeździe raz na jednym i na drugim, najlepiej spisywał się CDA carbon box, puźniej wkład ITG, K&N, a na Pippercros Viper troszkę zamulał na starcie, tak jakby brakowało mu powietrza i miał zadyszkę . ITG jest robiony ze specjalnej struktury gąbki, i każdy filtr jest dedykowany pod określoną pojemność silnika, mimo że filtry od V6 i TS, Jtd są identyczne rozmiarowo to mają inną strukturę i warstwy gąbki. A nie jak jest to z K&N że jeden do wszystkiego.
No czyli wszystko się wyjaśniło. Dobrze wiedzieć na przyszłość. Dzięki za info.