Napisał
feuerland
Kolega napisał że 70% po mieście, diesle nadają się w dłuższe trasy a nie tyranie po mieście, ciągłe odpalanie, gaszenie itd. W dzisiejszych realiach najlepsza jest B+G i nie pomogą tu argumenty że przegląd droższy, że filtr że świece bo jak klęknie turbina albo sprzęgło+ dwumas to te przeglądy świece i filtry to ani za 5 lat nie przebija kosztów dwumasu/ turbiny. Zobaczcie ile jest tematów x,xJTD nie odpala/kopci/brak mocy itd a ile jest tematów na temat benzyn+ Gazior gdzie usterki są z winy ZLE DOBRANEJ/ZANIEDBANYCH CZYNNOSCI SERWISOWYCH instalacji gazowej. Sam nie jeżdże na gazie bo robiac ca. 10 tys km na rok nie opłaca mi się zakladać gazu ale gdybym musiał wybrac to tylko 166 Busso+ podtlenek gazu:) Inna sprawa ile maja nalatane auta z benzyna pod maska a ile diesle. PS żeby nie bylo mialem juz JTD i inne diesle i nie miałem problemów z nimi a robiłem sporo km.