witam Panowie, co sadzicie ? http://www.unto.pl/przeplywomierz-po...er-p-2557.html czy jednak drozszy o ponad 100 bosch ?
Printable View
witam Panowie, co sadzicie ? http://www.unto.pl/przeplywomierz-po...er-p-2557.html czy jednak drozszy o ponad 100 bosch ?
Myślę, że ja bym się zdecydował jednak na Bosha. Kiedyś kupiłem pompę paliwową Bosha i nie miałem żadnych zastrzeżeń do niej
Ja bym spróbował ten Magneti. Może to mniej znana firma od Boscha, ale ogólnie robią bardzo zaawansowaną i bezawaryjną elektronikę. Produkują chociażby całą elektronikę, kontrolę trakcji do Moto GP, także nie ma się co bać, że będzie coś źle działało.
Nie wiem jak w jtd, ale w TS przepływki MM odbiegają troche od Boscha (orginalnego) sprawdzone w alfadiagu. Zapytajcie bubu321 może on coś wiecej wie w tym temacie?
Odnosnie JTD to czy sprawa ma sie tak samo? Czy w jtd można pakowac zamienniki, czy lepiej Bosch (najlepiej orginał) - pewnie tak, ale warto by to sprawdzic po wymianie jakie widzi masy powietrza zasysanego.
Ja tam zapakowałbym Boscha na twoimi miejscu.
Kilka dni temu kupiłem nowy przepływomierz Bosch dedykowany dla Astry 1.7d. Mam silnik V6, ale wkład jest taki sam jak dla JTD i 2.0TS. Cena ~250zł.
tez slyszalem o takim zabiegu, a mozesz podac nr tego przeplywomierza ? gdzie kupiles ?
Miałem Magneti Marelli i wszystko było OK, z tym że wytrzymała 2 lata i 40tys. przebiegu, jak dla mnie trochę mało, teraz mam Boscha.
Witam dwa lata temu jak miałem inną 166-stkę też z jtd to miałem ten sam problem co ty ale mój kolega pracuje w sklepie motoryzacyjnym i przyniósł mi trzy przepływki jedną Boscha drugą Magneti a trzecią jakąś najtańszą nieznanej firmy i zaczęliśmy testować na tej najtańszej nic się nie zmieniło tak samo jak na zepsutej , potem przyszła kolej na Magneti i znaczna poprawa myślałem ,że zaoszczędzę bo wiadomo jak to cenowo wygląda ale jeszcze zamontowałem przepływkę boscha i okazało sie że to jest to, znacznie lepiej niż na Magneti . Tak sobie myślę że gdybym nie miał możliwości sprawdzenia tych przepływek tylko kupił od razu Magneti to byłbym zadowolony ale miałem taką okazję i różnica jest duża więc polecam dorzucić tą stówę i wybrać Boscha .
jakie miales objawy przy padniętej przeplywce ? bo mi wydaje sie ze mam słaby dół, do 3 tys obr. jest jak by zamulony ale nie zawsze, czasami jest ok , moze to byc przepływka?
W moim przypadku przy zdechłej przepływce auto jechało zamulone po płaskim, pod górkę prawie stawało w miejscu a przy przygazowaniu na luzie czasem zagruchotało.Do 3000 muliło jak miałem przypchany czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Jony88 ma rację odepnij przepływkę zajmie ci to pół minuty a będziesz wiedział czy to jest to czy szukać gdzie indziej , jak masz walnięty przepływomierz to po odpięciu poczujesz różnicę auto powinno lepiej przyśpieszać i mieć lepszą dynamikę w moim przypadku różnica była ogromna od razu wiedziałem ,że to jest przepływka .
U mnie przy padniętej przepływce strasznie "mulił", niechętnie wchodził na wyższe obroty (jakby opóźniona reakcja na gaz i szarpanie jakby miał zgasnąć).
Podepnę się pod temat trochę, u mnie sytuacja wyglądała tak, że niedawno jak kupowałem auto, sprzedający twierdził, że przepływka (oryginalny BOSH 0 280 218 019) jest do wymiany, tak samo stwierdził także mechanik z którym byłem i który to podpiął auto pod komp. Przyznam szczerze, że auto jeździło całkiem ok, ale postanowiłem wymienić.
Znalazłem używanego BOSHa o takim numerze jaki powinien być do mojego auta (0 280 218 019) wyglądał dobrze, sprzedający twierdził, że jest sprawny i że daje na niego gwarancje rozruchową. Niestety po zamontowaniu auto zaczęło zdecydowanie gorzej jeździć, było słabe, pod górę ledwo wyjeżdżało.
Odpiąłem przepływkę całkiem i chciałem sprawdzić jak pojedzie bez - okazało się, że na pewno lepiej niż było to tą używką którą kupiłem. Do 3 tyś auto żwawo zaczęło jeździć, powyżej troszkę słabło, ale i tak była poprawa.
Podsumowując:
zepsuta przepływka z którą kupiłem - auto jedzie całkiem ok
używana (wg sprzedawcy sprawna) - auto jeździ fatalnie
brak przepływki - auto jedzie w miarę
Czy kupować w ciemno nówkę BOSHa czy szukać przyczyny gdzie indziej? dodam, że żadna kontrolka od silnika mi się nie zapala.
Ja chcem kupic most przeplywomierz do 2.5 v6 ale na allegro kosztuja ok 600zl. Interesuje mnie orginal boscha ale czy sa gdzies taniej. Al o od innego samochodu pasuje