Witam. Od dłuższego czasu szukam dobrego warsztatu który wymieni mi przekładnie kierowniczą albo zregeneruje z okolic śląska. Proszę o pomoc i ewentualna poradę.
Czy zna ktoś adres takiego warsztatu?
Pozdrawiam.
Printable View
Witam. Od dłuższego czasu szukam dobrego warsztatu który wymieni mi przekładnie kierowniczą albo zregeneruje z okolic śląska. Proszę o pomoc i ewentualna poradę.
Czy zna ktoś adres takiego warsztatu?
Pozdrawiam.
ja kupiłem tu http://regeneracjaprzekladni.pl/kontakt.html - tyle,że musisz oddać starą...niewiele firm potrafi to zregenerować, te w naszych autach są zgrzewane.
Gdzieś czytałem, że nikt nie mógł dostać zregenerowanej ale widać coś się zmieniło.
Powiedzcie co Wam się dzieje z tymi przekładniami ? Jaki koszt regeneracji ?
Przerabiałem ten temat w Vectrze C, a tam jest wg.warsztatu ta sama przekładnia co w 159, Cromie i Saabie 9-3. Zaczeły się stuki, myślałem że w przednie zawieszenie się posypało a okazała się maglownica.Problem polega na gumowej osłonie która nie zaciska się na drążku kierowniczym przez co dostaje się do środka woda, piach i inny syf. Moja maglownica nie nadawała się już do regeneracji ze względu na silnie skorodowaną listwę więc zapłaciłem więcej - 1500 za drugą zregenerowaną zamiast 600-700 za regenerację mojej.
witaj. zadzwoń tam i pogadaj. http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-alfa-romeo-159-i1833530182.html
ps. mnie też czeka za jakiś czas wymiana :/ niestety, ale ten element to jest "fabrik feler" w tym modelu :(
Jakie macie objawy ?
Witam. Dziękuje za podpowiedzi dobrze wiedzieć ze nie tylko ja przepadam za swoim samochodem:P.
Odnośnie tematu z zakupem zregenerowanej przekładni jestem sobie w stanie poradzić znalazłem kilka firm które się tym właśnie zajmują problem polega na tym ze zajmują ale wysyłkowo a mi chodzi o warsztat który by mi ja zdemontował a po podmianie zamontował z pełnym uzupełnieniem płynów itd. baz fuszerki lub zajął się tym kompleksowo.
Wymieniłem 2 drążki przekładni kierowniczej i w dalszym ciągu mam podczas jazdy taki krotki szybki stukot na nierównościach + stuki przy skręcaniu + przy maksymalnym skręcie w prawo zgrzyt w przekładni tak jakby jakaś cześć metalu tarła po drugiej. Wahacze sworznie są sprawdzone i są ok.Podobno listwa się zaciera albo została skrzywiona. Kierownica odbija skokowo z max. skrętu w prawą stronę ale to też nie jest reguła, jeszcze nie cieknie. Takie mam objawy.
Pitt24 kupiłeś a w którym warsztacie wymieniłeś?
ernest159 kupiłeś a w którym warsztacie wymieniłeś?
Pozdrawiam
Ja wymieniałem tutaj:
http://www.tencar.com.pl/
kompleksowa obsługa na wysokim poziomie. Starą zdemontowali, pokazali !! na czym polega uszkodzenie i zamontowali drugą zregenerowaną. Ustawienie zbieżności po wymianie w cenie całej usługi.
Pod gumowe osłony drążka kierowniczego dostaje się w przedziwny sposób woda - nawet, jak osłona wygląda na całą, to może się okazać, że w środku jest mieszanka wody i smaru. Jeżeli ktoś będzie takim autem jeździł, to po pewnym czasie na drążku kierowniczym pojawia się korozja i wżery. Wżery te, "ślizgając się" wewnątrz uszczelniacza maglownicy, powodują jego uszkodzenie i pojawia się wyciek płynu wspomagania. Regeneracja jest o tyle uciążliwa, że przy zbyt głębokich wżerach trzeba odnawiać powierzchnię drążka, co generuje duże koszty i nie jest łatwe do wykonania. W pesymistycznym wariancie regeneracja może pochłonąć ok. 800 PLN. Warto więc przy okazji jakiejś inspekcji zawieszenia zajrzeć pod gumowe osłony. Ich wymiana + przesmarowanie drążka potrafi uchronić przed koniecznością wymiany maglownicy.
Zapraszam do nas... wymontujemy, zregenerujemy i zamontujemy spowrotem.
www.flar-ital.pl
Muszę się tylko dowiedzieć jak wygląda sprawa regeneracji przekładni ze 159-tki.
Witam. jeszcze raz podziękuje za zainteresowanie tematem.
Napisze na forum gdzie dokonałem wymiany przedmiotowej przekładni. Jestem z okolic Rybnika więc jeszcze trochę poszukam.
Pozdrawiam.
A czy zna ktoś w Krakowie lub okolicach firmę, która zajmuje się profesjonalną regeneracja maglownic ?
witam! mam ten sam problem z przekladnia. poszukuje warsztatu,firmy ktora przeprowadza regeneracje. jestem z gdanska. dziekuje za pomoc
Jaką firmę polecacie w Łodzi, bo przeglądając internet widzę, że kilka ich jest?
U mnie jedynym objawem jest skrzypienie/gumowanie, odgłos starej wersalki ;-) z prawego kulowego przegubu, którego nie słychać na początku po ruszeniu w mokre, wilgotne dni oraz leciutki świerszczyk przy skręcaniu kierownicą w ..... chyba lewą stronę.
http://www.nagengast.pl/ - ja robiłem tutaj :)
U mnie dziś zaobserwowałem podobne odgłosy. Tzn podczas jazdy nie czuję jakiegoś skrzypienia ale jak zaparkowałem i prostowałem koła to wtedy właśnie poczułem coś takiego na kierownicy i było słychać takie skrzypienie:( Czy to oznacza że przekładnia się sypie:confused: Czy może coś innego?
Jeżeli słyszysz podczas manewrowania na postoju, bądź z bardzo niewielką prędkością, tylko odgłosy skrzypienia, bądź też gumowania na kierownicy, to nie ma się czym przejmować. Ja jeżdżę tak już dwa lata i absolutnie nic się nie dzieje.
Maglownica nie cieknie, nie słychać jakichkolwiek stuków, olej wspomagania się nie pieni, ani nie wyskakuje ze zbiorniczka. Wymieniłem jakiś czas temu zbiorniczek płynu wspomagania mając nadzieję, że gumowanie/skrzypienie zniknie, lecz tak się nie stało. W związku z tym dałem spokój, bo przecież skoro nic się nie dzieje, to nie będę wymieniał maglownicy tylko z powodu tego.
ja własnie wymieniałem magiel bo również dostawała mi sie woda przez tą osłonę - pokorodowało i padła przekładnia. Mam wymienione te osłony tylko myslę czy by dało radę jeszcze jakoś dodatkowo to uszczelnić - jak myślicie ?
Poniekąd mnie uspokoiłeś :D Ale to dziwne, bo wczoraj nic takiego nie słyszałem aż dopiero dzisiaj jak rano parkowałem samochód. Nie lubię jak coś piszczy, skrzypy czy stuka dlatego wolałem zapytać:P Ale i tak mi to pewnie nie da spokoju;) Jak się to nie uspokoi to pojadę do jakiegoś "znachora" na dokładniejsze wybadanie tematu:P
Nie zawsze skrzypi. Przykładowo jak jest po deszczu lub po myciu auta to w ogóle nie skrzypi. Jak jest zimniej to skrzypi mniej. Mniej również skrzypiało na zimowych oponach, niż na letnich. Letnie miałem stare i bardzo twarde, dlatego teraz po zmianie opon na nowe, z racji większej miękkości i grubszego bieżnika również mniej skrzypi.
Mnie mechanik powiedział, że przyczyną jest magiel. Pewnie ma rację, tylko co z tego, skoro można z tym jeździć i nic się nie dzieje.