Dymi na Niebiesko 2,4 jtd
witam posiadam alfe romeo 156 2003 fl 2,4 jtd 175koni i zaobserwowałem już drugi raz że gdy odpalę do po nocy i przejadę około 3 km spokojnie po czym na odcinku gdzieś 500 metrów depnę nu 1,2,3 (obroty do około 4tys ) i przy wieżdzie na posesje bardzo pomału na begu 1 ` niebieska kopcówa (bardzo mocna) z róry wydechowej. (ale przy wjeżdzie po zwolnieniu .wcześniej nie ).po postawieniu go pod garażem jeszcze na chodzie ale juz na biegu jałowym kopci jeszcze przez około 10 sekund i samoczynnie przestaje . co może być przyczyną tego , a może to normalne ???
1 ,zrobiłem wykres niech wypowią się spece
Czas |
Engine speed |
Desired intake air quantity |
Intake air quantity |
Air quantity signal |
TAG |
s |
obr/min |
mg/w |
mg/w |
V |
|
0 |
776 |
290,9 |
464,1 |
2,107 |
|
0,8 |
773 |
290,9 |
468,7 |
2,131 |
|
1,6 |
773 |
290,9 |
463 |
2,067 |
|
2,4 |
778 |
291,2 |
468,7 |
2,131 |
|
3,2 |
775 |
291,2 |
464,7 |
1,95 |
|
4 |
775 |
291,2 |
465,6 |
1,926 |
|
4,8 |
778 |
291,2 |
465,5 |
1,979 |
|
5,6 |
773 |
291,2 |
466,5 |
1,901 |
|
6,41 |
775 |
290,9 |
464,4 |
1,921 |
|
7,21 |
776 |
291,2 |
467,6 |
2,077 |
|
8,01 |
776 |
291,2 |
464,7 |
2,136 |
|
8,81 |
776 |
291,2 |
465 |
2,082 |
|
9,61 |
777 |
291,2 |
469,8 |
2,136 |
|
10,41 |
773 |
291,2 |
469,6 |
1,965 |
|
11,21 |
777 |
1200 |
433,6 |
3,113 |
|
12,01 |
3424 |
1200 |
907,6 |
4,091 |
|
12,81 |
5001 |
1200 |
600,4 |
3,905 |
|
13,61 |
5005 |
1200 |
579,1 |
3,905 |
|
14,41 |
5004 |
1200 |
574,3 |
3,876 |
|
15,21 |
5004 |
1200 |
569,7 |
3,905 |
|
16,01 |
5013 |
1200 |
543,2 |
3,573 |
|
16,81 |
3199 |
553,3 |
586,6 |
3,113 |
|
17,61 |
1860 |
313,4 |
550,8 |
2,385 |
|
18,41 |
932 |
294,3 |
483,5 |
1,97 |
|
19,21 |
853 |
291,2 |
340,1 |
1,813 |
|
20,01 |
785 |
291,2 |
288 |
1,662 |
|
20,76 |
774 |
290,9 |
280,6 |
1,662 |
|
21,56 |
772 |
290,9 |
285,4 |
1,823 |
|
22,36 |
770 |
291,2 |
289,7 |
1,804 |
|
23,16 |
778 |
291,2 |
295,6 |
1,828 |
|
23,96 |
771 |
290,9 |
291,3 |
1,711 |
|
24,76 |
774 |
291,2 |
289,1 |
1,569 |
|
25,56 |
775 |
291,2 |
290,2 |
1,691 |
|
26,36 |
777 |
291,2 |
288,8 |
1,637 |
|
27,16 |
776 |
291,2 |
290,4 |
1,588 |
|
27,96 |
778 |
291,2 |
295,4 |
1,779 |
|
---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:38 ----------
Czas |
Engine speed |
Desired intake air quantity |
Intake air quantity |
Air quantity signal |
TAG |
s |
obr/min |
mg/w |
mg/w |
V |
|
0 |
775 |
323,9 |
499,5 |
2,087 |
|
0,77 |
778 |
323,7 |
496,7 |
2,175 |
|
1,57 |
771 |
323,4 |
496,7 |
2,126 |
|
2,37 |
773 |
323,4 |
498,2 |
2,155 |
|
3,18 |
775 |
323,4 |
498,6 |
2,126 |
|
3,99 |
775 |
323,8 |
497,3 |
2,175 |
|
4,79 |
777 |
323,3 |
498,6 |
2,121 |
|
5,59 |
778 |
323,7 |
503,1 |
2,077 |
|
6,39 |
777 |
323,2 |
495,8 |
1,984 |
|
7,19 |
770 |
323,6 |
503,1 |
2,351 |
|
7,99 |
2059 |
1200 |
697,7 |
4,208 |
|
8,79 |
4951 |
1200 |
672,2 |
4,022 |
|
9,59 |
4966 |
1200 |
620,3 |
3,954 |
|
10,39 |
4967 |
1200 |
609 |
3,954 |
|
11,19 |
4970 |
1200 |
608,6 |
3,939 |
|
11,99 |
4964 |
1200 |
579,2 |
3,631 |
|
12,79 |
3283 |
619,5 |
612 |
3,069 |
|
13,59 |
1580 |
336,1 |
594,2 |
2,126 |
|
14,39 |
748 |
321,9 |
402,7 |
1,838 |
|
15,2 |
778 |
322,9 |
341 |
1,808 |
|
16,01 |
733 |
321,7 |
314 |
1,833 |
|
16,82 |
776 |
321,5 |
315,1 |
1,662 |
|
17,62 |
772 |
321,3 |
316,5 |
1,882 |
|
18,38 |
780 |
321,3 |
319 |
1,823 |
|
19,18 |
778 |
321,1 |
323,7 |
1,779 |
|
` |
|
|
|
|
|