Mam Pytanie czy jazda bez przeplywomierza powietrza moze spowodowac zalanie swiec? przez co samochod nie odpala.
Printable View
Mam Pytanie czy jazda bez przeplywomierza powietrza moze spowodowac zalanie swiec? przez co samochod nie odpala.
mi sie wydaje ze nie. ale niech sie wypowiedza fachowcy.
p.s.
A ty już miałes chyba jakiś temat o tej jeździe bez przepływomierza, czy mi sie wydaje?
Przy okazji Mam pytanie czy do mojej alfy tzn 146 1.4 16v 2001r beda pasowac swiece denso spark plug z nr W9EX-U 6046
bez przepływomierza sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i może Ci zalać swiece
---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ----------
a co do świec to najlepiej dzwonić do sprzedawcy (może nie ugryzie) :) niech on patrzy po katalogach i daje gwarancje że swiece bedą ok
wiec pewnie swiece sa zalane :) dzieki :) widzisz bo kolega mi przynioslswiece denso spark plug z nr W9EX-U 6046 i tak z ciekawosci pytam czy przyniosl dobre :)
---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:45 ----------
a tak wogole trudno wykrecic swiece i je przeczyscic ? czy mam oddac do mechanika zeby mi to zrobil?
Jeśli potrafisz wykręcić śrubę, to wykręcisz też świecę. pamiętaj tylko przy dokręcaniu żeby nie przesadzić.
jeszcze swiec nie odkrecilem ale zdjelem kopule silnika i dobralem sie do swiec. ogolnie wszystkie wygladaja sucho z gory ale zobaczymy jak sie je odkreci.. tylko 2 swiece te pod korkiem do wlewu oleju do silnika byly zalane oleje z gory od tego ze byl olej wlewany. czy to mozliwe ze przez te 2 swiece samochod nie odpalal?
---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 18:36 ----------
i ogolnie kto co mi powie na temat wyciecia katalizatora?
Wiesz... zalane świece to znaczy zalane paliwem, a jeśli zalane paliwem to zalane w cylindrze. Czyli jeśli świec nie wykręcisz to się nie dowiesz.
Co do świec, to weź sobie sprawdź w katalogu najlepiej, jakie świece do Ciebie podchodzą, i je zamów , katalog masz tu : http://sklep.intercars.com.pl/#/dyna...upyS¬itle=1
Od razu możesz zamówić daną część z hurtowni .
Co do katalizatora, to powiem CI tyle że jego wycinka zwiększa trochę moc, ale za tym też idzie większe spalanie
juz wycielem. i zamierzam wspawac rure ^^ silnik zdrowy
według mnie to najlepsza opcja biorą pod uwagę wiek auta, koszt nowego katalizatora i pewnie pseudo strumienice za 40 zł z allegro jaką byś pewnie wstawił ;]
tylko uważaj na przeglądzie - możesz mieć problem jak diagnosta będzie upierdliwy
a po czym niby wnioskujesz że zdrowy ? - tutaj odnoszę się do gumek/uszczelniaczy zaworowych jak nie były wymieniane nigdy, a zakładam że nie to może dymić - przekonasz się na dniach ;]
strumiennicy bym nie wstawial jak cos to wystukany katalizator tzn pusty w srodku. ale sprzedalem go za 240 zl wiec wspawam rurke :) przeglady kolega mi zalatwia po 50zl :) a przy jakim przebiegu powinny byc wymieniane? zdrowy po tym ma moc jak na taki maly silniczek i daje duzo frajdy ale to nie to co tyl naped ktory kocham ^^
wystukany katalizator to akurat najgorsza opcja jaka mógłbyś wybrać ;]
niema reguły dotyczącej przebiegu, ale sprawdza się to organoleptycznie ;p jeśli są twarde idą out i muszą być nowe, koszt jakiś śmieszny jest
osobiście jak robię głowicę a samochód ma w granicach 200 tys to wymieniam tak dla spokoju, jak wiem że nikt wcześniej nie dłubał
co do napędu ojciec ma bmw, które czasem użytkuje i fakt tylny napęd dużo uczy no i bawi też jak jest czym depnąć ;]
dlatego kolega wspawa mi rure :) do glowicy to ja bym sie nei umial dobrac. a aktualnie moja alfa nie odpala i niechce sie z komputerem podlaczyc. poczekam na klucz do swiec od kumpla i zobacze swiece ale jak to nie to to ja juz nie wiem. bede musial oddac do mechanika..