-
Alfa 166 - ...
Witam. Niestety moja 166 uległa wypadkowi i teraz znowu powoli trzeba się rozglądać za nową. Podaje linki do ofert sprzedaży. Proszę o poradę, może ktoś widział te auta lub coś zauważył na zdjęciach itd...
Linki:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C19936843.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C19971752.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=1726527018
http://allegro.pl/show_item.php?item=1741956492
A i jeszcze jedno, tak poza tematem: dlaczego w autach sprowadzonych z Włoch jest w 90% przypadków tylko jeden kluczyć, gdzie przepadła reszta?...
-
Znam dwa powody braku wszystkich kluczykow...
1) Samochod powypadkowy odkupiony od firmy ubezpieczeniowej.
2) Samochod odebrany przez komornika i sprzedany na aukcji.
Co do samochodow to przesiadasz sie z V6... A wiec TS nie wiem czy bedzie dobrym rozwiazaniem... spalanie niewiele mneijsze a problemy z silnikiem murowane. Dalej mamy JTD na temat ktorego nie pisza nic a zdjec srodka brak. Na koniec V-ka sprowadzona ze szwajcari... W skrocie powiem Ci zebys omijal auta sprowadzane stamtad... Jesli interesuja cie szczegoly zerknij na moja wypowiedz w temacie ponizej:
http://www.forum.alfaholicy.org/kupi...tml#post629466
-
Wlasnie.... O ile przesiadke z automatu na manual moooooooze strawisz to z V6 na TS albo JTD nie. Bedziesz zalowal. Tak wiec okroj poszkiwania do V6.
-
Plus w tym momencie jest pare ciekawych V na sprzedaz na forum... :))
-
Ciekawa jest taka V z Jasła....:). Ale cena dla mnie duża i jeden mały/duży mankament brak elektryki foteli.
Co do automat lub manual powiem tak: kto nie jeździł automatem nie wiem o czym mówi, dlatego większość ludzi odrzuca taką opcję. W moim przypadku jestem bardzo zadowolony z automatu, ale chcę manual ze względu na brak mechaników, którzy się znają na automatach, nawet wymiana oleju to problem typu "lot w kosmos". Co do silnika to powiedzcie dlaczego nie polecacie 2.0 TS, tylko proszę o konkrety... Szukam auta, które zmieści się w moich możliwościach finansowych oraz stan auta... Dodatkowo kwestia wyposażenia: skóra, zmieniarka cd. Silnik odpada 2.0 z turbiną.
-
Ja nie bede mowil co z TSami jest nie tak bo takowego nie mialem... Poszperaj an forum a zobaczysz ze 2.0TS to chyba najbardziej problematyczna jednostka alfy... dodaj do tego ze spalanie bedzie minimalnie mniejsze niz w V bo jednak zeby takiego kolosa rozpedzic to silnik z mala moca musi sie nameczyc i troche benzyny spalic... Troche glupio wypowiadac sie na takie tematy jako osoba sprzedajaca auto bo ktos moze pomyslec ze na sile chce wcisnac swoj samochod a tak nie jest... Tak jak mowie... poswiec pol godziny godzine na poczytaniu forum a zobaczysz o czym mowie...
-
Prawdą jest, że ciężko jest znaleźć 166 w cenie odpowiadającej stanowi auta. Poza tym dochodzą małe "zachcianki", typu skóra, elektryka. Chociaż jaki nie kupię, to poczekam na obniżkę ceny tej V6 z Jasła...:)
-
Prawda prawda... Jendak trzeba liczyc ze nikt tanio zadbanego auta nie odda... tu masz jeszcze ciekawa oferte, tez samochod z forum:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-pie...C20095036.html
-
Ja doradzam Ci tylko V6 ze wzgledu na osiagi. Kupisz inny to sie zawiedziesz majac do tej pory V6. A automat rozleniwia. Ja chetnie bym sie zamienil z kims na automat :D potocznie sie mowi ze po automacie nikt nie chce juz wajchowac :)
-
Ja będąc na twoim miejscu szukałbym V-ki albo JTD
-
...
Szukam V6 (sam dźwięk sześciu baniaków... coś wspaniałego), ale niestety albo stan tragiczny, albo cena przerastająca moje możliwości. Oglądałem nawet 2,5 V6 w Warszawie:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C18936851.html
Na początku gość chciał 15 tyś ,teraz zszedł do 13 tyś. Ładne auto, ale kontrolka ładowania zaświeciła się podczas jazdy próbnej (może akurat pech i coś w tym momencie się zepsuło), jeden z tłumików dziurawy (gość mówi, że taką kupił i to taki sportowy wydech... :)), nie działają kontrolki kierunków. Najgorsza kwestia ładowania.
---------- Post added at 10:16 ---------- Previous post was at 10:12 ----------
Powiedzcie mi jak wygląda kwestia opłat za auto z Austrii i co sądzicie o pierwszej aukcji - 2.0 TS czarna.
-
Jak juz tak sie upierasz ze TS Cie usatysfakcjonuje (po V6) hehee to oplaty wygladaja jak z innych krajow. Masz pojmnosc do 2.0 czyli nizsza akcyza 3.1% jak dobrze pamietam.
-
Dokladnie jak kolega mowi... Co do auta ze zdjec... Warsztat w tle ciekawie wygladajacy, brak wpisanego kodu ICS i oile dobrze widze swieci sie poduszka ale to czesty probilem w tych autach. Odzyskanie kodu w ASO jesli sie dobrze orientuje 300 zl chyba ze uda ci sie trafic na model ICS do ktorego sa kalkulatory. Aaa no i brak dywanikow swiadczy pewnie o duzym przbiegu i handlarz nie zadal sobie trudu zeby nawet kupic jakies podrobki.
-
Nie no z karta kodow nie jest tak zle. Do odtworzenia za bardziej przyziemne kwoty. Chyba do 100zl. Nie pamietam dobrze ale bylo o tym na forum. Z reszta przekrec do ASO.
-
Mi sie obilo o uszy ze 300 ale to tez gdzies kiedys tylko wyczytalem wiec oczywiscie moge sie mylic.
-
...
Znalazłem nowe ogłoszenie. Jakie wasze rady???
Link:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-2-5...C20103217.html
-
Obejrzeć :D
Wygląda ok. Nie oblatuj jej z czujnikiem lakieru bo tył był składany. Ale chyba nie oczekujesz od tak starego auta że będzie miał oryginalny lakier..... Tylko masz kaaaawał drogi żeby obejrzeć. A na szczerość sprzedawcy nie licz bo to handlarz.
-
.....
dlaczego uważasz, że tył był malowany...? po czym to poznajesz?
-
Z przodu masz stary znaczek, z tylu nowiutki... chyba dlatego kolega tak podejrzewa. Ale to tak jak mowi nie oczekuj 10 letniego idealu tej klasy za te pieniadze. Moim zdaniem, przebieg jest krecony bo jak w alfach 147, 156 nakladki pedalow sie scieraly bardzo szybko tak w 166 juz raczej ciezej. Zwroc uwage na sprzeglo. Moim zdaniem to auto nie ma chyba 150 tys przelotu... ale jedno podpiecie pod kompa i wszystko wiesz. Poza tym jesli nic nie pisze o oplatach to musisz sobie do ceny doliczyc te ~3000zl. A z ciekawostek to nie wiedzialem ze wersje 2.5 nie maja wylaczenia kntroli trakcji... JTD maja kolo lewarka zmiany biegow przycisk TCS OFF, 3.0 maja ASR OFF (bo w roznych silnikach byl inny system kontroli trakcji) a tutaj mamy tylko klawisze STR, otwieranie wlewu paliwa i jeden pusty. Czlowiek sie cale zycie uczy :))
EDIT:
Z nudow poogladalem allegro i jednak ten egzemplarz jest bez wylacznika kontroli trakcji... W aucie ponizej jest juz "normalnie" od lewej otwieranie wlewu paliwa dalej ASR OFF i STR ON... Dziwne :)
http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-2-5...C20020982.html
P.S marek230482 Ty masz ASR czy TCS? Bo przegladajac aukcje natknelem sie na TB z TCS... Czyzby ASR byl tylko w 2.5 i 3.0?
-
Ja mam TCS.
Znaczek to jedno a drugie ze klapa tylna ma wieksza szczeline po lewej a mniejsza po prawej. Z fabryki tak nie zeszlo. Ale tak jak pisze. Fajna.
-
W tej kwestii mozna by polemizowac... Ja ogladalem wiele aut w polsce i na zachodzie i nie spotkalem egzemplarza ktory mialby idealnie spasowana tylnia klape... Proste 2 przykaldy:
http://www.superalfa.pl/foto/fotki/big/131013781875.JPG
http://www.superalfa.pl/foto/fotki/big/131020549858.JPG
zdjecia w kiepskeij rozdzielczosci ale na stornie superalfy sa w lepszej wystarczy wejsc w ogloszenia samochodow i kliknac "wiecej zdjec" otworzy sie przegladarka ze zdjeciami w ladnej jakosci
dwa rozne auta dostepne teraz w superalfie... obydwa maja nierowne szpary pomiedzy klapa a blotnikami... nie wierze zeby te auta nie byly sprawdzane dokladnie przez superalfe pod wzgledem bezywpadkowosci. Tez kupujac samochod drazylem temat tylniej klapy bo dziwilo mnie ze praktycznie kazde auto ma zle spasowana... Z informacji ktore ja uzyskalem to po prostu "wloska precyzja". Jako ciekawostke dodam ze znajomy mieszkajacy w szwajcarii kupil niedawno audi A6C6 trzyletnie ktore na 100% nie mialo "przygod" a niektore szczeliny nie sa rowniutkie. Tak ze kwestie rownosci szpar sa ciekawym tematem. Mnie wlasnie zaciekawil znaczek na tylniej klapie... bo kto wymienia tylko tyl? Jesli komus chodzi o walory estetyczne to wymienia komplet.
-
Ja w swojej Alfie z tył znaczek mam jak nowy, a przodu podtarty (auto do tej pory bezwypadkowe). Jeśli chodzi o tył, to wydaje mi się, że bardziej grają rolę "166" lub "2.5 V6 24V", itd. te znaczki są drogie i po wypadku zazwyczaj brak.
---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:01 ----------
Może macie jakieś nowe oferty na "oku". Jak tak to proszę o podpowiedzi.
-
Z tym ze emblematy typu "166" "SUPER" "2.5 V6 24V" mogly byc nie nalepione od nowosci... Gdy kupujesz auto z salonu mozesz zamowic sobie samochod bez emblematow... Niektore marki karza sobie placic nawet za to jakies grosze...
-
...
Link do starej/nowej aukcji:
http://otomoto.pl/show?id=C20142252
Niby komplet kluczy i karty kodowe są w posiadaniu. Środek też wydaje się zadbany (fotele, podłokietnik, itd.)
Jakie wasze zdanie...???
-
Alfa 166
Czy korbowody w alfach 164 2.0 v6 turbo i w alfie 166 2.0 v6 turbo beda do siebie pasowaly ?
-
A Ty skad sie urwales??? Czytales tytul watku w ogole?
Jezeli silniki byly te same to korbowody tez. Ale uwazaj bo 164 byly tez starsze V6TB.
-
Kolego Hugo proszę litości...
-
Temat zakończony - Alfa kupiona
-
Dawaj foty w odpowiednim dziale!!! :D
-
Porobię zdjęcia i się pochwalę...*:)