Heya.Czy ktoś założył w/w filtr,jeśli tak to czy są lepsze osiągi? Wiem,że dużo się nie poprawi ale zawsze trochę. Pozdrawiam
Printable View
Heya.Czy ktoś założył w/w filtr,jeśli tak to czy są lepsze osiągi? Wiem,że dużo się nie poprawi ale zawsze trochę. Pozdrawiam
Nie ma się co łudzić, że sam filtr jakoś poprawi osiągi. Jeżeli będzie to jakies pożądne, obliczone CAI to może przybędzie pare km, będą to raczej zmniany tak kosmetyczne, że bardziej podziałają Ci na placebo, niż na rzeczywiste poprawienie osiągów. Jeżeli już to dolot+głowica+wydech efekt powinien być odczuwalny. Niezaprzeczalnym atutem stożka będzie bardzo rasowy gang silnika na wpełni otwartej przepustnicy :mrgreen:
kolega kupił do Astry GSI dedykowany kit K&N, zapłacił 300zł i...... osiągi się pogorszyły :lol:
a wszystko montowaliśmy zgodnie z dołączoną instrukcją. Także ja nie polecam stożków, szkoda pieniędzy. Zresztą to nie pierwszy przypadek gdzie auto po założeniu stożka jechało ciut słabiej niż na seryjnej wkładce.
ja kiedys zalozylem stozek w tipo 1,4(troche droga zabawa - 200z za sam filtr BMC) efekt był taki ze zwrocił mi moc po utracie spowodowanej zalozeniem opon 195/50/15...
fajnie mruczał ale niestety w naszym klimacie szybko sie brudził i do alfy juz bym tego nie załozył bo bałbym sie drobinki piasku ze mogą sie przedostac przez filtr..
za 350zł w Rzeszowie można miec chip tuning. Przy silnikach N/A przyrost mocy nie jest może oszałamiający, ale czuc że auto jedzie lepiej. Zresztą można sobie zmierzyc przyspieszenia i napewno wyjdzie lepiej (w przypadku GSI 0.3s na 1/4mili, a to juz sporo).
przy silnikach wolnossących cięzko coś wykombinowac za stosunkowo niskie pieniądze. Za 400zł możesz zrobic sobie cały wydech od kolektora, ale samochód będzie wtedy troszkę gorzej chodził :|
na poczatek najlepiej zadbac w kilkuletnim aucie zeby była pelna seria, tzn zeby dane katalogowe były w praktyce :mrgreen:
W pełni się z tym zgadzam :wink:Cytat:
Napisał Alfista
wpierw trzeba zrobic to co jest do roboty przy aucie, a później bawic się w przeróbki :P
Nie no nie twierdzę że tożki są to d... ale jak mody do już pro, bo przecież nie jest to forum "ricerskie" nie? chip za 300 pln? To chyba jakieś super magiczne produkty z allegro, chipy dające kupe km do wolnossącego bęzyniaka można między bajki włożyć.
tak, za 300zł i nie z Allegro.Cytat:
Napisał PietereQ
W Rzeszowie mamy speca od elektroniki, które normalnie pracuje na serwisie Volvo. Po pracy dorabia sobie strojąc auta. Po Rzeszowie jeździ dużo aut, które wyjechały od tego Pana np. czerwone Audi S2 mojego mechanika (które po chipie zrobiło czas na 1/4mili 13.1s, ludzie ze streetracing.pl nie wierzyli LINK), ostatnio byłem też tam z kolegą chipowac Astre GSI, osiągi naprawdę uległy poprawie, a auto jeździ z chipem już prawie rok czasu i nic się nie dzieje, "tuner" mówił, że chipował już 3 inne Astry GSI. BMW M3 chipowane i zmierzone na 300KM, BMW 325, Forde Escort RS Turbo wszystkie te auta wyjechały od tego Pana.
Także sam widzisz czasami trzeba się tylko rozglądnąc po okolicy, a nie jechac do firmy, która zainkasuje 1000zł a efekt będzie taki sam :wink:
Piotr a TwinSparkow nie modowal? :)
ciekawe ile konikow wiecej by mogl wyciagnac :P
WitamCytat:
Napisał Tuti
Jeszcze chyba żadna alfa nie trafiła do tego pana. Co do spodziewanych efektów to poniżej zamiesciłem linka ze strony Vtechu. Możesz sobie zobaczyc ile daje chip. Jednak jak dla mnie przyrosty z tej tabeli są bardzo optymistyczne. W przypadku 1.8TS 16V nie liczyłbym na więcej niż +10KM i około 15nm. Tymczasem w tabeli jest podane +15KM i +20nm
LINK Vtech
tylko ze to jednak troche wiecej bedzie spalał, bo wiadomo ze chip w benzynie to poprostu oszukiwanie kompa zeby podawał bogatsza mieszanke, jak dla mnie to bezsensu
Piotr, zgodzę się z Tobą, co do kolesia od s2 ale to jest silnik turbo zupełnie inna bajka
Dokładnie, ja takimi garażowymi metodami jak zmiejszenie docisku sprężynki przepływomierza, wyprzedzenie zapłonu itepe itd, mam przytost około 5-10 km za friko. Ja bym uzbierał kasy na coś konkretniejszego. Ok, już koniec bor robi się lekki OT.Cytat:
Napisał Alfista
Filtr stozkowy na ulicy prawie zawsze bedzie psul osiagi i bedzie malo zauwazalny - no moze poza dzwiekiem :)
wynika to z tego ze podnosi zakres efektywnych obrotow ale w tym znaczeniu ze musisz krecic silnik duzo wyzej zeby zaczal odpowiednio ciagnac a przeciez nie jezdzisz non stop na wysokich obrotach. niestety na niskich i powiedzmy normalnych uzytkowych jest odczuwalny wrecz spadek mocy wiec jesli nie zalezy ci tylko na dzwieku to ja bym tego nie zakladal. Juz lepszym rozwiazaniem jest wklad sportowy do normalnej puchy tylko w 155 dobrze jest przeciagnac dolot zeby nie lapal tyle syfu z drogi
Pzdr
Ja zalozylem do 1.7 8v i jest to odczuwalne w jezdze, szczegolnie powyzej 500. Polecam kit KN 57i - koszt 320zl
Warto http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=57-0114 oto link
rwww a jak z dzwiekiem? :) slychac go w srodku?
bo to jedyny argument dla ktorego mialby to zamontowac, ale boje sie, ze bedzie sie jezdzilo gorzej :)
dziwiek super w srodku jest troche glosniej ale to muzyka.
wcale nie bedzie sie gorzej jezdzic. uwierz mi u mnie sie nic nie pogorszylo, u ciebie napewno sie tez nie pogorszy tylko pamietaj K&N 57i kit nic innego zadne tam gowniane coda ze sklepu tuningowego