Witam, czy któryś z kolegów mógłby mi powiedzieć gdzie w łodzi bądź okolicach będę mógł zrobić dobrze i w miare tanio przegląd i naprawę całego zawieszenia w AR 155 2,5 V6 z 92 r ?:):)
Printable View
Witam, czy któryś z kolegów mógłby mi powiedzieć gdzie w łodzi bądź okolicach będę mógł zrobić dobrze i w miare tanio przegląd i naprawę całego zawieszenia w AR 155 2,5 V6 z 92 r ?:):)
155 to proste zawieszenie. Nie potrzebujesz specjalistycznego warsztatu dla Alf. Najlepiej kup części i jedź do warsztatu. Jak coś to mam znajomego mechanika w Konstantynowie Łódzkim (Blisko Retkini). Tanio solidnie i po znajomości zrobi w dobrej cenie. Dodatkowo ma obok swoją stację diagnostyczną. Jak coś to priv.
TMiN kolega z forum mi tam właśnie kazał zaprowadzić swoją alfę
części moge załatwić ja
kolego a gdzie zamieszkujesz?:D Twoja alfa jest bordowa?:D
Zapraszam do mnie kolego, zajmę się twoja Alfą .Dzwon do mnie 798477083.Nareszcie jakaś v6 w łodzi
Nom, moja jest bordowa, a co ? widziales ??
A on a jest na lodzkich blachach juz?:> bo jakąś bordo na czarnych chyba Warszawskich z 2 dni temu pod Casto na Wydawniczej widziałem.
ja chyba też widziałem cie na czarnych. Jechałeś pasjonistów na teofilowie a ja szedłem obok, rzeczywiscie silnk bardzo ładnie, cicho pracował. To było jakos ok. 2 miesiecy temu moze troche wiecej. Tylko szkoda ze na stalowkach (o ile dobrze pamietam) :D
nie na stalowkach tylko na alusach :)
---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:52 ----------
ona jest na warszawskich czarnych blachach i pod castorama czesto stoje bo mam remont w chalupie :)
---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:53 ----------
na piotrkowskiej mogles widziec bo ostatnio tam w robocie bylem ;)
to stałem obok Ciebie czerwony escortem w kombi:)
b. mozliwe :) a co robiles tam escortem a nie alfa ?
woziłem cement;)
rozumiem, a powiedz mi czy czesci to drogo bys mi zalatwil bo zawieszenie to praktycznie cale mam do roboty
zaufaj mi, że dla Alfisti to jedna z najtańszych ofert na rynku. Porównując ceny z np allegro w większości jestem w stanie być tańszy
to dobrze, bo na pewno bede potrzebował amortyzatory na przód, zaciski, klocki na tył może tarcze na przód i tył, może amortyzatory na tył oraz może sprężyny na tył i przód, ale nie wiem bo nie zbyt sie nam, no i jakies wymienić drążki kierownicy, tuleje itd... ile to mniej wiecej by mnie wynioslo ?
duuuzo, podeslij nr nadwozia mi na gg a jutro zadzwon porobimy wyceny:)
tu ci podam nr nadwozia, bo gg nie mam a duuzo bo mowilem ze duzo bede mial do roboty: oto nr nadwozia ZAR16700000016439, jak możesz to porób jutro wyceny, a popołudniu zadzwonię :)
wymieniaj od razu wszystkie gumy pod sprężyny (ori płaciłem po 5 zł :) ), osłony amorów, odboje, łożyska i poduszki kolumn amorów z przodu.
kwota za te rzeczy to góra 200zł a masz św. spokój
czyli osłony amorków, odboje łożyska i poduszki wymieniles za 200 + robota
aquaz --> ale żeby nie było ze cos juz zamawiam :) zrobie przeglad z sikorem i zobaczymy co dalej ;)
to będzie zabawa z ar:)
poduszki amora 2x54
odbój-osłona amora 2x10
łożysko 2x25
poduszki sprężyny 2x5,5
części ricambi, ceny z paragonu, przód
robota moja
z ciekawosci kto Ci takie ceny za ricambi dal?:>
Też , jestem bardzo Ciekawy :) bo przydało by się do mojej nowej Belli :P
części brałem ze sklepu fiata.
O ile pamiętam to ten odbój z osłoną nie był składany z dwóch części tylko od jakiegoś fiata ale skoro średnice i długości się zgadzają to nie ma co wydziwiać.
jest jeszcze kwestia materialow. w 33 np jest taki problem ze wystepuja oslony calosciowe z innego auta (nie kojarzę już z czego) i one mają problem, że pękają na łaczeniu bałwanka z kurzówką. Te osłony, nie na darmo są 2 częściowe moim zdaniem. Widać przecież różnicę w materiale stosowanym na odbój a na osłone. Nie wspomnę już o tym, że większośc tych osłon jest termonutwardzalna że tak powiem niechcący. Tzn w niskich temperaturach deformują się i nie wracają do pierwotnego kształtu:( warto pomacać coś zanim się kupi. Tak z doświadczenia i narzekania klientów
nie przesadzaj ostatnio tam zaglądałem i odbój jest jak nowy (sprężystość i powierzchnia gumy - ta osłona ma grube ścianki). Szybciej chyba padają właśnie ori od 155 bo co którą oglądam to właśnie z bałwanków nic nie zostaje.
Poza tym to jest od jakiegoś fiata (nie wiem czy nie stilo) więc materiały pewnie te same.
Nie no ja nie mówię, że TWoje jest złe, kwestia jest bardziej materiałów na bałwanki bo z tego co ja widze to tylko impergoom i sachs robią coś co się kupy trzyma, reszte to nowe można gołymi rękoma popsuc;)
łaczniki staba, poduszki staba, jakieś tuleje do łapy silnika wrzucałem impergooma i naprawdę jest bardzo dobry. muszę tylko zajrzeć jak wyglądają osłony przegubów bo dwie mam z imper a dwie z harta i o dziwo ten hart sie ładnie trzyma.
z hartem masz loteryjke. kwestia kto robił daną partię. Ja osobiście jestem fane Lobro i Impera. Unikam jak ognia Ruville, ze względu na mega dużo węglowych substancji w składzie i wprost ponadprzeciętną szywności i nieodporność na warunki atmosferyczne:)
a ja nawet nie wiem o czym piszecie, bo sie prawie nie znam :P chce tylko by moja bella była sprawna i była choć trochę zbliżona do stanu salonowego ;)
ps jak dzwoniłeś dzisiaj to tel popsuty, daj mi swoj nr na pw to zadzwonie
heheh widziałem cię przy dworcu łódź widzew.....byłem swoja alfa , stałem pod blokiem czekałem na kolegę... Dopiero przy zielpolu Cię dogoniłem tyle że ja w lewo a ty prosto....Przez moment myślałem że to Sikor....dopiero jak cię dogoniłem to zobaczyłem zacny znaczek V6 :D Jak mieszkasz gdzieś w okolicy to często bedziemy się tam widywać :D
mieszkam na dąbrowie ;] wiec mozemy sie widywac