Witam!
Byłem wczoraj na diagnostyce aby ustawić wysokość świateł.
Kręcone było śrubami i po napotkaniu oporu odpuściliśmy.
Czy mam się dobrać do kloszy?
Printable View
Witam!
Byłem wczoraj na diagnostyce aby ustawić wysokość świateł.
Kręcone było śrubami i po napotkaniu oporu odpuściliśmy.
Czy mam się dobrać do kloszy?
Ale kręciłeś pokrętłem w aucie tam masz góra dół(z lewej strony kiery),a przy lampach to na boki się regulujeCytat:
Napisał chodaki4
pozdro
Pomimo tego,że przy kierownicy jest w pozycji 3 i tak walą za wysoko.
Na reflektorze rególuje się w dwóch płaszczyznach pionie i poziomie.
Problem jest z pionową regulacją.Boje się kręcić na chama żeby nie urwać.
Drogę mam oświetloną wspaniale ale mrugają.
ja walczyłem troszkie z tym :
po pierwsze masz dobrze zaczepione silniczki regulacji???
czy regulacja wogóle nie drgnie czy do jakiegos momentu ???
u mnie było tak, ze regulacji nie moglem podciągnąć wyżej, brakowało mi troszkie ,zeby było idealnie, wiec podnislem ja na zaczepach (podłożyłem podkładki )
Lewy silniczek regolacji chodzi natomiast prawy buczy przy 3 pozycji.
Myślałem aby podłożyc podkładki na górnej śrubie lampy ale wolalbym to rozebrać i zobaczyć, tylko tego zdezaka nie chce mi sie odkręcac.
a przekładałeś silniczek z drugiej lamy aby sprawdzic co robi ??? moze to silniczek ???
a jeżeli regulacja to naprawa 50zł kosztuje w gdańsku np. chyba 1mozna wysylac poczta
wypnij sam silniczek i sprawdz czy dziala !odkreca sie w lewo o 90 st
Nie napisałeś czy obydwa światła ? Miałem podobną usterkę. Pan z diagnostyki męczył się niemiłosiernie. Defekt był bardzo prozaiczny. Musiałem kupić nową żarówkę. Po prostu włókna były skrzywione :)
Obydww swiała walą w górę, spróbuję wyjąc te silniczki a jak nie to zdemontuje lampy i zobacze.
Dzięki.
Sprawdz żarówki... To tylko 9zł
Obydww swiała walą w górę, spróbuję wyjąc te silniczki a jak nie to zdemontuje lampy i zobacze.
Dzięki.
Zarowki też sprawdzę...
Dzieki KOLEDZY za pomoc a w szczegolnosci PIOTRIIX.
Lamp nie demontowalem.Wyjalem tylko silniczki.
Jeden chodzi tylko na 3 polozeniu potencjometra przy kierownicy drugi OK.
Regulacja diagnostyczna na silniczkach tez dziala.
Przez otwor po silniczkach rozruszałem odblaski poniewaz byly zblokowane(nie wiem dlaczego moze zapieklo sie cos od temperatury...) a nastepnie podpielem silowniki.
No i jest OK.Krecilem kluczem i klosze w pioni sie przesuwają.
Jutro na diagnostyke ( 10 zł) i po klopocie.pozostanie mi kwestja kupna nowego silniczka ale to sie nie pali.
Pozdrawiam wszystkich.