Siema!mam do wymiany przednie amorki w mojej GT i chciałbym sie poradzic co kupic.Moze wiecie jaki jest numer czesci to bym był wdzieczny.Nie chce przepłacac wiec jak juz ktos wymieniał niech rzuci poradą, chetnie skorzystam.pozdrawiam
Printable View
Siema!mam do wymiany przednie amorki w mojej GT i chciałbym sie poradzic co kupic.Moze wiecie jaki jest numer czesci to bym był wdzieczny.Nie chce przepłacac wiec jak juz ktos wymieniał niech rzuci poradą, chetnie skorzystam.pozdrawiam
Polecam bilstein B4 jeśli masz seryjny zawias. Ja je mam i rewelacja. Zresztą większość użytkowników i sprzedawców ma bardzo dobre zdanie o nich. Tutaj masz katalog on-line: http://web1.carparts-cat.com/default...=101&52=1&30=2. W razie potrzeby polecam kolegów puotek i amigas z naszego forum. Ja kupiłem u amigasa i ceną przebił wszystkie sklepy w mojej okolicy (mimo, że też tam mam rabaty).
Pozdrawiam.
a jak mam sprawdzic czy mam seryje zawieszenie,auto mam 5 miesiecy.
Kolor sprężyn i amortyzatorów powinieneś mieć czarny. Zresztą sprzedawcy podajesz numer nadwozia i on Ci dobierze odpowiednie. Jeśli miał byś seryjnie obniżane to też wykaże po numerze VIN. Jeśli masz zmieniane sprężyny to raczej były by żółte lub czerwone.
trzeba przy tym wymieniac jakies odboje czy gumy amortyzatora czy nie?
oczywiscie, safety kit dla amorka, i łozysko mocowania w kielichu.
pzd.
Jakie tam B4! Wiemy jakie są zawieszenia w GT/147/156... Fajne na tor, a nei do codziennej jazdy po polskich wertepach.
Wkładaj Bilstein'y B6 - w Alfie nie jeździłem, ale jeździłam w czymś innym i były rewelacyjne - przeszły koszmar i nie uległy, dlatego polecam :) Warto!
jesli moge cos dodac to kup b6 nie pozalujesz ,to juz jest bardzo dobry amortyzator
co trzeba jeszcze kupic do wymiany amorków?
amorki powinny przyjsc z obojnikami(oslony gumowe) ,jesli nie to musisz dokupic lub zalozyc z poprzednich jak stan pozwala ,jak wyjmiesz amortyzator ze sprezyna to sprawdz poduszki amortyzatora to lubi rdzewiec jesli sa ok to montujesz na starych i tyle
wielkie dzieki
Bez przesady! Jak ktoś ma wybite seryjne i założy B4 to różnica będzie ogromna. B6 to już inna półka cenowa i twardość więc jeśli zmienia tylko przód to nie ma sensu zakładać utwardzonych amortyzatorów bo tył będzie pływał niewspółmiernie. Osobiście wolał bym zmienić komplet B4 niż mieć stare oryginały na tyle a na przodzie nowe B6...
Prędzej z B4 będą problemy, bo GT ma inne amory niż 147, czy 156-tka. No chyba, że w GTA było coś podobnego lub takie same.
Tak czy inaczej, jeśli wymiana na B6, to tylko 4szt.
Jeśli sam przód - to może warto napisać do "taniegofiata" za ile ma do sprzedania oryginalne? Przednie sportpacki do 156-tki miał swojego czasu po 400zł, gdzie w przypadkowym ASO trzeba było zapłacić od 600 do nawet 750zł za sztukę...
Kolejna niepokojąca rzecz, to sprzedawanie B4-rek i pisanie, że są dedykowane do 147, 156, GT... No coś mi tu jednak nie gra ;)
no własnie przeciez te amorki do gt pasowały tylko do 156 ale sportwagon.Poprawcie mnie jesli sie myle.
W 156 przednie amory są takie same w SW jak i sedanie...
Numery części w Eper są różne - masz też różną wagę amortyzatorów.
Pasować będą, ale wg. Eper do 156 amor waży 1,7kg, a do GT 1,4kg.
A tu masz pomocne linki - co ciekawe ten sam numer części jest do 156 (zwykłe - nie sportpacki) oraz GT:
1. http://ricambi.alfisti.net/product_i...--1-9-JTD.html
2. http://ricambi.alfisti.net/product_i...--2-4-JTD.html
Mam wielką prosbę!Sami wiecie jak ciezko kupic amorki do gt zeby pasowały w 100%.Pisza ze pasuja do 147/156/gt ale w rzeczywistosci to nie prawda.Prosze o pomoc napiszecie czy te amorki http://allegro.pl/show_item.php?item=1779824317 beda pasowały na 100% do mojej GT bo musze kupic a nie chce bawic sie w zwroty bo sa potem problemy itp.Moze wiecie kto w klubie handluje nowymi amorkami to prosiłbym o jakis kontakt.Pozdrawiam
Witam srdecznie , po wielu poszukiwaniach znalazłem amortyzatory do mojej gt.Chciałbym sie zapytac doswiadczonych kolegów i koleżanek i umocnic w przekonaniu czy napewno bedzie pasowal na os przednia.Zaznaczam ze mam seryjne zawieszenie.
Na OKO to toto jest to.
ok sa z przodu bilsteiny b4 jest cacy trzyam sie drogi jak holera!!!Wielkie dzieki pozdro
Mam pytanie panowie :-) ze względu na nasze piękne Polskie drogi po zimie i jeździe na nisko profilowych oponach mam do wymiany przedni prawy amortyzator , oczywiście wymienia się komplet i zastanawiam się nad B4 ale znalazłem sportowe zawieszenie
http://allegro.pl/alfa-romeo-gt-amor...282932671.html
Do tego będą nowe opony 225/45/17 lub będę chciał wsadzić chromowane koła 18 i moje pytanie brzmi czy nie będzie za nisko lub nie będą mi koła obcierać .
Naturalnie także zapytam czy sobie dać spokój z takim zawieszeniem i kupić B4 ;-)
Z góry dzięki za odpowiedź