-
Ocena Tarcz Przód?
Witam! Jesteście w stanie ocenić po fotkach czy tarcze do wymiany, czy jeszcze jedną zmianę klocków wytrzymają? Nie biją, wszystko luxx, nie piszczy, nie pyli.... No i jeśli jeszcze dadzą radę, to czy klocki dadzą radę się ułożyć?
Jak mierzyłem tydzień temu to wyglądało na to, że jeszcze 1 mm zapasu był...
-
Ogólnie się przyjęło że 1mm z każdej strony.. o ile dobrze pamiętam. Wiadomo że trzeba brać na to odstępstwo zdrowego rozsądku ale sądzę że nie więcej jak 2mm na stronę.
-
Kiepsko wyglądają. Weź suwmiarke i zmierz grubośc najlepiej
-
zbij ten rant do okoła tarczy ,zmierz suwmiarka grubość i zapodaj....Na zdj. rant wydaje sie spory....Czyli teoretycznie powinny iść do wymiany jednak praktyka i realia Polskie mówią,że jeszcze jedne klocki przetrzymają...
-
mocno są zjechane a to jest duze auto i z tego co widze to jest seria 281 czyli bedą ci sie szybko męczyć przy hamowaniu.. jakby to bylo 310 to mozna by jeszcze polatać..
nie lepiej zmienić odrazu na brembo przeciez to ta sama cena tarczy i klockow dochodzą jedynie zaciski (mam na sprzedaż jakbys chciał) a hamowanie rewelacja w porownaniu z tymi zwalniaczami co masz obecnie, ciagle tylko kusi schodzic ostro z duzych prędkosci ;)
-
wyglądają na mocno wycięte, następne kup ze wskaźnikiem zużycia - sprawa będzie prosta
-
Wskaźnik zbędny, na jednym aucie tarcze z zalecanych do wymiany 20mm zjechaliśmy do 16mm i dopiero wtedy dało się odczuć że słabiej hamuje, ten 1mm jest po to żeby się biznes kręcił;)
-
Hmmm to już sam nie wiem. Pytam bo w tym momencie finansowo kiepsko i każda złotówka się liczy....Dlatego brembasy odpadają....dobra lecę zmierzę sposobem na monetę..
-
mozesz tez zobaczyc na szrotach czy nie mają w lepszym stanie jak nie masz na nowe, nieraz za grosze mozna kupic dobre tarcze z prawie nowymi klockami z angoli bo dla nich i tak to złom..
-
Mam grubość od strony kierowcy: 24,5mm.
-
Hmmmm....... cienko z kasą? Rozumiem i współczuje, ale ryzykujesz nie tylko swoje życie i zdrowie. Od 1mm zużycia producent nie gwarantuje poprawnego działania hamulca i oby Ci kiedyś nie zabrakło paru cennych metrów.
Jak dla mnie- złom, a w 166-tce totalny złom. Ale to moja opinia.
-
Minimalna grubość dla tarcz 281 x 26mm to (wg brembo) 24,2 mm.
Jak od środka (wewnętrzna wentylacja) nie ma pęknięć (pordzewiałe pewnie są) to szlifuj ranty (bo do przetoczenia się raczej już nie nadają), zakładaj średniej jakości klocki i spokojnie jeszcze polatasz:-)
-
Ja się dzisiaj wykosztowałem na nowe tarcze i klocki, w moim drugim aucie zawitał zestaw EBC Turbo Groove + klocki EBC GreenStuff (przód), EBC Standard + klocki EBC BlackStuff (tył) + Motul DOT 5.1
Co do Brembo, według mnie jakość przede wszystkim tarcz z niskich serii bardzo się pogorszyła od czasu rozpoczęcia produkcji w PL. Od siebie mogę polecić EBC, ATE ,Zimmerman.
-
duży rant się pojawia, do wymiany
-
To moje w 156 wyglądają dużo gorzej. A nie wymieniłem tarcz tylko klocki, bo na przeglądzie w ASO powiedział mi mechanik, że jeszcze mogą być dopiero z następną zmianą klocków do wymiany. Kurde i nie ułożyły się dobrze klocki TRW, bo przy samej górze jest skorodowany okrąg. Rant też jest.
Czy teraz jakbym chciał wymienić tarcze, to co klocki do wyrzucenia? Dość sporo ich jeszcze jest.
Jeśli chodzi o hamowanie to jest ok, przegląd i pomiar siły hamowania przeszedł.
-
Broń Boże nie kupuj Brembo!!! U mnie po 2,5kkm i jednym toczeniu znowu były krzywe, to chińszczyzna. Za to mój mechanior poleca Roadhouse i takie właśnie mam i jest OK.