mam pytanko, czy wnętrze GTA będzie pasowało bez przeróbek do zwykłej ar 156? wnętrze bedzie z anglika, czy ten manewr z przełożeniem oparacia i obiecia siedziska się powiedzie? wtyczki od poduszek bocznych są takie same?
Printable View
mam pytanko, czy wnętrze GTA będzie pasowało bez przeróbek do zwykłej ar 156? wnętrze bedzie z anglika, czy ten manewr z przełożeniem oparacia i obiecia siedziska się powiedzie? wtyczki od poduszek bocznych są takie same?
Chyba chodzi mu o fotele + boczki.
Jeżeli tak, to możliwe, że w samo miejsce będzie pasowało. Lecz podłokietnik jest na fotelu pasażera, same fotele mogą być inaczej wyprofilowane. Do tego tylna kanapa także będzie "odbiciem lustrzanym".
Jeśli chodzi o deskę, to od angola nie podejdzie. Od normalnej wersji owszem, lecz jest to duży koszt + dużo roboty i wymaganej wiedzy oraz inwazji.
faktycznie nie doprecyzowałem tematu. Chodziło tylko o fotele. Co do podłokietnika to z tego co mi wiadomo w fotelach gta nie było podłokietników. Tylna kanapa jest asymetryczna?
Jeśłi chodzi o szyny montażowe to sa takie sam tak?
Fotele dasz radę przełożyć.
Boczki są niestety inne.
Szyny montażowe są takie same. Jeśli kupujesz z boczkami to pamiętaj że te od GTA-anglika będą miały w prawych przednich drzwiach dziurę na długą listwę od 4 el szyb której nijak nie zaślepisz.
Podłokietnika w GTA z przodu nie było.
Kostki poduch będą takie same.
No i pamiętaj że tylne kanapy z sedana i sportwagona nie są zamienne.
Fakt GTA nie ma podłokietnika :)
Głowy nie dam, czy wejdą, bo nie wpasowywałem, widziałem tylko i "na oko" wyglądały, jakby miały wejść...
a jeśli fotel me elktrycznie pochyalen oparcie to dam rade je podłączyć? aktualnie moja alfa ma zwykłe fotele welurowe nawet bez podgrzewania, będzie tam wiążka jakaś wystawać?
Pablo napisał, że boczki inne, rozumiem, że chodzi tylko o róźnice pomiędzy wersją wyspiarską a konynetalną? bo tak myśle zę przełoże tylko te wklejki skórzane.
no i pytanie oststnie czy to nie bedzie swego rodzaju profanacja srodek z GTA w 156 2.0 ts:)
Musiałbyś szukać pod wykładziną podłogi...
W poliftach mogłaby się trafić,
Za to w przedliftowych elektryki oparcia nie było nawet w opcji...
Chodzi o to, ze anglicy jeżdżą po drugiej stronie, w związku z czym w lusterko wsteczne patrza tez niejako w odwrotnym kierunku niz na kontynencie. Zatem wszystko widzą w pewnym sensie w odbiciu lustrzanym w porównaniu z patrzeniem lusterko w pozostałych krajach Europy. A więc spoglądając w lusterko w wersji europejskiej na kanapę z Wysp masz wrazenie ze nie patrzysz na nia w lusterku tylko bezposrednio... tak mi się przynajmniej wydaje... może montaz lusterka z Anglika cos by pomógł
ło ludzie :girl_wacko:
przeca kanapa jest chyba taka sama w GB i PL
tam już nie ma podziału na "lewy pasażer" "prawy pasażer" itp
jest kanapa i tyle
co tu niby się zmieni w GB ?
http://img05.allegroimg.pl/photos/or.../35/1642633560
http://img04.allegroimg.pl/photos/or.../41/1661104127
Nie znasz się.
to wytłumaczcie mi różnice w kanapie GB i PL
ale fakt - nie znam się :-)
kontynuując temat bez zgłębiania czym rożni sie kanapa:) możecie napisać jak wyciągnąc 12volt pod fotel? w GTA są elektryczne oparcia i w wersji przed liftem jak już ktoś wyżej wspomniał nie ma szans na wiązke do której mógłbym taki fotel podłączyć. Da sie wyprowadzić prąd np od regulacji lusterek i czy to będzie działac?
Proponował bym od jakiegoś "mocniejszego" zasilania.
Odkopię trochę bo szukam szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mianowicie zamontowałem do mojej 156 kubełkowe fotele (oryginalne TI) i one mają elektrycznie regulowane oparcia, które chciałbym podłączyć. Czy ktoś potrafi powiedzieć jak one są fabrycznie podłączone? Tzn. gdzie są od tego bezpieczniki i (prawdopodobnie) przekaźnik? Mógłbym po prostu pociągnąć kable ale chciałbym to zrobić w miarę możliwości "ze sztuką" :)
Pozdro!
- - - Updated - - -
Nikt nie odpowiedział, więc sam wziąłem się za robotę. Niestety nie do końca zgodnie ze sztuką. Ale opiszę :D
Po pierwsze po wykręceniu starych foteli przeciągnąłem pod wykładziną kable z każdej ze stron w okolice pułeczki pod popielniczką w tunelu środkowym.
Następnie kable podłączyłem pod zasilanie zapalniczki (chodziło o to aby fotele były na bezpieczniku oraz aby działały dopiero po przekręceniu kluczyka).
Aby uniknąć cięcia oryginalnych kostek od foteli można użyć kostkę "męską" od podświetlenia popielniczki (jest identyczna jak od elektrycznych oparć), Ja miałem dwie popielniczki dlatego były dwa dodatkowe wtyki, które podłączyłem do przeciągniętych wcześniej kabli pod fotelami. Teraz wystarczyło dobrze połączyć wszystkie kable oraz zaizolować i całość skręcić.
Fotele chodzą idealnie, także sądzę, że warto pobawić się te pół godzinki aby mieć elektryczną regulację :)
Pozdrawiam!