Problemik:
Po odpaleniu auta wszystkie światła zewnętrzne, nawet kontrolki czy podświetlenie wnętrza lekko mrugają. Zaraz po odpaleniu mocniej, potem mniej
Co to może być, regulator napięcia??
Printable View
Problemik:
Po odpaleniu auta wszystkie światła zewnętrzne, nawet kontrolki czy podświetlenie wnętrza lekko mrugają. Zaraz po odpaleniu mocniej, potem mniej
Co to może być, regulator napięcia??
Raczej na pewno ;)
Regulator napięcia lub też szczotki na alternatorze, podepnij pod kompa i popatrz jakie masz napięcie na aku.
stawiam na szczotki, kolega tak miał, identyczne objawy
regulator i szczotki to jeden element. Zakładaj tylko ori bo zamienniki tak mrugają od początku :D
Koledzy a ja mam trochę inny problem. Ostatnio wymieniałem alternator na oryginał, rolkę prowadzącą, napinacz i pasek. Huczenie ustało, ale za to na zegarach widzę mrugania kontrolek, gdy n.p. włączam migacz, to wszystko mruga lekko (jaśniej/ciemniej) zgodnie z mruganiem kierunkowskazu... Coś nie tak z regulatorem w nowym alternatorze?
Pozdrowionka,
GrzesiuŻar
nie, raczej spadki napięć na węzłach i wtyczkach, sprawdź masę i styki czy nie zaśniedziały.
Nowy altek na pewno podaje właściwe V?
Hmmm, zaraz zejdę do garażu i i tak będę wymieniał podświetlenie zegarów, więc obszukam, może faktycznie to same wtyki. A masa raczej ok, bo jakbym nie miał masy to by inne objawy też były? Dzięki za radę, zobaczymy czy coś się poprawi..
grzesiu wymienialeś rolki i pasek klinowego? ile Cie same części wyniosly?
Rolka prowadząca chyba 90 albo 110zł, pasek coś koło 70zł, a napinacz 160zł. Razem z robocizną i alternatorem zapłaciłem 840, ale jeszcze robili mi w tym diagnostykę silnika (cewki i kable).
Pozdrowionka,
GrzesiuŻar
Jak pulsuje to padła dioda w alternatorze, nie szczotki.
Witam. Nie chce zakladac nowego tematu więc się podepne. Czy chodzi o takie migotanie? Mam tak w 156, czyli regulator do wymiany?? https://www.youtube.com/watch?v=2Fc8...e_gdata_player
Nie da się odtworzyć filmu.Prywatny .Nawet po zalogowaniu.
Teraz powinno działać :)
Działa :).
Nie wiem co jest tego przyczyną,ale mam tak samo w 155.Myślałem na początku,że pasek za luźny,ale to nie to.Że też nie sprawdzili elektroniki przy regeneracji altka.
Teraz to nawet myśleć mi się nie chce żeby go wyjmować.