Witam
zastanawia mnie dlaczego raz na miesiac musze dolac plynu do chlodnicy, bo poakzuje mi zawsze minimum. Co sprawia ze tak szybko go ubywa?
pozdrawiam
Printable View
Witam
zastanawia mnie dlaczego raz na miesiac musze dolac plynu do chlodnicy, bo poakzuje mi zawsze minimum. Co sprawia ze tak szybko go ubywa?
pozdrawiam
nieszczelność w układzie ??
...zwana popularnie dziurą...
nieszczelnością może być też UPG ( oby nie )
taaa, ale jak znam życie to pewnie z chłodnicy lub któregoś węża siorbie, przy takim zużyciu płynu, gdyby była to uszczelka to dymiłby na biało aż miło
no tak
ale kolega jakoś tak lakonicznie tylko napisał że mu ubywa i nic poza tym nie dodał ( czy gdzieś są plamy pod autem itp )
czyli zgadywać możemy wszystko
aaaa, słuszna uwaga, warto na noc podłozyć karton lub duży papier pod silnik i rano sprawdzić czy cos cieknie, najprostsza diagostyka wycieków z układu chłodzenia (a przy okazji wspomagania, hamulcowego, smarowania itd. :D)
To drobny wyciek który szybko odparowuje. Czy dolewasz płyn na zimnym i tylko do poziomu maks?
Czy wymieniałeś ostatnio termostat? Ja miałem podobny problem. Płynu ubywało z max na min po 100km. Co się okazało idiota który to wymieniał nie założył uszczelki na termostat która była w komplecie.
Warto sprawdzic.
sorry ze nie odpowiadalem, wiec termostatu nie wymienialem, a pod silnikiem zadnych wyciekow. Raz mialem sytuacje, ze wężyk sie zsunal przy wyjsciu ze zbiorniczka, ale go dokrecilem. Sprawdzalem czy cieknie pod spodem i nic, cisza...i sucho
A nie dymi Ci na biało?
tak po mojemu,to wejdź pod schowek od strony pasażera,i po lewej stronie na samym końcu jest taki czarny plastik ,jak dobrze sięgniesz to i rurkę poczujesz w palcach od nagrzewnicy,jak wsadzisz rękę to wyczujesz albo suchy kurz albo błoto,jeśli błotko to już wiesz gdzie znajduje się twój płyn,a jeśli cieknie lekko poprzez chłodnice to zapomnij ze to wykryjesz ,odparuje
nie dymi mi na bialo , lekko ubywa... cholera juro sprawdze to i dam znac co to byl za problem dzieki wielkie
tez tak miałem podejrzewał chłodnice,była już mocno sfatygowana,ale doszła do tego zestawu również nagrzewnica,pamiętaj ze po płynie zawsze zostaje jakiś ślad widoczny,chłodnica ok ,jesteś pewienZałącznik 28552 ciebie interesuje to miejsce/to korytko zaraz po wyjściu rurek z nagrzewnicy,łatwo dostępne tak jak wspominałem od pasażera głęboko z lewej
Ok jutro sprawdze i dam znac :)