Jak Wam się podoba ten projekt?
http://www.ital-performance.pl/projekty_ar156turbo.html
Widziałem co nie co w trakcie budowy i jak szczęka mi opadła tak do dziś nie chce wejść na swoje miejsce:)
Printable View
Jak Wam się podoba ten projekt?
http://www.ital-performance.pl/projekty_ar156turbo.html
Widziałem co nie co w trakcie budowy i jak szczęka mi opadła tak do dziś nie chce wejść na swoje miejsce:)
Było już gdzies na forum z tymze link do racing forum. Sam nakład praca faktycznie powoduję opad szczeny
nie rozumie po co do Ts-a turbo. To nie było już V6?
Chłopaki po prostu sprawdzają przy jakim najmniejszym przebiegu TS 16V obróci panewkę:D
Jak bym mojej Alfie fundnął taką drugą młodość to już nic w życiu do szczęści bym nie potrzebował.
Podoba mi się taki projekt. Lubię ludzi z pasją . Ciekawi mnie jak to śmiga . Niejedno V6 się zdziwi.
Świetny dowcip, boki se pozrywałem http://manu.dogomania.pl/emot/smiech.gif
Zdziwią się jak panewki nie obróci i cały plan szlak trafi. Nie ładnie tak śmiać się z kogoś i życzyć im najgorszego.
Andrzej, spokojnie, ja im źle nie życzę a wręcz odwrotnie, podziwiam chłopaków że chciało im się dłubać w tym, jak by nie patrzeć, mocno kontrowersyjnym silniku.
Piękna robota... Piękna... Podziwiam takich ludzi <szacun> :)
TS tak samo jak 16V Fiata ma główną bolączkę z panewkami ze względu na gubienie ciśnienia oleju na panewce wałka balansu, jak się wywali wałek, zaślepi kanał olejowy to nei ma problemu z panewami, od lat sprawdzone w 16V/16vt Fiata które chyba szybciej nawet niż TS gubią panewy.
Zoltar i spółka z Italperfomance znają się na robocie, autko pośmiga.
Ta korozja na fotkach jest przerażająca...
WoW, strasznie ją wzięła ruda!
http://www.ital-performance.pl/gfx/p...o/foto/070.jpg
Jeżeli GrzesiekK pisze że trzeba tak zrobić to wie co mówi bo razem z Marcinem V6 fachowcy są świetni. Silnik DOHC Fiat 8V nie miał żadnych kłopotów z panewkami. Dopiero w 16V go ulepszyli a potem zrobili z niego ts 16V do Alfy.