Turbina się nie załącza. Co to może być, na co mam zwrócić uwagę, czego szukać?
Printable View
Turbina się nie załącza. Co to może być, na co mam zwrócić uwagę, czego szukać?
nieszczelność w układzie, popsute wężyki VGT, zepsuty vgt, padnieta przepływka
nie napisałeś, roku, modelu silnika, czy samochod był podłączony pod kompa.
2003 2.4 jtd 156 nie podpinałem do kompa bo nie było żadnego błędu. Zauważyłem że po wymianie filtra powietrza tak sie stało wiec może coś nie do końca jest poskręcane i dostaje lewe powietrze czy może to być przyczyna?
---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:27 ----------
vgt i przepływka została wymieniona 3 miesiące temu wiec chyba to nie to
nie robiło by to różnicy jeśli miał by lewe powietrze przed przepływką, przjedz się z odłącozną - może znowu padła
Jakie jest doładowanie ze piszesz " brak ", brak czego? mocy ?
Rozebrałem przewody które łączą filtr powietrza i turbinę i właśnie tam ma brak szczelności Załącznik 39250
Łączenie jest wgięte do sierotka i tam pewnie dostaje sie powietrze
ale ją pięknie wywineło
jak myślisz możne to być to ?
oczywiscie, przecież ta nieszczelność jest za przpływką a nie przed. Łapie lewe powietrze wielkimi haustami, przecież tam jest ponad 1.5bar doładowania w tym silniku
z tego co widze to jest to plastikowe kolanko, na 2 złączki fabrycznie były takie lekkie metalowe na ścick, Ty pewnie masz na klucz zaciskane i ktoś za mocno przypierdzielił i rure zgniotło, myśle ze nową będziesz musiał kupić bo ta juz jest złamana w waznym miejscu.
dokładnie ktoś za mocno zacisnął. Ale polak potrafi a właściwie moja kochana zona. Podgrzałem to suszarka do włosów. I teraz jest ok Załącznik 39251
własnie o to mi chodziło, o tą opaske i za silną ręke. Teraz jest ok ale na zdjęciu nadal widze miejsce załamania, rzycze zeby po naprawie zony nie wywineło się ponownie ;)
Po naprawie tego łączenia okazało się że auto nie chce jechać, zaczyna ciągnąc od 3000 obr. a nie jak zawsze od 2000. Po podłączeniu do kompa wszystko okazuje się że jest ok wyskoczył tylko błąd przepływomierza ale chyba od tego że instalacja była po prostu nie szczelna (brał lewe powietrze).
Po wykasowaniu błąd się już nie pojawił. Odłączyłem przepływomierz bez zmian auto nie chce jechać. Ciśnienie turbiny 1.6 2.0 przepływ powietrza na jałowym 9.6 Ciśnienie paliwa też ok. Zaczęło się od tego że auto zaczęło coś być słabe ale tylko trochę wiec kupiłem stp do czyszczenia układu paliwowego wlałem cała butelkę na pól baku i zacząłem dawać mocniej gazu przy jeździe i od tej pory się zaczęły problemy. Może to wina paliwa niskiej jakości? Ma ktoś pomysł co to może być?