panowie m problem z kochanką ;D ostatnio jak logowałem to zauważyłem ze turbo przeładowuje do 2tys obrotów tak o 0,2 -0,3 bara . powyżej 2tys jest ok zgrywa się prawie idealnie Pytanie kierownice w turbo się zapiekły czy coś innego ?
Printable View
panowie m problem z kochanką ;D ostatnio jak logowałem to zauważyłem ze turbo przeładowuje do 2tys obrotów tak o 0,2 -0,3 bara . powyżej 2tys jest ok zgrywa się prawie idealnie Pytanie kierownice w turbo się zapiekły czy coś innego ?
Pompuje więcej niż 1,5 bar?
Masz check engine?
zero błędów, nie wiem czy możne być przyczyna bo chyba przepływa pada.
koło 2000 ma 1,8 zaczyna od 1,3 całyt czas jest do 2000 różnica pomiędzy zadana a mierzoną o,3 bara od 2000 jest ok
morze traci poprzez egr, wyczysc zawór egr i elektromagnes.
tylko mierzna jest większa właśnie , egr zaślpiony
Oczekiwane ciśnienie doładowania Zmierzone ciśnienie doładowania mBar mBar 1043 1301 1010 1205 1089 1198 1543 1443 1813 1820 2200 2287 2209 2255 2223 2255 2265 2262 2305 2323 2319 2329 2324 2329 1227 1347 1196 1298 1171 1279 1149 1314 1468 1666 1745 1888
jutro zrobię pełne logi wszystkiego wtedy może coś bedzie jaśniej
to tylko 100-150mBar'ów, wiec trudno bedzie znalezc przyczyne, sprawdz weze czy sie nie poca lub nie popekane sz, i czy nie widac na intercolerze śladów nieszczelnosci.
PRzecież tu ciężko się dopatrzyć jakichś nieprawidłowości. Rozumiem, jakbyś miał odchylenia po 300 i więcej mbar, a nie takie "błędy pomiaru" ;)
zrobiłem dziś logi możne ktoś zerknie i oceni, faktycznie z turbo jestem chyba przeczulony :)
Korekty wtrysków brakuje czwartego cylindra.
Ciśnienie doładowania ok
Ciśnienie paliwa na listwie ok
Przepływka kulawa
Obroty silnika Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) obr/min mmł/w mmł/w mmł/w mmł/w 847 -0,97 -1,49 -0,49 2,97 1384 -0,55 -1,52 -0,54 2,82 1640 -0,03 -1,4 -0,45 2,01 2131 0,13 -0,71 -0,11 0,7 1533 0,04 -0,64 -0,04 0,72 1295 -0,02 -0,66 -0,07 0,65 843 -0,23 -0,86 -0,23 1,34 1202 0,11 -0,82 -0,15 0,79 2426 0,35 -0,98 -0,22 0,84 1581
0,35 -0,98 -0,22 0,84 1799 0,35 -0,98 -0,22 0,84 1534 0,52 -1,26 -0,23 0,85 2221 0,85 -1,41 -0,35 0,95 3398
0,85 -1,41 -0,39 0,94 4332 0,85 -1,41 -0,39 0,94 2233 0,85 -1,41 -0,39 0,94 2821 0,85 -1,41 -0,39 0,94 2411 0,85 -1,41 -0,39 0,94 1922 0,85 -1,41 -0,39 0,94 1578
0,59 -0,83 -0,39 0,95 1647 1,1 -1,74 -0,28 0,63 2045 1,38 -1,77 -0,29 0,8 2611 1,38 -1,76 -0,53 0,9 3128 1,38 -1,76 -0,53 0,9 3606 1,38 -1,76 -0,53 0,9 4017 1,38 -1,76 -0,53 0,9 4324 1,38 -1,76 -0,53 0,9 4556 1,38 -1,76 -0,53 0,9 927 0,72 -0,97 -0,65 0,79 850 0,28 -0,77 -0,34 0,74 850 -0,04 -0,73 -0,17 0,84 850 -0,24 -0,76 -0,14 1,08 846 -0,44 -0,85 -0,13 1,34 848 -0,55 -0,92 -0,17 1,59 849 -0,62 -1,03 -0,2 1,81 849 -0,67 -1,09 -0,23 1,97 848 -0,71 -1,12 -0,28 2,1 848 -0,74 -1,16 -0,29 2,18 847 -0,76 -1,21 -0,31 2,28 854 -0,73 -1,26 -0,35 2,35
zielone to 3 bieg
niebieski to 4 bieg
Wtrysk 2 i 4 do sprawdzenia
dziś robiłem probe przelewową i po 3min jest około 19-20ml we wszystkich . winą nadmiernego spalania będzie tylko przepływomierz ?
No na to wygląda.
Ile było na przelewie 4 wtrysku?
20ml myślę że porównywalnie z reszta.
da sie kupić gdzieś trójnik z przelewu ? bo oczywiście pękł mi jeden
nowy tylko kpl. uzywany moze uda sie kupic 1szt,
pzd.
ten czasem nie jest taki sam ? http://allegro.pl/przelewy-do-wtrysk...996639981.html
jest podobny, ale ori jest czarny, z bosch'a, niby pisze ze do cdti ale wiesz nie ryzykowal bym,poza tym nie wiadomo jakiej jakosci jest o-ring i moze po kilku kkm sie rozcieknie.
jak chcesz to ma mam cały sznurek przelewów bo sam kiedys jeden ułamałem i kupiłem na szrocie całe przelewy tzn cały sznurek czterech Jeden Ci moge odpalić :)