Napisał
szewi
Witaj,
dieselek 210 sprawuje sie calkiem calkiem i moze byc ciekawa alternatywa dla wersji V6: dobry potencjal tuningowy (chipujac mozesz miec rakiete 243 konie/510NM), 20V b ladnie brzmi jak na diesla (wiele osob jest zdziwionych ze to diesel) oraz zdecydowanie mniej pali niz V6, czytaj jest tansze w eskploatacji. Jezdzilem tez wersja 1.8 Tbi i nie widze roznicy w stosunku do diesla 210.
Chociaz znalezc 210 w Brerze moze byc podobnie ciezko o ile nie ciezej jak dobre V6.
Co do wersji 200 konnej to jest bardziej powszechna (latwiej bedzie ja znalezc) ma troche slabsze bebechy tj inna turbina, pompa paliwa i wtryskiwacze, silnik ten sam; w efekcie turbina zbiera sie od 2 tys obrotow nie od 1,5 jak w wersji 210, dodatkowo masz troche mniejszy potencjal tuningowy ale 230 koni ktore wyciagniesz z wersji 200 to naprawde przyzwoity wynik, jesli w ogole bedziesz chcial podkrecac choc przy 200 koniach raczej zalecane.
Reasumujac jesli diesel to raczje szukaj wersji 210, chociaz dobra 200 tez nie bedzie zla.