Posiadam MiTo w wersji 78KM i chciałbym zwiększyć jego moc.
W jaki sposób najrozsądniej to zrobić?
Printable View
Posiadam MiTo w wersji 78KM i chciałbym zwiększyć jego moc.
W jaki sposób najrozsądniej to zrobić?
A Ty chyba już miałeś podobny temat?? Ty jesteś ten co wygrał Alfe??
Tak. Napisałem tutaj, więcej osób zorientowanych.
Najkorzystniej będzie zrobić swap na mocniejsza jednostkę TB.
Najkorzystniej bedzie sprzedac to co masz i kupic TB. Albo swapowac 1.75 TBi do MiTo, ale tego chyba jeszcze nikt nie robil.
Ten silnik jest dziwnie słaby jak na 1.4 16V, pewnie się coś z niego da wyciągnąć, ale podejrzewam, że nakład kasy ok 6000zł da Ci może 90-95KM. W tej kwocie mam na myśli porting głowicy, lekkie zmiany wydechu i dolotu i wystrojenie w porządnej, kompleksowej firmie.
20 KM za 6 tys, niezly deal :)
Jestem uczniem, na utrzymaniu rodziców, ale pracuję i dochody 1000zł na miesiąc mam własne, tak więc to 6tys jakoś bym uzbierał, jednak za 6000tys można silnik kupić, więc to raczej nie ma zbyt dużego sensu. Jeśli można by było dociągnąć do 110-120KM to na pewno bym to robił, jednak 95KM to ja mogę osiągnąć po zmianie ECU
Sprzedaj, dołóż te 6.000zł i kup mocniejsze MiTo.
To chyba najrozsądniejsze i dające gwarancję pewnego "przyrostu mocy" rozwiązanie.
Pozdrawiam.
- Rafał
Ciesz się nowym, wygranym samochodem. Z czasem sobie zmienisz.
Ciągle mało :P
To moim zdaniem pozostaje tylko sprzedać. I kupić coś mocniejszego ;)
Jak to się mówi - darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda ;)
z tym silniczkiem nic nie ugrasz :) pojezdzisz, sprzedasz, pomyslisz co by bylo odpowiednie - poki nowy, tocz !
Sprzedaj mito, kup 147 1.9 150 + chip z 2007mego. Będziesz miał 190koni za to lipy nie będzie :)
Albo się zamień :)
http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-bla...C21736442.html
W Unitronic będę robił, aktualnie nie jestem jeszcze pewien co, ale że będzie to już pewniak
Nie podoba Ci się ta Alfa z Łodzi?
Przejedź się, daleko nie masz...
(Przyjmuję, że ta alfa jest w idealnym stanie) Taka alfa nowa kosztowała przynajmniej 70tyś, teraz jest warta 35tyś (po dwóch latach straciła połowę wartości) teraz już cena będzie spadać znacznie słabiej. Odwrotna sprawa jest z mito. Nowe kosztuje 50tyś a używanych jest wciąż mało. Za rok może półtora, będzie warte 25tyś...
A więc:
- masz większą utratę wartości
- sporą różnicę w mocy
- słabszy spas
- wg. mnie gorszy wygląd
- na tuningu można tylko stracić (nigdy się nie zwróci)
+ masz pewne auto, wiesz czym jeździsz
+ 147tka jest starsza konstrukcyjnie
Zrobisz co będziesz uważał za stosowne.
To zależy jaki chcesz przyrost mocy uzyskać. Jak wystarczy Ci 10 KM to powymieniasz sobie filtry na sportowe i zamkniesz kwotę w ok 500 zł. Może od tego warto zacząć?