Witam
Mam problem z Alfą :( Otóż wczoraj jeździła idealnie, a dziś rano próbuję odpalić, rozrusznik chodzi a auto nie odpala! :/
Co może być tego przyczyną? Dodam tylko, że akumulator jest w 100% sprawny.
Printable View
Witam
Mam problem z Alfą :( Otóż wczoraj jeździła idealnie, a dziś rano próbuję odpalić, rozrusznik chodzi a auto nie odpala! :/
Co może być tego przyczyną? Dodam tylko, że akumulator jest w 100% sprawny.
może najpierw napisz jaki masz silnik. Świeci się coś na desce np. alfa code wtryski? Mógł paść immobilizer lub czujnik położenia wału
Boxer 1.4
Żadna niepotrzebna ikonka się nie świeci.
Pompę paliwa słychać?
Nie słychać
A może i słychać.. nie znam się na tym :/ jaki ona odgłos wydaje??
W mojej poprzedniej Alfie też boxer padła mi pompa paliwa. Ale niestety nie słyszałem w ogóle pompki nawet po wymianie na nową :) W obecnej słyszę ale w boxerze cisza jak makiem zasiał ;p
Hm czy jak padnie pompka i nie dochodzi paliwko to nie nie powinna się palić non stop marchewa?
Nie powinna się świecić
A czy przyczyną mogą być np. poluzowane kabelki czy styki jakieś? Tak mi kolega podpowiadał, jutro będę miała robioną i mam nadzieję, że to nic poważnego..
Tak też może być, trzeba sprawdzić czy dochodzi napięcie do pompy
ja bym bardziej stawiał na czujnik położenia wału :) Mi zgasła w trkacie jazdy i okazał sie czujnik. Sprawdź czy masz wogóle iskrę :)
przy całkiem padniętym czujniku paliłaby sie kontrolka "wtrysku"
no u mnie jak padł to kontrolka wtrysku sie nie świeciła. Po przekręceniu kluczyka gasła po ok 6-7sek
Alfa działaa :D
Cienki przewód przy + akumulatorze dokręcony i działa elegancko :D Minuta "roboty" :P A Wy mi tu różne dziwne teorie wypisujecie :P
jak mi padła pompa to nic się nie paliło