Witam,
Mam problem a mianowicie nie wyłącza mi się dmuchawa kabiny,
Pracuje nawet przy wyłączonym silniku, dopiero po zdjęciu klemy przestaje pracować,
Co może być przyczyna tego i jak usunąć tą usterkę,
Proszę o pomoc z góry dziękuje
Printable View
Witam,
Mam problem a mianowicie nie wyłącza mi się dmuchawa kabiny,
Pracuje nawet przy wyłączonym silniku, dopiero po zdjęciu klemy przestaje pracować,
Co może być przyczyna tego i jak usunąć tą usterkę,
Proszę o pomoc z góry dziękuje
Proszę o pilną pomoc
Zwarcie w oporniku sterującym biegami wentylatora - jest wkręcony w obudowę wentylatora
Jak go wymienić, jak on wygląda ???
To takie aluminiowe z boku
http://allegro.pl/wentylator-dmuchaw...031511072.html
A da się wymienić sama tą opornice???
I czy jest to trudne ????
A i czy ktoś z was miał już taki przypadek i czy to akurat była ta opornica????
da si wymienić opornicę. Nie wiem jak w 147 ale zwykle wymiana przyległości dmuchawy/nagrzewnicy dosyć mocno nadwyręża dobre relacje z pojazdem
Co masz na myśli nadwyręża relacje z pojazdem ?????
Tzn. że po pocięciu sobie łap, porozbijaniu łba o deskę rozdzielczą, obdarowaniu kilkakrotnie auta pieszczotliwym
"ty suko"
wytrzeźwieniu trzy razy i dwóch dniach w garażu jest dosyć duże prawdopodobieństwo na powodzenie tej akcji
Ha Ha Bardzo śmieszne.
Proszę o pomoc a ty robisz sobie jaja,
Pytam poważnie a nie dla jaj
Ale ja jak najbardziej poważnie. W AR tego nie robiłem ale w kilku innych autach miałem tą wątpliwą przyjemność. Za każdym razem kończyło się to przynajmniej częściowym demontażem deski rozdzielczej... więc sam rozumiesz.... dużo trudno dostępnych śrubek i takie cienkie blachy tnące paluchy...
Witam,
Usterka naprawiona i nie skończyło się to demontażem deski rozdzielczej jak wyżej kolega pisał,
Wystarczyło zdjąć osłonę od wentylatora dmuchawy która jest przymocowana trzema śrubami,
a później wyjecie rezystora, który jest przykręcony dwoma śrubkami i włożenie nowego i skręcenie,
I wszystko wróciło do normy,
Dziękuję kolegom za pomoc